Diyanet, personel atama ve nakil taleplerini gerçekleştirdi

Diyanet İşleri Başkanlığı 2017 Yılı Atama ve Nakil Talebinde Bulunan Personelin İşlemlerini Gerçekleştirmeye Başladı.

Diyanet, personel atama ve nakil taleplerini gerçekleştirdi

Diyanet İşleri Başkanlığı 2017 Yılı Atama ve Nakil Talebinde Bulunan Personelin İşlemlerini Gerçekleştirmeye Başladı.

10 Ağustos 2017 Perşembe 08:42
Diyanet, personel atama ve nakil taleplerini gerçekleştirdi
banner221

Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği'nin 41 inci maddesinin 1 inci fıkrası gereği 1 Mart - 31 Mart tarihleri  arasında il müftü yardımcısı, ilçe müftüsü, dini yüksek ihtisas merkezi müdürü, eğitim merkezi müdürü, eğitim görevlisi, vaiz, şube müdürü, murakıp, din hizmetler uzmanı, eğitim uzmanı, sayman ve şeflerin istekleri üzerine görev veya yer değiştirme taleplerinden bazılarını değerlendirdi.

Buna göre Diyanet İşleri Başkanlığı, kısmi olarak vaiz, şube müdürü, murakıp, din hizmetler uzmanı, eğitim uzmanı, sayman ve şeflerin atamalarını gerçekleştirdi. Atamalar İKSY üzerinden personel hareket onayı verilirken, il müftü yardımcısı, ilçe müftüsü, dini yüksek ihtisas merkezi müdürü ve eğitim merkezi müdürü atamaların ise sonra yapılacağı dile getirildi. 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 10.08.2017 16:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vaiz 2017-08-10 10:56:17

Ikys de görünen bir sonuç yok.Daha neyi bekliyorlar.Ülkeye cia atamasimi yapiliyor.Reisin dediği gibi Diyanet geç kaldi. Özgüven eksikliği olduğunu düşünüyorum. Millet ev tutacak hacca gidecek olan hocalarimiz var.Ne zaman ev tutacak.Yapmayin lütfen.

Avatar
VAİZ 2017-08-10 11:25:53

naki̇l konusunda vazi̇ler ve naki̇l bekleyen arkadaşlarimiz mağdur.di̇ni̇ haber si̇zden bu i̇şi̇n taki̇pçi̇si̇ olmanizi i̇sti̇yoruz.haktan hukuktan bahseden bi̇zler kardeşi̇mi̇zi̇n hak ve hukunu gözetmi̇yoruz.

Avatar
Vaiz 25 2017-08-10 15:42:56

Mevzuat gereği temmuzda açıklanması gereken tayinler, neye istinaden hala yapılmadı anlamak mümkün değil. Sistemsiz ve başıboş bir gidişat nereye kadar? Yazık oluyor koca kuruma!!!

Misafir Avatar
memur 2017-08-10 18:49:54 @Vaiz 25

olağanüstü hale istinaden

Beğenmedim! (2)
Avatar
mart tainleri 2017-08-10 20:49:05

Atama daire başkanlığını alkışlıyorum çok güzel çalışıyorlar nazara gelmeseler bari çoook meşguller anlaşılan gerçi 31 ağustosu bekleyen personel çok nede olsa son dakika adamı olmaya alıştık artık yapin su tainlari bu kadar insanı daha ne kadar madur edeceksiniz

Avatar
Gerceklesmedi 2017-08-10 09:17:37

Hocam adamlar daha gerçekleşmedi yapmadık henüz diyor. Birkaç kişinin yapilmis Sadece. Böyle haber yerine hızlandırması için haber yapsanız keşke. MEB dün iller arası nakil kılavuzu yayınladı 14 ağustosta bitecek başvurular. Okullar açılınca mı yapacak nakilleri diyanet?

____ADMİNİN YORUMU___ SAYIN OKURUMUZ.. DİNİHABERLER.COM SAHİH VE GÜVENİLİR BİR HABER SİTESİDİR.

Avatar
Yaraliyiz 2017-08-10 11:03:47

Ne atamasindan bahsediyosunuz ya iki yildir ailemden ayriyim 4b. Limisin arkadas ikinci sinifsin aile hayatinda nahsediyosun diyo cemaat sizin diyanet boylemi aile butunlugu sagliyo bunu biz yillardir soyluyoruz duyan yok halkn nezdinde diyanet bu iste

Avatar
Umutsuz 2017-08-16 01:17:43

Birilerinin tayini öyle ya da böyle yapıldı. Geriye kalanlar 2018 i beklesin. Kimse umutlanmasin bu saatteen sonra hiç bir şey aciklanmaz.

Avatar
Mağdur 2017-08-14 11:01:25

Sayın editör bu yaptığınız haberin üzerinden tam beş gün geçti ama hala haberiniz gerçekleşmedi! Bu nasıl iş!