Diyanet hangi branştan ne kadar personel istihdam edecek?

Diyanet İşleri Başkanlığı hem branşlarda hem de kategorilerde ne kadar personel istihdam edecek?

Diyanet hangi branştan ne kadar personel istihdam edecek?

Diyanet İşleri Başkanlığı hem branşlarda hem de kategorilerde ne kadar personel istihdam edecek?

Ömer Yaylalıgüller
Ömer Yaylalıgüller
21 Kasım 2017 Salı 23:53
Diyanet hangi branştan ne kadar personel istihdam edecek?
banner221

TÜM DUYURULAR İÇİN TIKLAYINIZ

12 bin sözleşmeli kadro ilanına çıkmaya hazırlanan Diyanet İşleri Başkanlığı, hummalı çalışmasına başladı. 

6 bin sözleşmeli İmam-Hatip, Müezzin-Kayyım ve Kur'an Kursu Öğreticisinden oluşan din görevlisi alımı yapacak olan Diyanet İşleri Başkanlığı, hangi branştan ne kadar kişinin alınacağı konusunda çalışmalarına hız verdi. Şu an için sayı belli değil ama Diyanet en kısa zamanda hangi branştan ne kadar alım yapacağına dair gerekli açıklamayı yapmaya hazırlanıyor.

Diyanet İşleri Başkanlığının eski uygulamalarına hem branşlarda hem de kategorilerde örnek bir tablo...

4-B Sözleşmeli
İlahiyat Fakültesi+Hafız
İlahiyat Fakültesi
İlahiyat Önlisans+Diğer Lisans+Hafız
İlahiyat Önlisans+Diğer Lisans
İlahiyat Önlisans+Hafız
İlahiyat Önlisans
İ.H.L+Diğer Lisans+Hafızb

İ.H.L+Diğer Önlisans
​İ.H.L+Hafız
İ.H.L

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 22.11.2017 08:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murakıp 2017-11-22 00:15:25

Sayın dini haberler yöneticisi!
Gün gelecek Murakıplara beklenen müjde başlığıyla haber yapacaksın inşAllah. Temennimiz ve beklentimiz bu yöndedir. Ayrıca sizlerin de bizlere destek vermesini, haberlerinizde murakıplarin durumuna da yer vermenizi bekliyorum

Avatar
Mücahit 2017-11-22 00:33:10

Erkek kkö alımı olur mu?

Avatar
abc 2017-11-22 00:35:44

bundan önceki imam ve müezzin alımında her branştan aldı ama kkö alımında sadece ilahiyat lisans aldı. diyanete mail yazınca cvp başkanlığımız bu şekil uygun gördü dedi. yeni aynı olmasın...

Avatar
helal lokma 2017-11-23 14:19:07

bu yazım lütfen dillendirin üzerine gidin sayın ADMİN: diyanet personel alımında yonetmeliğin ucunu açık bırakıyor. keşke kesin hükme bağlasa bir oyle, bir böyle uygulama yapmasa. en üsten en aşağıya mı? yoksa her braştan mı alım yapacak. diyanet bunu netleştirsin. bir önceki kkö alımında sadece lisans aldı. niye lisans aldı. niye diğerinden almadı demiyorum. sadece netlik kazansın istiyoruz. keyfi uygulamaya son vermesini istiyoruz.

Avatar
Hafız 2017-11-22 13:41:21

Erkek kuran kursu ogretmeni alcaklar mi ??

Avatar
Ahmet 2017-11-22 10:52:29

Dhbt ye girmeyenler de başvuru yapabilirmi

Misafir Avatar
imam adayı 2017-11-22 20:10:41 @Ahmet

dhbt ye girmeyen sınava katılamıyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
d 2017-11-24 14:09:13

kkö kesinlikle ilahiyat ama din kültürü bölümü olmalı.4-6 yaş sıbyan okulunda çocuklara eğitim mezunu olmayan faydalı olamıyor.bu eleştirileri de öğretmen çocukları yapıyor.i̇kincisi kadınlara yönelik kkö alınmamalı çünkü öğrenci yok

Avatar