Diyanet'te bütün sınavlar iptal

Diyanet İşleri Başkanlığı'nca Yapılan/Yapılacak (Murakıplık hariç) Olan Bazı Sınavlar iptal edildi

Diyanet'te bütün sınavlar iptal

Diyanet İşleri Başkanlığı'nca Yapılan/Yapılacak (Murakıplık hariç) Olan Bazı Sınavlar iptal edildi

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
19 Ağustos 2016 Cuma 17:39
Diyanet'te bütün sınavlar iptal
banner221
Başkanlığımızca Yapılan/Yapılacak Olan Bazı Sınavların İptali Hakkında Duyuru

Ülkemizde yaşanan olağan üstü olaylar nedeniyle;
 
1- 2016 Yılı Vaizlik Giriş Sınavı sözlü aşaması,

2- 11.07.2016-15.07.2016 tarihlerinde bir kısmı yapılan ve 16.07.2016-17.07.2016 yapılması planlanıp ertelenen 2016 Yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alımı Sözlü Sınavı (SÖZPER-2016-III),
 
(2016 Yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alımı Sözlü Sınavına başvuran adayların başvuruları geçerli olup adaylardan aynı sınav için ayrıca başvuru alınmayacaktır.)
 
3-Sözlü aşaması planlanıp ertelenen 2016 Yılı Eğitim Görevlisi Sınavı (Sözlü) başvuruları,

4-Sözlü aşaması planlanıp ertelenen 2016 yılı Öğretmen (Kur'an-ı Kerim) Alım Sınavı başvuruları,

5-İhtisas kursuna kursiyer seçimi için 24 Nisan 2016 tarihinde yapılan yazılı ve 16-27 Mayıs 2016 tarihlerinde gerçekleştirilen sözlü uygulamalı sınavlar,

6-Din Hizmetleri Genel Müdürlüğünce Aile ve Dini Rehberlik Bürolarında görevlendirilmesi düşünülen Vaizlerin değerlendirme görüşmeleri,
 
Başkanlığımızca görülen lüzum üzerine iptal edilmiştir.
 
Söz konusu sınavlara ilişkin ileriki tarihlerde planlanacak hususlar Başkanlığımız internet sitesi ana sayfasında duyurulacak olup bu konuda diğer iletişim araçlarıyla (telefon v.b.) bilgilendirme yapılmayacaktır.
 
İlgililere duyurulur.


 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 19.08.2016 19:37
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Selamet 2016-08-19 18:07:26

Memleket selamette olsun gerisi önemli değil

Avatar
SINAV İPTALİ HAKKINDA 2016-08-19 18:08:57

benim gördüğüm kadarıyla sinava gi̇ren kardeşleri̇n yaş ortalmasi 30 un üstüydü, bu kardeşlerin çoğu 28 şubat mağdurları zaten, rabbimin takdiri ilahisi buna sözümüz olamaz ama biz hep bu Allahın yarattığı ve nefsinin,şeytanın oyuncağı olmuş bu aciz ,kötü niyetli,şer insanlar yüzünden hep mağdur mu olacağız.sen imam hatiplisin asker olamazsın,polis olamazsın, şu olmazsın bu olamazsın bırakın bari insanlara Allahın dinini rasulünün sünnetini öğretecek imam olalım dedik, bunu bile çok görüyorlar, ben bu konuda bize yapılan bu haksızlık karşısında sorumlu kim varsa hakkımı helal etmiyor, ilahi adelet günü Allahın huzurunda hesaplaşırız.ayrıcaüstüne üstlük zor şartlarda sinava geli̇p gi̇denler,ne psi̇koloji̇si yaşayanlar oldu tekrar tekrar sinav si̇tresi̇ yaşamak i̇stemi̇yoruz,ben bi̇mere sözlü sinava gi̇rmiş olanların ki̇ i̇ptal olmasin, di̇ğerleri̇de hemen yapilsin di̇ye mai̇l attim.i̇ptal olmasin di̇yen kardeşlerde bi̇mere yazarsa hi̇ç olmazsa bu konuda tepki̇mi̇zi̇ bi̇ldi̇rmi̇ş olalim.

Avatar
adem 2016-08-19 18:43:52

şu işe bak murakıplık şübe müdürlüğü sınavlarıda mayıs ayında oldu nıye iptal etmiyorsunuz ..işimize gelen iptal diğerleri yok ..............adaletse hepsi olsun

Avatar
murakıp adayı 2016-08-19 18:15:31

Şube müdürlüğü,murakıplık vs aynı dönem yapılan sınavların tümü iptal olmalıdır.

Avatar
Imam 2016-08-19 18:02:10

Bu mudur yani yapacağınız ise ben o kadar emek verdim ne zorluklar çektim hakkımızı yiyorsunuz yazıklar olsun

Misafir Avatar
haklısın da 2016-08-20 15:51:04 @Imam

diyarbakır sur ilçe müftülüğü şube müdürü ve batman müftülüğüne atanan müdür ile birlikte fetonun tokat sorumlusuydu her ne hikmetse kimse bunlara karışmşyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmet 2016-08-19 19:05:13

K.k.o ve imam alımı kurum içi sınavı için haberde bir şey belirtilmemiş sınav yapılacak mi yapılmayacak mi admin cevaplar misin şimdiden teşekkür ederim

Avatar
Ahlak 2016-08-19 18:29:58

Neden bu kadar bekleyiniz insanları saygısız adaletten yoksun diyanet.geçen yılki alımları bu komisyonlar yapmadı mı nerde hak nerde adalet

Avatar
Hfz 2016-08-19 18:17:15

Aynı komisyonlar geçen yıl 3500 kişiye mülakat yaptı ramazandan önce 550 sözleşmeli alım mülakatını yapmadılar mı.onlar ne olacak peki. Bu diyanet böyle olduğu sürece daha çoook cemeatler çıkar fetö gibi

Misafir Avatar
adalet 2016-08-19 20:15:49 @Hfz

sınavda demewkki hep torpil oluyormuş bende girdim konyada sıkıntı olmamıştı şimdi girmeyecem artık sogudum 10 dakikada karar veriliyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vekil 2016-08-19 18:42:06 @Hfz