Diyanet, Nakil Sınavlarını Durdurdu

Diyanet İşleri Başkanlığı İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü Atama 2 Daire Başkanlığından açıklama...

Diyanet, Nakil Sınavlarını Durdurdu

Diyanet İşleri Başkanlığı İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü Atama 2 Daire Başkanlığından açıklama...

Erdi KARADENİZ
Erdi KARADENİZ
27 Temmuz 2016 Çarşamba 11:33
Diyanet, Nakil Sınavlarını Durdurdu
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Diyanet İşleri Başkanlığı Nakil Sınavları ve Nakil İşlemleri Durdurdu.

Diyanet İşleri Başkanlığı'ndan yapılan açıkalmada;

"Başkanlığımızca uygun görülen lüzum züerine Kur'an Kursu öğreticisi ve İmam-Hatip ve Müezzin Kayyımlara mazeret tayinleri hariç tüm nakil sınavları ikinci bir emra kadar durdurulmuştur" denildi.





 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 03.08.2016 18:52
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
İ.h 2016-07-27 11:47:35

Ne alaka ya hayretlik bi durum tum kurumlarda hersey normale dondu ey diyanet yetkilileri

Avatar
Yazıktır 2016-07-27 14:17:46

kaç aydır girdiğimiz sınavda aldığımız puanla nakil için beklemekteyiz. 4 yıldır gurbette memleketime gidebilmek için uğraşıyorum. bu şerefsiz fetocular yüzünden daha ne kadar zulüm çekeceğiz ? okullar açılmadan çocuğumuzun okul nakli, kendi taşınmamız vs. içim dört gözle bekliyoruz 2 aydır bu sefer bu durum çıktı. zaten kış geldikten sonra ev taşımasından geçtim nakil sınavına gitmek bile mesele. nakille ilgili sıkıntı nedir onu anlamıyorum ? zaten kimin ne mal olduğu belli,herkes kimin fetocu olduğunu gayet iyi biliyor kurumda. kurumumuzun bu şerefsizler yüzünden sürekli bizi mağdur etmesinden bıktık usandık.

Avatar
Muhammed 2016-07-27 12:00:48

Ramazan ayında da boyle yaptınız şimdi de bunu yapıyorsunuz ne sıkıntı da olan imam larımız var yaptığınız ayıp

Avatar
hasan ocak 2016-07-27 12:03:38

Milli eğitim çatır çatır tayin yapıyor niye bizde durduruluyor saçmalık resmen adamlar bizim on katımız herşey normal bizde sanki kasırga kopuyor yok arkadaş yayok

Avatar
necati 2016-07-27 12:27:42

yahu ne alaka zaten iki ay ertelediniz.ne yapmaya çalışıyosunuz.

Avatar
mağdur 2016-07-27 12:33:58

sayın diyanet yetkilileri mağdurum.bu ne böyle keyfi uygulumular. suçu olan varsa içeri tıkın.bizim suçumuz ne

Avatar