Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği'nde Değişiklik

Diyanet işleri Başkanlığı Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği'ndeki değişikliğe dair duyuru

Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği'nde Değişiklik

Diyanet işleri Başkanlığı Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği'ndeki değişikliğe dair duyuru

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
12 Nisan 2016 Salı 15:25
Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği'nde Değişiklik
banner221

Diyanet İşleri Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada:

"Danıştay 16. Daire Başkanlığı'nın; “Diyanet işleri Başkanlığı Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği”nin bazı maddelerinin yürütmesinin durdurulmasına karar vermesi üzerine ikinci bir emre V.H.K.İ. kadroları için herhangi bir ilan veya sınav yapılmaması hususunda, Gereği önemle rica olunur" denildi..

İNSAN KAYNAKLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 13.04.2016 12:18
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
abuzer 2016-04-12 21:01:09

şube müdürlüğü devam mı....??? neden o açıklanmadııı.

Misafir Avatar
mustafa murat 2016-04-13 10:38:47 @abuzer

evet bu durumda danıştay şube müdürü sınavınıda iptal etmiş yani durdurmuş. ona bi açıklama yapmalıydı diyanet. 8 yıl şartını kaldırmış. çoğu arkadaş 8 yıla takılıp müracaat edememişti. şimdi onların sendikaları dava açsın diyemi bekliyor diyanet. pes yani haksızlık var mahkemede bunu söylüyor ama diyanet diyorki kişi kişi müracaat edin hakkınızı öyle vereyim mahkme yoluyla diyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
misafir imam 2016-04-13 17:28:45

iptali bence iyi olmuş bu müftülüklerdeki şaibeler bitmedikçe keşke hiç olmasa.

Avatar
ahmet 2016-04-12 18:16:52

Onumuzdeki hafta vhki sinavim vardı iptal mi şimdi...

Avatar
ahmet ışık 2016-04-12 19:09:15

biz kazandığız halde iptal oldu :)

Misafir Avatar
Ali 2016-04-12 19:36:18 @ahmet ışık

hocam hangi il iptal oldu

Beğenmedim! (0)
Avatar
Muharrem 2016-04-13 09:09:01

Ahmet hocam nerde bos vardi

Avatar