Görevde Yükselme Yazılı Sınav Sonuçları Açıklandı

2015 Yılı Görevde Yükselme (Şube Müdürü, Din Hizmetleri Uzmanı, Eğitim Uzmanı, Şef) ile Murakıplık ve Vaizlik Giriş Sınavı’na İlişkin Duyuru

Görevde Yükselme Yazılı Sınav Sonuçları Açıklandı

2015 Yılı Görevde Yükselme (Şube Müdürü, Din Hizmetleri Uzmanı, Eğitim Uzmanı, Şef) ile Murakıplık ve Vaizlik Giriş Sınavı’na İlişkin Duyuru

Yeşim BALÇİÇEK
Yeşim BALÇİÇEK
16 Mart 2016 Çarşamba 05:00
Görevde Yükselme Yazılı Sınav Sonuçları Açıklandı
banner221
Diyanet İşleri Başkanlığı Görevde Yükselme Sınavı (Şube Müdürü, Din Hizmetleri Uzmanı, Eğitim Uzmanı, Şef) ile Murakıplık ve Vaizlik Giriş Sınavı'na (yazılı) giren adaylar sınav sonuçlarını 15.03.2016 tarihinde saat 17:30'dan itibaren aday.ankara.edu.tr adresinden öğrenebilecektir.

1- a) Görevde Yükselme Sınavına şube müdürlüğü kategorisinde katılarak sınavda 60 ve üzeri puan alıp başarılı olan adayların ilan edilen kontenjan sayısının (Grup-I=24, Grup-II=4 kontenjan) 5 katına girip girmediklerine;  bu kategoride  sözlü sınava katılmaya hak kazanan adayların sözlü sınav işlemlerine,

    b) Görevde yükselme sınavına Din Hizmetleri Uzmanı, Eğitim Uzmanı ve Şef kategorisinde katılarak 70 ve üzeri puan alıp başarılı olan ve ilan edilen kontenjan sayısına (Din Hizmetleri Uzmanı: 135, Eğitim Uzmanı: 35, Şef: 235 kontenjan ) girerek atanmaya hak kazanan adayların atama işlemlerine,​

2- Murakıplık ve Vaizlik Giriş Sınavının yazılı aşamasına katılarak, 70 ve üzeri puan alıp başarılı olan ve sözlü sınava girmeye hak kazanan adayların sözlü sınav işlemlerine,

İlişkin hususlar gerekli hazırlıkların yapılmasından sonra Başkanlığımız internet sitesinde ilan edilecektir.

İlgililere duyurulur.

D.İ.B. İNSAN KAYNAKLARI GENEL MÜDÜRÜLÜĞÜ​

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 17.03.2016 19:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
salih 2016-03-15 23:13:47

bu sınavın sonuçlaarının açıklanacağı tarih belli ama beyefendller daha gerekli çalışma yapmamışlar da çalışma yapıp ondan sonra lütfederlerse açıklama yapacaklarmış çok zahmet olacak ama kendilerine

Avatar
memur 2016-03-16 13:27:09

sayın admin acaba şube müdürlük sınavına kaç kişi katıldı ve din hizmetleri kategorisinde 120 kişi mülakata çağrılacak. 120 kişinin puanı kaçta kaldı. bilgilendirirseniz müteşekkir oluruz.

Avatar
Müslüm 2016-03-16 09:55:32

Arkadaşlar; sınav önceki yıllara göre daha zordu bence. Ben iki sene önce Din hzmt. Uzmanlığından 94 almıştım bu sefer 76 zor bela aldım.

Misafir Avatar
malatyalı 2016-03-17 16:13:54 @Müslüm

müslüm hocam tebrikler. nereleri tercih edeceksiniz?

Beğenmedim! (0)
Avatar
vaizklik yolunda. 2016-03-17 20:33:38

sınavin acemice oldugu belli.6 tane A şıkkı alt alta gelmiş bu ne saçmalık.test usulünü bile bilmiyor bu soruları hazirlayanlar. istatistik bilgileri neden aciklanmiyor.ÖSYM sınavında giren kaç kişi sen kacincisin hepsi yazıyor.bizimkiler de hala gizlilik esas..biz sinav hakkında istatistik bilgi verilmesini istiyoruz

Avatar
Ali 2016-03-16 11:41:04

Hocam 94 alıp atanamayan mı

Avatar
Hoca 2016-03-16 15:49:14

Imam alımı ne zaman olacak

Avatar
imam hatip 2016-03-16 21:59:37

mulakat olsa ne olacak ki yazılıda ne kadar yüksek alsanda mulakat da torpili olan kazanacak her mulakat da olduğu gibi 2016 hac mulakatıda aynı değişmiyor Allah aşkına bari hac mulakatında yapmayın .

Avatar
HİKMET 2016-03-16 23:26:24

diğer kurumlar mesela maliye sınava giren kazanan ve aldıkları puanları hepsini yazıyor ve açıklıyor ama bizde herkes kendini öğrenebiliyor daha ne zaman şeffaf olacağız, örneğin diyanet sitesinde şef. müdür ve murakıb sınavını kazananların tam listesi neden neden verilmiyor amaç ne bunu yetkililer izah etsin

Misafir Avatar
turgay 2016-03-17 11:22:49 @HİKMET

çok haklısın hocam böyle saçmalık mı olur ben anlamadım kazandık mı kaybettik mi yani biz din hizmetler uzmanlığı na girdik .niye şeffaf olamıyorlarki

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
murakıp 2016-03-17 10:27:15 @HİKMET

İsimler açıklanırsa kimin kazandığı belli olacak kimler kimlerin vesilesiyle kazandı. kimler nerelere atandı belli olacak. insan kirli çamaşırlarını başkasına gösterir mi?

Beğenmedim! (0)

banner220