Diyanet, 11 bin personel alımı yapacak!

Diyanet İşleri Başkanlığı personel açığını gidermek için düğmeye bastı.

Diyanet, 11 bin personel alımı yapacak!

Diyanet İşleri Başkanlığı personel açığını gidermek için düğmeye bastı.

Ömer Yaylalıgüller
Ömer Yaylalıgüller
09 Ekim 2017 Pazartesi 06:42
Diyanet, 11 bin personel alımı yapacak!
banner221

DiNiHABERLER.COM / öZEL

Diyanet İşleri Başkanlığı personel açığını gidermek için düğmeye bastı. Bünyesinden 11 bin personel açığı bulunan Diyanet İşleri Başkanlığı resmi girişimlerde bulundu. 

Diyanet'ten Sorumlu Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, Devlet Personel Başkanlığı ve Maliye Bakanlığı ile bu konuda görüşmelerin sürdüğünü Diyanet İşleri Başkanlığımıza 11 bin kadro tahsisi için gerekli müracaatların yapıldığı dile getirdi.

Diğer taraftan Diyanet İşleri Başkanlığı Atama II. Daire Başkan Dr. Muhammed Ali Asar ise, devlet yetkililerine şuan teşkilatımız için 11 bin personele ihtiyaç olduğunu söyledi. Ayrıca Camilerimizde yeni kadro tahsislerine ihtiyaç var. Kadrosu olup görevliye ihtiyacı olan camilerimiz var. Bunun için 2 bin 500 müezzin kadrosunun çıkması için çalışıyoruz. Ümid ediyorum en kısa sürede boş olan kadrolarımızı dolduracağız" dedi.

İmam Hatip, Müezzin Kayyım ve Kur'an Kursu Öğreticisi alımlarının gelecek yılda yapılması bekleniyor.

DUYURU SAYFAMIZ İÇİN TIKLAYINIZ

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 09.10.2017 22:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yeni alımlar yapılmadan önce.... 2017-10-09 16:28:26

yeni alımlar yapmak yerine var olan kadroları doğru kullansalar daha isabetli olur. köylerde cuma namazı kıldırmanın dışında başka meşgalesi kalmamış ve kendini tavuk, inek yetiştiriciliğine vermiş hocalar ihtiyaç duyulan alanlara nakledilmeli.

Avatar
İmam 2017-10-09 10:33:41

Ben Alanya’da imamım 1 tane bile cemaatim Yok boş cemaati olan yer varsa geleyim birçok cami böyle maalesef Alanya’da nakil sınavına giriyorum 2 yıldır kazandırmıyorlarda

Misafir Avatar
memur 2017-10-10 17:16:26 @İmam

hak ediyorsunuz da kazandırmıyorlar öyle mi?

Beğenmedim! (1)
Avatar
personelin çoğu atıl vaziyette 2017-10-10 08:30:49

130.000 civarında personel var ve bunların çoğu köylerde, 20-30 haneli hatta 5 haneli köylerde bile personel var. sürekli personel almak yerine var olanlar mesai yapılacak yerlere çekilmeli.

Misafir Avatar
SEDAT 2017-10-11 22:42:06 @personelin çoğu atıl vaziyette

i̇mamliktan öğretmeni̇ğe veya başka görevlere geçen yada emekli̇ olanlarin yerleri̇ boşaliyor mecburen doldurulmasi gereki̇yor

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bekleyen 2017-10-09 15:13:21

Düzgün okuyun a bak imam adaylarının haline daha ne yazdığını bile tm anlamamışlar gelde bunlar cemaate ne diyecek

Avatar
abreg 2017-10-09 16:32:28

sayın imam adaylar daha göreve başlamadan diyaneti yerden yere çalıyorsunuz sizi zorla getirmiyorlar varsa öyle babayiğitliğiniz kpss ye girin yüksek puan alın diğer kurumlara girin ama yemez ayıp ve günah zaten sizin gibi adamlar imam oluyorda diyanet kaliteyi yakalıyamıyor insanda biraz karekter şahsiyer erdem olacak siz bu cemaate ne verebilirsiniz ben söyleyeyim kocamannn bir hiççççççç

Avatar
sözleşmeli 2017-10-09 07:56:44

inşAllah kadrolu alım olurda bizde gireriz bari kadro geleceği yok sözleşmelilere. işe bak kadrolu ile aynı sınavlardan geçiyoruz biz 4b li onlar 4a

Avatar
imam 2017-10-09 22:52:36

sevgili arkadaşlar müezzin alınacaksa en az 5 yıl köylerde görev yapmış imam kardeşlerimizden alınmalı kardeşlerimizin boşlttığı yerlere yeni imam alınmalı yoksa yeniler direk merkezi yerlere geliyorlar köydeki arkadaşlarımızın sıkıntısı devam ediyor. hemde köyde bunca zahmet çekmiş kardeşlerimizin bir nebze olsun gönülleri alınmış olur.

Avatar
İlyas 2017-10-09 13:29:07

Murakıplık sınavı vardı kasımda. Hala müracaatları almadılar. Bu konuyu bizim için bi araştırırmısınız acaba. Sınav olacak mı