DHBT de baraj var mı?

Din Hizmetleri Alan Test Sınavı'nda Baraj

DHBT de baraj var mı?

Din Hizmetleri Alan Test Sınavı'nda Baraj

24 Kasım 2014 Pazartesi 10:47
DHBT de baraj var mı?
banner221
Visal BABAYİĞİT / DİNİHABERLER.COM

Bazı okurlarımızdan "DHBT baraj yoktu, nereden çıktı" gibi yorum almaktadıyız. Bu isnadı haber sitemize mal etmeleri de akıllara durgunluk verdi.

Öncelikle şunu belirtelim ki, Dinihaberler.com hiç bir zaman "DHBT de baraj yok" tabirini kullanmadı. Bazı okurlarımız haberleri yanlış okumasından veya neyi nasıl okuduğunu karıştırmasından kaynaklandığını açıkca beyan ediyoruz.

Dinihaberler.com olarak, ÖSYM'nin yapacağı Din Hizmetleri Alan Test Sınavında (DHBT) barajın olmadığını dile getirdik. Ve nitekim öyle de oldu. Sınava giren bütün adayların puanına bakılmaksızın kazandılar.


Diyanet İşleri Başkanlığı personel alımı için düğmeye bastı ve Din Hizmetleri Alan Test Sınavından sonra ilk personel alımını gerçekleştiriyor. DHBT puanına göre yapılacak personel alımında 60 puan barajını getirdi. Bunun da olacağını duyurmuştuk. 

Bunun içindir ki, bazı okurlarımızın dikkat dağınıklığını gidermek adına lütfen haberleri tekrar tekrar okuyunuz ki, kendi açınızdan farklı algılara sebebiyet vermeyiniz.

Dinihaberler.com olarak okurlarımıza her zaman doğru ve gerçek bilgileri sunmaya devam edeceğiz.



Grup sayfamız İçin  


Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ahmet hafiz 2014-11-24 12:17:35

Selamun Aleykum dhbt sinavindan 54 Aldim hafizim sözlüye cagirirlarmi

Avatar
BARAJ DEGİLMİ 2014-11-24 12:23:04

PEKİ VEKİL BİLE OLMA İMKANINI 60 LA SINIRLANDIRMAK NE OLUYOR BEYLER BU BARAJ DEGİLDE SINIRLANDIRMAMI OLUYOR

Avatar
artık vatandaş 2014-11-24 13:49:04

minareyi çalan kılıfını uydurur.

Avatar
İMAM ADAYIIIIIIIIIII 2014-11-24 13:50:46

Yorumunuz S.A.HOCAM TEMMUZDA İLAHİYAT ÖNLİSANSTAN MEZUN OLDUM İLAHİYAT DERKEN KPSS Yİ ÇALIŞTIK VE SON BİR AYDA DHBTYİ ÇALIŞTIM KPSS 68 DHBT 57 GELDİ.NASİP OLURSA İLERİKİ ALIMLARDA ÖNLİSANS OLARAK ALIMLARDA BİR ÜMİDİMİZ OLABİLİR Mİ?GEÇEN SENELER DE TABAN PUAN 40A KADAR İNDİ,BİZEDE BÖYLE BİR İMKAN OLUR MU ACABA,HAYIRLI GÜNLERR.

Avatar
M.ali 2014-11-24 17:02:45

ihl mezunuyum 74 puanım var başvuru yapmayacağım, düşünsenize Türkiye genelinden 15 kişi çağıracaklar.

Avatar
çerkez 2014-11-24 20:32:16

sayın admin ne dedikse o diyosunu öncelikle biz sizlerin arkanızdayız diye imaj yaratıyorsunuz ihl önlisans lisans katagorilerine çözüm bulmanız bizim adımıza çözüm bulmanızı bu adeletsizliği bertaraf edeceğiz diye sözler sarf etmenizi beklerken bunca sitenizi takip eden taraftarlarınızı aydınlatmanız gerekmiyormu?Artı! düşük alanlar üzülmesin her an çağrılabilirsiniz diye söyleyen sizler değilmisiniz gereken adeleti görüşünüz bizleri inandırın....

____ADMİNİN YORUMU___ Öncelikle yaratmak Allah'a mahsustur. Bu tabiri bir düzeltelim. Diyanet camiası haklı olduğunu konular da TARAFIZ. Hak olandan haklının yanında... ihl, önlisans ve lisans katagorilerinde diyanet personel alımına göre gayet mantıklı ve akıllı bir davranış sergilemiştir. Düşük puanlara gelince, Yahu kardeşim, sen neyisavunuyorsun. Hak sa Adaletse önce yüksek puan alanların hakkıdır kadro ve sınava çağrılmak. Hem düşük not al hem de artistik yap... Ayrıca düşük not alanlar için makul bir açıklama yaptık... Ünvanlara göre bu durum değişecek...

Avatar