Diyanet bazı sınavların iptalini durdurdu

Diyanet İşleri Başkanlığı bazı sınavların iptalini durdurdu. İşte o açıklama

Diyanet bazı sınavların iptalini durdurdu

Diyanet İşleri Başkanlığı bazı sınavların iptalini durdurdu. İşte o açıklama

Erdi Karadeniz
Erdi Karadeniz
25 Ağustos 2016 Perşembe 18:36
Diyanet bazı sınavların iptalini durdurdu
banner221
SINAVLARIN İPTALİ DURDURULDU

Diyanet İşleri Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada:
"İhtisas Kursu kursiyer seçim sınavları,
2016 yılı vaizlik giriş sınavının sözlü aşaması,

2016 yılı Eğitim görevlisi sınavının başvuruları,
2016 yılı öğretmen (Kur’an-ı kerim) alım sınavının başvurularının iptal işlemi yapılan incelemeler ve personelimizin yaşadığı mağduriyetler göz önünde bulundurularak Başkanlık makamı onayı ile 25 Ağustos 2016 tarihinde sonlandırılmıştır." denildi.



 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 25.08.2016 18:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mağdur İmam Adayı 2016-08-26 23:18:03

Bazıları demiş ki ne mağduriyeti var o konuşanlar fetöcü demiş. Biz mağdur adaylar fetöyle bir tutulmak istemediğimiz için bağırıyoruz zaten. Fetöcülerin sınavlarının iptal edilmesi gerekirken yada fetöcü komisyonların olduğu yerdeki sınava girenlerin sınavı hak geçmesin diye yeniden tekrarlanması gerekirken neden hepsi tekrarlanıyor. İçimizde kazanan da olabilir kazanmayan da olabilir. Biz zaten bunlara razıyız kazanmamışsak bir daha sınava çalışırız gireriz. Peki ilk komisyondaki hoca fetöcü değil açığa alınmamış ve okuyuşu beğenmiş yüksek puan almışsın geçmişsin ikinci kez girdiğinde komisyon beğenmedi (Komisyondan komisyona değişir beğeni göreceli bir kavram) düşük puan verdi kazanamadın o zaman ne olacak? Biz iki kez masraf ettiğimizle üzerine soğuk su içelim sizin tuzunuz kuru buradan ahkam kesin öylemi? Biz kazansak da kazanmasak da FETÖcüler gibi muamele görüp sınavlarımızın iptalini istemiyoruz. Puanımız neyse bilelim. Kazandıysak kazandık kaybettiysek kaybettik.

Avatar
Bizde mağduruz 2016-08-25 18:43:12

bizde mağduruz arkadaşlar lütfen sesimizi duyuralım!!! 5000 adet sözleşmeli imam alımı ile ilgili sözlü sınavın iptalinin durdurulmasını rica ediyoruz

Misafir Avatar
mağdur edebiyatı 2016-08-25 23:38:39 @Bizde mağduruz

kazanan yine kazanır ne mağduru oldunuz merak ettim

Beğenmedim! (13)
Avatar
VEKİL 2016-08-25 19:02:49

ihtisas kursuna katilanlar aralarinda imza toplayıp başbakanliğa ulaştirmiş..adamlarin adami var olayi çözdüler yazni..bize kim kol kanat gerecek,,,bizim hakkimizi kürsülerden haktan adaletten bahseden büyüklerimz yedi şuan..büyük vebal,,,

Misafir Avatar
yetim hakkı 2016-08-25 20:46:11 @VEKİL

vebalden korkan yok demek ki. hak yiyen bedelini tez vakitte ağır öder inşAllah.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kahrolsun fetöcüler 2016-08-25 20:37:57 @VEKİL

paralelciler temizlenmeden, bu diyanetten doğru bir adım atılması beklenemez.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mağduruzzzzzz 2016-08-25 18:53:07

Bizim hakkımız ahirete mi kalacak???
4 b alımları iptal olacaksa 2014 dhbt ile alınan 3000 kusur kişininde atamaları iptal olması lazım..zira onlarıda bizi sınav yapan komisyonlar sınav yaptı

Avatar
imam adayı 2016-08-25 18:54:26

artık ne diyim.ya hep ya hiç olsun.adamına göre muamele olmasın.

Avatar
ömer23 2016-08-25 18:58:58

Evet eğer gerçekten adalet uygulanacaksa bizde mağduruz bu konuda yetkililerden.. Sesimizi duymalarını istiyoruz...

Avatar
Muhammed Musab 2016-08-25 18:59:33

Demek ki isteseler durdurabiliyorlarmış! Sözleşmeli İmam Hatip Alımı sınavının iptalinin durdurulmasını talep ediyoruz. Lütfen sesimizi duyun. Onlardan çok biz mağduruz.

Misafir Avatar
vekil 2016-08-25 19:11:07 @Muhammed Musab

arkadaşım yarın cumadan sonra bimeri arıyoruz sesimizi duyuruyoruz

Beğenmedim! (0)
Avatar
vekil imam 2016-08-25 18:57:16

Allah askina bizm sozlesmeli sinavi da artik ne olacaksa sonuclandirin beklemekten yorulduk