Hizmet İçi Eğitim Semineri 7. Dönem Tarihi Belli Oldu

Diyanet İşleri Başkanlığı 7. Dönem Hizmet İçi Eğitim Seminer tarihini açıkladı

Hizmet İçi Eğitim Semineri 7. Dönem Tarihi Belli Oldu

Diyanet İşleri Başkanlığı 7. Dönem Hizmet İçi Eğitim Seminer tarihini açıkladı

04 Ocak 2018 Perşembe 17:00
Hizmet İçi Eğitim Semineri 7. Dönem Tarihi Belli Oldu
banner283

TÜM DUYURULARIMIZ İÇİN TIKLAYINIZ

Diyanet İşleri Başkanlığı eğitim planı çerçevesinde; cami hizmetlerini yürüten personelin etkinlik ve verimliliklerini artırmak, görev heyecanlarını ve hizmet kalitelerini yükseltmek, taşra teşkilatında görevli personelle yakın iletişime geçmek ve bilgi paylaşımında bulunmak, ulusal ve küresel düzeyde din ve diyanet hizmetlerinde farkındalık oluşturmak amacıyla Din Görevlileri Buluşması gerçekleştirecek.

Etkili Din Görevlisi, Etkin Din Hizmeti adı altında düzenlenecek olan "7. Dönem Hizmet İçi Eğitim Semineri" 17-21 Ocak 2018 tarihleri arasında  Antalya'nın Manavgat ilçesindeki "Silence Beach Otelde gerçekleşecek.

B, C ve D grubu camilerde görevlilerinin katılacağı seminere:

1: 01.01.1970 ve sonrası doğumlu olmak;

2: Kadrolu olup, asaleti tasdik edilmiş olmak,

3: İmam-hatip ya da müezzin-kayyım olarak fiilen görev yapıyor olmak,

4: Halen Başkanlıkça düzenlenen bir kursa katılıyor olmamak,

5: Cami cemaati ve çevresiyle iletişim kabiliyeti yüksek olmak,

6: Cami cemaati yoğun olup, görev yaptığı camide vaaz yapabiliyor olmak.

7. Dönem seminere katılacak olan personel isim listesi müftülüklerce özel duyurulacaktır.

TÜM DUYURULARIMIZ İÇİN TIKLAYINIZ

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 09.01.2018 13:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kimsesiz gariban 2018-01-04 18:22:15

1970 doğumluların altında olan ben ve benim gibi hocalarıma ilim öğrenmek farz değilmiş olsaydı bizleride antalyaya götürürlerdi halbuki biz emekli olduktan sonra bu görevi devam edeceğiz bizimyolumuzu kesenleri havale ediyorum

Avatar
Bu nasıl adalet 2018-01-05 15:04:07

Bazı İmam arkadaş ikinci seferdir seminere katılıyorlar ama ben bi sefer dahi çagırmadılar asaletin dasdik olmasına rağmen

Avatar
çilekeş 2018-01-04 19:49:53

arkadaş bu antalya seminerlerine gitmek istemeyen genç hocalarımız da var arkadaş yaşı maşı kaldırın müftülüklerimiz antalya seminerlerine gitmek istemiyenler dilekçe versin desinler giden gider gitmeyen gitmez hala görevli iken beni ve hocalarımı seminerden mahrum etmek ne demek bu vebali büyüktür ha beni antalya seminerlerine göndermiyenleri Allaha havale ediorum büyük mahkemede de görüşürürz

Avatar
seyda 2018-01-04 20:49:57

diyanet calisanlarinin en az yuzde 40i 50sinin yaşı bu kritere uymuyor çok yanlış bir uygulama hemen kaldırılması lazım personel arasında ayrım yapılması çok yanlistir

Misafir Avatar
çilekeş 2018-01-04 21:17:53 @seyda

seyda: hocam yüzde 40 ile 50 değil en az yüzde 70 bu kritere uymuyor hocam birde müftülükte adamı olanlar isimlerini yazdırmışlar diyanet işleri başkanlığımıza göndermişler bunlar kısım kısım da gidiyorlar bu Allaha revamıdır seyda hocam kıskançlık diye değil o zaman diyanet işleri başkanlığımız 1970 ve üstü kritrini getirmişse önceden yazılmışlarıda iptal etsin hocam altıncı dönemde tanıdığım üçtane hoca arkadaşım arkadaşım hatta benden üç yaşta büyük olduğu halde antalya seminerlerindeler niye müftülükte torpilleri var o zaman hocam onlarıda
göndermesin o zaman bizde diğelimki adaletli davranmışlar

Beğenmedim! (1)
Avatar
a 2018-01-04 21:22:58

Arkadaşlar hiç bir şey adil çalışmıyor.cami bilgi formu neden var. Niye müftü karar veriyor. Gidenlerin hiç bir şartı tutmuyor.yazıktır.ayıptır d.i.b.arastirsın.adamın hiç cemaati yok görev yok tatile gidiyor.Müftüler kullanılıyor.maalesef gerçek budur.

Misafir Avatar
imam 03400 2018-01-06 17:46:35 @a

Üstad gidenleri müftüler değil Diyanet Sen seçiyor. Bu haftaki sendika yönetim ziyaretinin fotoğraflarından anlarsınız

Beğenmedim! (6)
Avatar
Muhammed Musab 2018-01-05 16:37:47

Sözleşmeliler niçin gidemiyor? Sözleşmeliler yetim mi?

Misafir Avatar
WorkBay 2018-01-05 23:02:40 @Muhammed Musab

Kardeş, sen sözleşmeli olarak başlamışsın inşlh kadroya geçersin öncelikle.Yıllardır dairede mali işler memuruyum ve bu işler için hiç ne seminer nede eğitim verildi. Sözlenecek çok şey var ama anlayan olmayınca olmuyor işte

Beğenmedim! (8)
Avatar
Çilekeş 2018-01-05 00:02:51

01.01.1970 ve sonrası diyerek diyanet ayrımcılık yapmaktadır.acilen bu hatadan dönmesi gerekir diye düşünüyorum

Avatar
Suat hoca 2018-01-04 22:21:04

Kardeşim gitmek istemeyen yaşlı hocalarımızın şikayetleri yüzünden sizde gidemiyorsunuz. Suçu başkasında değil meslektaşlarınızda arayınız. Kimsesiz gariban kardes

Misafir Avatar
çilekeş 2018-01-05 07:21:13 @Suat hoca

suat kardeşim: seminere gitmek istemiyen hocalarımı serbest bıraksınlar,yani suat hocam gitmek istemiyen gitsin dilekçe versi desin ki bu semire gitmek istemiyorum ama gitmek isteyene de engel olmasınlar suat hocam ben bunu demek istedim

Beğenmedim! (0)