Diyanet sözlü sınavlara kaç adayı çağıracak?

KPSS Puanı üzerinden mülakatlara çağrılan aday sayısında Resmi Gazetede yayınlanan yeni bir KHK ile düzenlemeye gidildi ve sayı 3 Katından 5 Katına çıkarıldı.

Diyanet sözlü sınavlara kaç adayı çağıracak?

KPSS Puanı üzerinden mülakatlara çağrılan aday sayısında Resmi Gazetede yayınlanan yeni bir KHK ile düzenlemeye gidildi ve sayı 3 Katından 5 Katına çıkarıldı.

22 Kasım 2017 Çarşamba 00:30
Diyanet sözlü sınavlara kaç adayı çağıracak?
banner283

TÜM DUYURULAR İÇİN TIKLAYINIZ

KPSS Puanı üzerinden mülakatlara çağrılan aday sayısında Resmi Gazetede yayınlanan yeni bir KHK ile düzenlemeye gidildi ve sayı 3 Katından 5 Katına çıkarıldı.

Buna göre Kamu Personeli alımlarında uygulanan “Kontenjanın 3 Katı Aday Mülakata Çağrılır” maddesi değiştirilerek “Kontenjanın 5 Katı Aday Mülakata Çağrılır” şeklini aldı.

Bu süreç sonunda 1.000 kişilik kontenjanlar için 3.000 adayı mülakata alan ilgili kamu kurumu artık 5.000 adayı mülakata alarak aralarından tercih yapacak.

Bu durumda Diyanet İşleri Başkanlığı görevde yükselme sınavında ilan ettiği kadronun 5 katı kadar aday çağıracak.

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 28.12.2017 21:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Muftu 2017-11-22 22:12:50

Karakecilli kardesim kiraatin yoksa napalim senin 85 ini biz tamam puan onemli ama kiraatin yoksa 100 alsan onemsiz

Misafir Avatar
uzman ilahiyatçı 2018-01-18 17:21:31 @Muftu

kardeşlerim.kıraat tecvid iyi hoş ama sen örümcek kafalıysan, ilim namına bişey yoksa sende, sadece sıfırsın arkadaş. koskocaman bi sıfırsın. önce ilim ille de ilim en sonunda yine ilim. alimlerin mürekkebi şehit kanından bile azizdir ve değerlidir.selam ve dua ile.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vuslat 2017-12-09 14:21:31 @Muftu

hocam ben katılmıyorum size tamam kıraat önemli ama cehalet kıraatla önlenmiyor kırat = sesi güzeldir diyanet camiasında ki alimin ve bilginin malesef hiç degeri yok bu yüzden bilgiye ve fıkıh konularına yer verilmesi gerek

Beğenmedim! (0)
Avatar
dikkat!!! 2017-11-22 12:41:37

daha önceki kkö alımlarında her sınıftan alım yaptı ancak enson alımda sadece ilahiyat lisans alım yaptı yönetmeliğe görede böyle m ali asarda bu şekil söyledi ancak kanunun ucu açık bu netleşmesli, bir önceki alımda ise sadece lisans alımı yaptı bu netbir zemine oturtulmalı.

Avatar
Vekil 2017-11-22 00:47:18

Kaç imam alıcaklar

Avatar
M f karakecili 2017-11-22 21:29:08

Mülakatlar seviye belirleyemez çok oyunlar oluyor herkes kps puanına göre hakkını alsın mulakati adil görmüyorum on bin kelime arapça biliyorum kps 85 adam önemsiz diyor bu adam müftü olmuş anlayamiyorum

Misafir Avatar
el cevab 2017-12-17 20:02:05 @M f karakecili

yüz bin kelime bil kardes ne ala ne guzel Allah ilmini arttırsın 100 al dhbt den bu da onemlı ama kıraatın yoksa ımam olamazsın ımamlık sadece 85 almakla olunmuyor yada dhbt den 50 almakla kıraatı guzel dıyede ımam olunmaz hepsi yeterlı duzeyde olmalı ben kıraatın yoksa 85 ının degerı yok dedım halbukı kıraatla beraber olsa tam ehilsiniz demektir.i

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hafize 2017-11-23 02:03:04

Sayın admin: ilk alım 1 ay sonra derken 2017 aralık mı 2018 ocak mı lütfen cvp bekliyorum önemli!!!

ADMİNİN YORUMU___ İLK ALIMLAR İÇİN DİYANET 2017 ARALIK AYINDA YANİ 1 AY SONRA DUYURUYA ÇIKACAK. DİKKAT EDİN DUYURUYA ÇIKACAK...

Avatar
hafızz 2017-11-23 08:23:46

hafız+lisedengi mezunlara birşey yokmu

Misafir Avatar
Hafız 2017-11-26 17:00:05 @hafızz

Hafız i.h.l alırlar ,

Beğenmedim! (0)
Avatar
d 2017-11-24 14:10:27

yani kalitesiz ama torpilli kişileri ön plana çıkarmak.yazık diyanet bunu yaparsa

Avatar
adil olmak imanın gereği 2017-11-24 10:56:30

adalet mülkün temelidir.