Diyanet, FETÖ ile bağlantılı 620 personelin daha görevine son verdi

Diyanet İşleri Başkanlığı, FETÖ darbe girişimi sonrasında bünyesinde bulunan terör örgütü mensuplarının temizlenmesi çalışmaları kapsamında görevden almalara devam ediyor

Diyanet, FETÖ ile bağlantılı 620 personelin daha görevine son verdi

Diyanet İşleri Başkanlığı, FETÖ darbe girişimi sonrasında bünyesinde bulunan terör örgütü mensuplarının temizlenmesi çalışmaları kapsamında görevden almalara devam ediyor

Hacı Ali Ekber
Hacı Ali Ekber
26 Temmuz 2016 Salı 11:52
Diyanet, FETÖ ile bağlantılı 620 personelin daha görevine son verdi
banner221

Diyanet İşleri Başkanlığı, FETÖ ile ilgili olarak yaptığı çalışmalar kapsamında daha önce 492 personeli görevden uzaklaştırmıştı. Bu gün yaptığı bir duyuru ile ilave 620 personeli daha görevden uzaklaştırdığını duyurdu.

İlgili duyuruda; "Merkez, taşra ve yurt dışı teşkilatında her kademede görev yapan personelden darbe girişiminde bulunan FETÖ/PDY ile ilişkili 620 görevli, din hizmetlerinin toplumsal hassasiyeti dikkate alınarak haklarında inceleme ve soruşturma yapılmak üzere görevlerinden uzaklaştırılmıştır.

Bu kapsamda 3 il müftü yardımcısı, 19 ilçe müftüsü, 32 vaiz, 4 cezaevi vaizi, 299 imam-hatip, 145 Kur’an kursu öğreticisi, 69 müezzin kayyım, 2 şube müdürü, 1 ayniyat saymanı, 2 eğitim görevlisi, 5 hizmetli, 1 laborant, 3 memur, 1 murakıp, 2 mühendis, 7 şef,  2 şoför, 2 tekniker, 21 veri hazırlama kontrol işletmeni (VHKİ) olmak üzere toplamda 620 personel açığa alınmıştır.

Başkanlığımız, ilk etapta 492 personeli görevden uzaklaştırmıştı. Bugün açığa alınanlarla birlikte toplam 1.112 personel görevlerinden uzaklaştırılmıştır.

Başkanlığımızın bu konuda oluşturduğu komisyonlar kapsamlı çalışmalarını sürdürmektedir."
denildi.




 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 29.07.2016 15:29
Anahtar Kelimeler:
DiyanetFETÖDARBE
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Allah için 2016-07-26 12:18:48

bune şimdi üç beş kişiyle mi kurtulacaklar ankaradan başlamadıkları sürece kimi inandıracaklar özellikle atama ve komısyonlar nerde bugun atar yarın yine kendi adamları alır lar çok yazık şu an tam bir hayal kırıklığı yaşıyorum adil adıil balık baştan kokar ....nerde kıritik adamları imamlar mı vaizler mi .....adam gibi temizleyin.....

Misafir Avatar
Yıldız 2016-07-28 21:58:13 @Allah için

şimdiye kadar alınan meleler. fahri ve vekillikten alınan k.k öğreticileri ve din görevlileri gözden geçirilsin ve bu alıma son verilmelidir. liyakat ile olmalı.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Ay 2016-07-26 16:46:51 @Allah için

bimer'e. gerekirse cimer'e de (cumhurbaşkanlığına) dediğim gibi diyanetin dışından başbakanlıktan tarafsız bir ekip şart

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ay 2016-07-26 15:38:13 @Allah için

hala bu saatten sonra gözünü kapatıp uyumak olamaz. olmamalı. başbakanlıktan tarafsız bir ekip şart. bence başbakanlığa da bu isteğimizi yazıp duyurmalıyız. böyle giderse kimileri görevinde kalmaya devam edecek ve belkide masum insanlar yerlerinden edilecek. kim tarafından? tabiiki fetö tarafından. ondan sonrada fetöcüler en ön safta bu iş bitti tamam tüm kurumumuzdan paralelcileri temizledik diyecekler. ve yine tabiiki kendileri gizlenmeye devam.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Endişeli 2016-07-26 12:48:45

Teşkilat merkezindeki elebaşları çok kalın zırhlarla korunuyor gibi. Onlara dokunulmadığı sürece temizlik gerçekçi olmayacak ve endişeler devam edecek. Bazı yerlerde hala devletin resmi dairesinde feto şerefsizine dokunduğu için Cumhur Başkanı açıkça sövülüyor. Bunları koruyanlar kimlerdir?

Avatar
ibrahim 2016-07-26 12:55:17

Önce üsttekiler gitmezse olmaz olan garibana oluyor. Merkez temizlenmedikçe hiçbirşey hallolmaz.

Misafir Avatar
emir 2016-07-27 15:35:58 @ibrahim

ibrahim arkadaşın yorumunu yanlışlıkla begenmedime basmışım daha doğrusu yorum okuken ksura bakma nasıl geri alınıyor onuda bilmiyom

Beğenmedim! (0)
Avatar
Başkan 2016-07-26 12:55:49

Merkez teskilatındaki fetöcülere niye bisey olmuyor anlamıs değilim ???

Avatar
Bilmiyorum 2016-07-26 12:28:23

Ne mutlu bize üst düzey de bir tane bile paralel yokmuş kollayın onlari bakalım ne olacak bekliyoruz birazdan yukarı bakın

Avatar
Vatan 2016-07-26 12:35:38

Bunlar devede kulak kalır daha çok fetöcü var

Avatar
adam 2016-07-26 13:02:12

2013 yılında şube müdürlüğü mülakatından 100 alan müdürlere ne sebeple 100 verildi? kimin tavsiyesi? ama lütfen Allah rızası için bi bakın bakalım.

Misafir Avatar
Allah Rızası İçin 2016-07-26 13:37:34 @adam

2013 Şube Müdürlüğü sınavına bir bakın. Bu sınavda FETÖ mensuplarından müracaat edenlerin tamamı yazılı ve mülakatı kazandı. Alınan Şube Müdürleri o sıavı kazananlardan çoğu. Ama devede kulak. Not:Sınava girenlerden değilim.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Thé imam 2016-07-26 13:05:08

murakipliktan şube müdürü yaptıklarınızı atmadan samimi olmaz

banner220