Diyanet'ten 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alım Sözlü Sınav Duyurusu

2016 Yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alımı Sözlü Sınavı (SÖZPER-2016-III) Yer ve Tarih Duyurusu

Diyanet'ten 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alım Sözlü Sınav Duyurusu

2016 Yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alımı Sözlü Sınavı (SÖZPER-2016-III) Yer ve Tarih Duyurusu

Erdi KARADENİZ
Erdi KARADENİZ
08 Eylül 2016 Perşembe 17:32
Diyanet'ten 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alım Sözlü Sınav Duyurusu
banner221


2016 Yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alımı Sözlü Sınavı'na (SÖZPER-2016-III) başvuran adaylardan sözlü sınava katılmaya hak kazananlar, "Sınav Giriş Belgesi"ni https://dibbys.diyanet.gov.tr/IKYS/Sinav/KurumDisi/ adresinden alabileceklerdir.

Adaylar, "Sınav Giriş Belgesi" ve T.C. Kimlik No'lu kimlik belgelerinden (nüfus cüzdanı, pasaport) birisi ile birlikte sınav giriş belgesinde belirtilen sınav tarihi ve sınav merkezinde saat 08:30'da hazır bulunacaklardır.




 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 08.09.2016 18:58
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
HAK VE ADALET BU ŞEKİLDE SAĞLANMAZ 2016-09-08 17:54:07

önceki sinavi iyi geçmeyenler için bu bir şans ama ya önceki sınavı iyi geçipte bu sınavda başarılı olamayanların durumu ne olacak, böyle sınavlara girmeyip oturduğu yerden ahkam kesenler bilmez bu sınav sitresini,o yüzden sınav tekrar yapılmayıp, önceki sınav geçerli sayılıp ayıklama yoluna gidilmesi gerekirdi.bu şekilde binlerce adayın hakkına girilmemiş olurdu. artik haklarin alinmasi ahirete kaldi, ilahi adalet önünde herkes savunmasini yapar, yapabilirse.

Avatar
Abdullah 2016-09-08 18:57:28

Ya bi hemen boş boş yorum yapmayın arkadaş ya.. yahu adamlar diyor ki önceki mülakat komisyonunda da fetoculer vardı. Görevden alındı.. diyanet daha ne yapsın. Nasıl sağlasın adaleti. Fetocunun yaptığı mulakati mi kabul edelim yani..
Bakın işinize.. hem iki daha ek süre oluştu.. O zaman kazanan iki ay daha çalışıp hayli hayli kazanır..
Tombala degil ya bu..!

Avatar
İmam adayı 2016-09-08 22:41:11

Giriş belgeleri hata verenler düzeldi mi? Çok şükür bizde bir sıkıntı yok aynı yerde ve gününde gireceğiz.İnşAllah birinci sınavdaki gibi kolay geçer. Komisyon önceki girenlerin nasıl geçtiğini araştırsa iyi olur. Belki planlarımızın bilgilerine dahi ulaşabilirler..

Avatar
İmam adayı 2016-09-08 21:29:54

Hayırlısı neyyse o olsun

Avatar
lütfen cevap verin !!!!!!! 2016-09-08 20:31:19

arkadaşlar 1. sınava girmiştim fakat şimdi bilgilerimi yazıp sınav giriş belgemi indireceğim ama hata veriyor. lütfen bilenler cevap yazsın

Avatar
İmam 2016-09-08 20:32:35

Herkes kendine gore hakli ne diyelim hak eden kazansin.

Avatar
İMAM 2016-09-08 20:44:40

arkadaşlar darbeden dolayi ertelenen mülakata gi̇rdi̇ği̇m halde bu mülakat i̇çi̇n gi̇ri̇ş belgemi̇ alamiyorum acaba si̇stem mi̇ çökmüş yardimci bunu i̇zah edebi̇li̇rmi̇si̇ni̇z

Avatar
LÜTFEN YARDIM EDİN!!!!!! 2016-09-08 20:49:07

arkadaşlar normalde 1. sinava bende gi̇rdi̇m. fakat bugün sinav gi̇ri̇ş belgemi̇ i̇ndi̇rmek i̇çi̇n bi̇lgi̇leri̇ yazdiğimda hata veri̇yor. sebeb ne olabi̇li̇r???????????

banner220