Diyanet, Nakil Sınavlarını Durdurdu

Diyanet İşleri Başkanlığı İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü Atama 2 Daire Başkanlığından açıklama...

Diyanet, Nakil Sınavlarını Durdurdu

Diyanet İşleri Başkanlığı İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü Atama 2 Daire Başkanlığından açıklama...

Erdi KARADENİZ
Erdi KARADENİZ
27 Temmuz 2016 Çarşamba 11:33
Diyanet, Nakil Sınavlarını Durdurdu
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Diyanet İşleri Başkanlığı Nakil Sınavları ve Nakil İşlemleri Durdurdu.

Diyanet İşleri Başkanlığı'ndan yapılan açıkalmada;

"Başkanlığımızca uygun görülen lüzum züerine Kur'an Kursu öğreticisi ve İmam-Hatip ve Müezzin Kayyımlara mazeret tayinleri hariç tüm nakil sınavları ikinci bir emra kadar durdurulmuştur" denildi.





 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 03.08.2016 18:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İ.h 2016-07-27 11:47:35

Ne alaka ya hayretlik bi durum tum kurumlarda hersey normale dondu ey diyanet yetkilileri

Avatar
Yazıktır 2016-07-27 14:17:46

kaç aydır girdiğimiz sınavda aldığımız puanla nakil için beklemekteyiz. 4 yıldır gurbette memleketime gidebilmek için uğraşıyorum. bu şerefsiz fetocular yüzünden daha ne kadar zulüm çekeceğiz ? okullar açılmadan çocuğumuzun okul nakli, kendi taşınmamız vs. içim dört gözle bekliyoruz 2 aydır bu sefer bu durum çıktı. zaten kış geldikten sonra ev taşımasından geçtim nakil sınavına gitmek bile mesele. nakille ilgili sıkıntı nedir onu anlamıyorum ? zaten kimin ne mal olduğu belli,herkes kimin fetocu olduğunu gayet iyi biliyor kurumda. kurumumuzun bu şerefsizler yüzünden sürekli bizi mağdur etmesinden bıktık usandık.

Avatar
Muhammed 2016-07-27 12:00:48

Ramazan ayında da boyle yaptınız şimdi de bunu yapıyorsunuz ne sıkıntı da olan imam larımız var yaptığınız ayıp

Avatar
hasan ocak 2016-07-27 12:03:38

Milli eğitim çatır çatır tayin yapıyor niye bizde durduruluyor saçmalık resmen adamlar bizim on katımız herşey normal bizde sanki kasırga kopuyor yok arkadaş yayok

Avatar
necati 2016-07-27 12:27:42

yahu ne alaka zaten iki ay ertelediniz.ne yapmaya çalışıyosunuz.

Avatar
mağdur 2016-07-27 12:33:58

sayın diyanet yetkilileri mağdurum.bu ne böyle keyfi uygulumular. suçu olan varsa içeri tıkın.bizim suçumuz ne

Avatar