Diyanet personeli yıllık izin planlaması

Diyanet personeli yıllık izin planlaması bu hafta sonuna kadar devam edecek.

Diyanet personeli yıllık izin planlaması

Diyanet personeli yıllık izin planlaması bu hafta sonuna kadar devam edecek.

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
07 Ocak 2016 Perşembe 06:53
Diyanet personeli yıllık izin planlaması
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL İÇERiK

Yeni yıla girilmesiyle birlikte bazı çalışmaların yeniden dizayn edilmesi anlamına geliyor. İşte bunlardan bir tanesi de yıllık izin planlaması. Çalışma hayatının önemli kavramlarından birisi yıllık izin kullanımlarıdır. 

Diyanet İşleri Başkanlığı personeli de yıllık iznini daha rahat ve istediği zaman kullanması için izin planlanması beyanında bulunması gerekiyor. İl veya ilçe müftülük ekipleri yıllık izin planlanması tamamlamış ve personelin iznini hangi aylarda ve kaç aşama da kullanacağının belgesine imza atmasını bekliyor.


Siz imzanızı attınız mı?

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 07.01.2016 08:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
imamm 2016-01-05 08:47:41

Ya arkadaş her şey nasıl formalite vede hiç inandırıcı değil.Bir imamın izin planlamasını yapabilmesini nasıl mümkün görüyosunuz.yapsa uygulaması mümkün mü ve uygulanıyor mu?.Tek görevlisin,ramazan ayı, yaz kursu,camiler haftası,seçim yasağı,görevli eksikliği........

Avatar
imam 2016-01-05 10:00:07

Ne saçma şey bu. Ben şimdi iznimi temmuzda kullanayım mı diyeceğim. Halbuki ne zaman ihtiyaç duyulursa o zaman kullanılır. İznimi hangi aylarda kullanmam gerektigini bilmem için ilham almam gerekecek

Avatar
imam 2016-01-05 06:52:02

böyle bir uygulama var mı mevzuatta? bize kimse söylemedi

Avatar
hasan 2016-01-05 13:25:45

arkadaş biz yarın ne olacak başımıza ne gelecek. çocuğum Allah korusun ne zaman hastalanacak nerden bileceğiz de izin planlaması yapacağız.. ben ne zaman işim çıkarsa o zaman kıllanmak isterimm.

Avatar
Master 2016-01-05 12:14:52

Dostlar alışverişte görsün

Avatar
imam 2016-01-05 13:51:53

İlhami kardes yazın kurs var izin yok .kışın 2 çocuk okula gidiyor izin alamıyorum. Demek istediğim öğretmen hasbel kader rapor ne zaman alırsa iki çocuğunda aynı zamana denk gelirse izin o zaman alıyorum. Galiba sizde böyle şeyler yok.

Avatar
imam 2016-01-05 17:54:35

Bence saçma boş şeyler

Avatar
Ilhami 2016-01-05 11:26:05

Kardeşim ilham almana gerek yok. Avrupa'da normal is yerleri bile öğle. Memurun kanunu var nizam i var.memurlarda yeknesaklik için bazı kurumlarda şart. Her kurum için ayrı kanun çıkmaz. Hem memur olacaksın hem diğer haklardan yararlanayim diyeceksin bunun gerekliliğine katlanmayacaksin.

banner220