4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alım tercih işlemleri başlıyor!

Diyanet İşleri Başkanlığı, 2016 yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip sözlü sınavını kazanan adaylar için tercih sistemini açmaya hazırlanıyor.

4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alım tercih işlemleri başlıyor!

Diyanet İşleri Başkanlığı, 2016 yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip sözlü sınavını kazanan adaylar için tercih sistemini açmaya hazırlanıyor.

İsmet Demir
İsmet Demir
11 Mayıs 2016 Çarşamba 14:37
4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alım tercih işlemleri başlıyor!
banner221


2016 Yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alımı Sözlü Sınavı'na (SÖZPER-2016) başvuran adaylardan sözlü sınavı kazananların tercih işlemi 12.05.2016 tarihinden sonra başlayacak.

Diyanet İşleri Başkanlığı, 550 sözleşmeli imam hatibi ihtiyaç duyulan münhal mezra, köy ve kasabalardaki (D) grubu camilere atama yapacak. 







Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 13.05.2016 15:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YÜCEL 2016-05-11 15:09:05

tabi̇ terci̇hler yapilsin,yerleşti̇rmeler yapilsin.çok alim oldu ya.bu di̇yaneti̇n i̇şleri̇ nasil bi̇r şeydi̇r anlayan var mi ya?i̇nsanlari dhbt ye sokuyorlar.li̇sans,önli̇sans ve i̇mam hati̇p olarak 3 katekori̇de sinav yapiyorlar.ama alim yaparkan 12 gruba ayiriyorlar.sinavda puan siralamasi oluyor,50-60 puan alanlar mülakatlara tekrar tekrar gi̇ri̇p,görev alabi̇li̇yorlar.ama i̇mam hati̇pler 75-80 gi̇bi̇ puanlar aliyor ama bi̇r mülakata bi̇le gi̇remi̇yor.di̇yanet şoför,güvenli̇k,hi̇zmetli̇,memur gi̇bi̇ alimlari kurum i̇çi̇nden aliyor.peki̇ bu i̇mam hati̇pli̇ler ne olacak.bi̇z devlet yetki̇li̇leri̇,en üst merci̇ler i̇mam hati̇pli̇ di̇ye sevi̇ni̇yoruz ama i̇mam hati̇p mezunlarina hi̇ç bi̇r şey yapmiyorlar.di̇yanet adaletsi̇z,i̇mam olamiyor,di̇yaneti̇n herhangi̇ bi̇r bölümüne gi̇remi̇yor.ne olacak bu i̇mam hati̇p mezunlari.di̇yanetteki̇ bu adaletsi̇z alimlarina ki̇m dur di̇yecek.

Avatar
4B amam hatip 2016-05-11 19:48:53

Alım yapmak çok güzel ama birazda Bizi düşünün 11 ay oldu sözleşmeliyiz kadro verilmedi biran önce kadro istiyoruz hep alın yapılana kadar birazda görevde olup mağdur olanları düşünün

Misafir Avatar
4b ........ 2016-05-12 20:15:09 @4B amam hatip

bizim 2 sene oldu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Şükür 2016-05-12 18:10:41 @4B amam hatip

sşükret biraz sadece senmisn sözleşmeli mağdur muş istifa et ozaman

Beğenmedim! (1)
Avatar
Eyvahlar olsun 2016-05-12 18:32:49

Arkadaş sözleşmeli alırken kadro başındaki bulundular. Neyin maduriyeti bu. Anlayamadim

Avatar
Davut 2016-05-11 17:50:07

Sınav 14-15 mayısta o Nasıl olacak ki

Avatar
hamza 2016-05-11 18:18:53

işkur elazığda 6 aylığına geçici olarak imam hatip alacakmış böyle bir söylenti var doğrumu acaba yani artık işkuramı kaldık.

Avatar
Hafız :( 2016-05-11 16:44:17

Hafızım 5 yıldır vekil müezzinim önlisans bu sene bitecek düz lise mezunuyum diye anca müezzinlik hakkı veriliyor ama vekil müezzin olduğum halde imamlık yapıyorum puanım dhbt 80 ve yaklaşık 4 yıldır 1 tek müezzin alınmadı ramazandan sonra görevim bitiyor çoluk çocuk kapı dışarı edileceğiz ne zaman müezzin alacaksınız yada ne zaman düz lisede olsa hafıza değer vereceksiniz ön lisans aşçılık bitirseydim şimdi imamdım nasıl bir atama kriteriniz var nasıl bir adalet bu Hakkımı helal etmiyorum sizlere

Avatar
sefa 2016-05-11 18:35:55

Yaz kursları için geçici öğretici başvurusu olmayacak diyorlar doğrumu?

Avatar
asaslan 2016-05-11 23:25:56

Binlerce adayi sinava al ..
Sonra 550 kisi tercih hic adi degilsin diyanet