4/B Sözleşmeli Personelin Mesleğe Hazırlık Eğitimi

Diyanet İşleri Başkanlığı 1100 4/B sözleşmeli imam-hatibi "Mesleğe Hazırlık Eğitimine" alacak.

4/B Sözleşmeli Personelin Mesleğe Hazırlık Eğitimi

Diyanet İşleri Başkanlığı 1100 4/B sözleşmeli imam-hatibi "Mesleğe Hazırlık Eğitimine" alacak.

15 Şubat 2018 Perşembe 21:20
4/B Sözleşmeli Personelin Mesleğe Hazırlık Eğitimi
banner283

TÜM DUYURULARIMIZ İÇİN TIKLAYINIZ

Diyanet İşleri Başkanlığınca, 4/B sözleşmeli personel statüsünde göreve başlayıp mesleğe hazırlık eğitimine alınamayan personel 26 Şubat - 13 Nisan 2018 tarihleri arasında Dini Yüksek İhtisas/Eğitim Merkezlerinde mesleğe hazırlık eğitimine tabi tutulacak. Bu itibarla; Eğitime 4/B sözleşmeli imam-hatiplerden "Mesleğe Hazırlık Eğitimi" almayanların tamamı alınacak.

DİNİ YÜKSEK İHTİSAS /EĞİTİM MERKEZLERİ

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 17.02.2018 11:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
4b 2018-02-16 17:22:01

4b yi çıkaranın Allah... b ... versin. Bu nasıl bi sistem ki varsın ama yoksun yoksun ama varsın

Avatar
RTE 2018-02-19 18:58:29

4b Bu vatanin ekmegini yiyosun hemde bela okyosun namussuz serefsiz sükret haline

Avatar
Pala 2018-02-16 14:36:20

2015 de atanmama rağmen daha hiç cagrilmadim aynı devreyi çağırıyorlar ancak bizi cagirmadilar galiba bölge bölge çağırıyorlar

Avatar
SÖZ-İ.H. 2018-02-18 11:47:17

Arkadaşlar müftülüklerde tercih listesini gösteren evraku imzalıyorsunuz.Eğitim almak istediğiniz Eğitim Merkezini tercih edip beklemede kalıyorsunuz.Daha önce başvuru önceliğine gören sisteme giriliyor.Tercih ettiğiniz yerin dolması durumunda boş kalan Eğitim Merkezine gitne durumunuz var.4/B rumuzlu yorum yapan kişiye yaptığı yorumu üzülerek okuduğumu belirtirim.Fahrilik Vekil İmam Hatib'lik ten sonra Rabb'im bir lütfu sözleşmeli imamlık.Şu an sözleşmeli imam olarak bizim yerimizde olmak isteyen binlerce arkadaşımız var.Onun için görevin kıymetini bilelim.

Avatar
abdullah doğan 2018-02-18 01:26:26

tercih bize mi ait

Avatar
Sözlesmeli 2018-02-16 10:34:00

Bu tüm sözleşmelilerimi kapsıyor ben 2014 te atandım.

Avatar
Abdullah Doğan 2018-02-18 01:37:55

Tercih yapma .hakkımız varmı Müftülük bölge bölge kendisimi gönderiyor bilgisi olan varmı?

Avatar
Sözlesmeli 2018-02-20 00:25:57

Şanlıurfa yokmu