Diyanet, 2018 DHBT Sınav Tarihi

ÖSYM,Diyanet İşleri Başkanlığı Din Hizmetleri Alan Bilgisi (DHBT) Sınav Tarihini Açıkladı.

Diyanet, 2018 DHBT Sınav Tarihi

ÖSYM,Diyanet İşleri Başkanlığı Din Hizmetleri Alan Bilgisi (DHBT) Sınav Tarihini Açıkladı.

Raşit Tavus
Raşit Tavus
11 Kasım 2017 Cumartesi 06:59
Diyanet, 2018 DHBT Sınav Tarihi
banner221

TÜM DUYURULARIMIZ İÇİN TIKLAYINIZ

Bilindiği üzere Diyanet İşleri Başkanlığı İmam-Hatip, Müezzin-Kayyım ve Kur’an Kursu Öğreticisi kadrolarına ilk defa açıktan veya sözleşmeli atanacaklarda, Diyanet İşleri Başkanlığınca yapılan sınav sonucunda her bir unvan için verilen yeterliğe sahip olma şartı aranmaktadır.

Açıktan atamalar ve sözleşmeli alımlar, belirlenen Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) puanına sahip olanlardan KPSS puanı başarı sırasına göre atama yapılacak kadro sayısının üç katına kadar adayın çağrıldığı sözlü sınav sonucu başarı sırasına göre yapılmaktadır.

Diyanet İşleri Başkanlığın ilgili mevzuatında söz konusu kadrolara; Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığı, Devlet Personel Başkanlığı ve Diyanet İşleri Başkanlığınca arasında imzalanan protokol ile KPSS’ye Başkanlığımız din hizmetleri sınıfına ait kadrolara atanmak isteyenlerin mesleki bilgilerinin ölçüleceği Din Hizmetleri Alan Bilgisi Testi (DHBT) eklenmiştir.

Kamu Personel Seçme Sınavı

2018- Din Hizmetleri Alan Bilgisi (DHBT)

TÜM DUYURULARIMIZ İÇİN TIKLAYINIZ

Sınav takvimi için TIKLAYINIZ

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 11.11.2017 07:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mehmet 2017-11-11 07:23:40

2016 da girdiğimiz sonar an bu tarafa binlerce alım yaptınız ya açın yeni sınav 10 küsür milyon sırf dhbt sınavlarından gelir elde ettiniz aldığınız kuruma kişi sayısı 415 2016 dan bu tarafa bu Kişiler emekli olana kadar yine o gelirin 10 da 1 i etmez bu kadar olmaz birçok kurum on binlerce alım yapıyor tercih üzerinden diyanet ise her geçen gün alımı nasıl yapmam işlerini nasıl zorlaştırırım diye mi düşünüyor anlamıyorum bu kadar olmaz ! BU TEPKİ ŞAHSİ BİR TEPKİ DEĞİL SOSYAL MECRANIN GENÇ İMAM HATİPLERİNİN TEPKİSİDİR !

Avatar
hüseyin 2017-11-12 12:19:00

Efendim diyanet yeni bir yapılanma içinde, diyanet akademi var dhbt, kpss,akademi sonunda mülakat tabi 2018 deki sınavlara hazırlık bunun yanında para işlemleri , ortadaki emek çabası, özellikle diyanet gibi bir kurumda bazı şeylerin göz ardı edilmesi yazık, hayır tüm aşamaları başarı ile geçsek dahi 2020 ye kadar göreve anca başlarız, bunca eksiklik varken nden sıkıntıları dağ gibi büyüyüp zorlaştırıliyor bunu anlayan varsa anlatsın bana da vesselam

Avatar
vekil 2017-11-11 16:45:17

gerçekten bende kafayı sıyırmak üzereyim. sözlü sınav tarihi beklerken yazılı tarihi açıklandı. şok oldum. Her kuruma binlerce alım yapılıyor. eğer alım olmazsa hakkımı helal etmiyorum

Avatar
Sözper 2017-11-11 14:31:33

Bu sene msbsts sınavını ösym yapmayacakmı

Avatar
Esma 2017-11-11 17:10:42

Alım yapılmayacaksa niye sınav yaparsınız!4 yıldır ne aldınız?insanların ahı tutar sizi.

Avatar
fatih 2017-11-11 10:51:05

önceki sınavımızla cok alım yapıldi da sanki tekrar sınav yapıyor.önce 2016 sınavinin bir alımini yapta gercekten insanlar işe yaradigini bilsin şu sınavin

Avatar
Mahmut 2017-11-11 11:28:02

Helal olsun ya 2016 da girdikte ne oldu imam alımı yok hep bekliyoruz neden imam alımı yok ki o kadar emekli olan var fetö dan açığa alınan var bir kerede mili eğitim bakanlığı gibi çıksın da 20 bin imam alınacak desinler 415 kişi nedir

Misafir Avatar
Iskurdan imam 2017-11-11 12:57:30 @Mahmut

Iskurdan devam kardesim iskurdan ogretmen alsalar ulke calkalanir sabir mahkme - i kubrada rabbim sorar hesabini sadece sabir

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmet 2017-11-11 23:40:17

Sayın admin mbsts sınavı olacakmı?

banner274

banner273