Hizmet İçi Eğitim Semineri 8. Dönem Tarihi Belli Oldu

Diyanet İşleri Başkanlığı 8. Dönem Hizmet İçi Eğitim Seminer tarihini açıkladı

Hizmet İçi Eğitim Semineri 8. Dönem Tarihi Belli Oldu

Diyanet İşleri Başkanlığı 8. Dönem Hizmet İçi Eğitim Seminer tarihini açıkladı

12 Ocak 2018 Cuma 13:35
Hizmet İçi Eğitim Semineri 8. Dönem Tarihi Belli Oldu

TÜM DUYURULARIMIZ İÇİN TIKLAYINIZ

Diyanet İşleri Başkanlığı eğitim planı çerçevesinde; cami hizmetlerini yürüten personelin etkinlik ve verimliliklerini artırmak, görev heyecanlarını ve hizmet kalitelerini yükseltmek, taşra teşkilatında görevli personelle yakın iletişime geçmek ve bilgi paylaşımında bulunmak, ulusal ve küresel düzeyde din ve diyanet hizmetlerinde farkındalık oluşturmak amacıyla Din Görevlileri Buluşması gerçekleştirecek.

Etkili Din Görevlisi, Etkin Din Hizmeti adı altında düzenlenecek olan "8. Dönem Hizmet İçi Eğitim Semineri" 24-28 Ocak 2018 tarihleri arasında  Antalya'nın Manavgat ilçesindeki "Silence Beach Otelde gerçekleşecek.

B, C ve D grubu camilerde görevlilerinin katılacağı seminere:

1: 01.01.1970 ve sonrası doğumlu olmak;

2: Kadrolu olup, asaleti tasdik edilmiş olmak,

3: İmam-hatip ya da müezzin-kayyım olarak fiilen görev yapıyor olmak,

4: Halen Başkanlıkça düzenlenen bir kursa katılıyor olmamak,

5: Cami cemaati ve çevresiyle iletişim kabiliyeti yüksek olmak,

6: Cami cemaati yoğun olup, görev yaptığı camide vaaz yapabiliyor olmak.

8. Dönem seminere katılacak olan personel isim listesi müftülüklerce özel duyurulacaktır.

TÜM DUYURULARIMIZ İÇİN TIKLAYINIZ

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 12.01.2018 15:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
çilakeş 2018-01-11 16:11:38

1969 doğumluyu beni antalya seminerindeki ilim öğrenmeye gitmeme engel olanları Allah'a havale ediyorum meğer ilim öğrenmek beşiktan mezara kadar değilmiş ilim öğrenmek 1970 ve sonrası doğanlar içinmiş

Avatar
mehmet 0kçiyanlı 2018-01-11 19:01:58

burda tüm hocalarımız kendi görüşlerini yazıyor çilekeş hocamda görüşünü yazmış ayyıldızlı hocam, masal anlatma demişsin çilekeş hocam yaşca belki sizden büyüktür ayyıldızlı hocam, çilekeş hocama, saygılı olmaya davet ediyorum biz din görevlisi olarak birbirimize saygısızlık yaparsak biz başkasandan ne bekleriz lütfen ayyıldızlı hocam lütfen

Avatar
seyda 2018-01-11 17:02:49

tatilde olsa ayipmidir ayıptır herkese ayiptır d.i.b bu hatadan donecegine inanıyorum personelin isteğine bırakılmalı gitmek istemeyen gitmez

Avatar
kıf 2018-01-12 07:20:43

ayyıldız kayrı diyanet işlri başkanlığımız tatil demiyor hizmet içi eğitim kursu diyiyor tatile gel demiyor sen kayrı tatilemi gittin birde sen antalyada gittin, dört günde alleme oldunmu sana destek veren marer de demişki ne güzel özetlemisin marer sende alleme oldun mu kayrı sende iyi tatil yaptınmı iyi yedin içtinmi kayrı çilekeş hocama yüzde yüz katılıyom çilekeş hocam haklıdır görevi devam ediyosa gitmesi lazım idi

Avatar
mehmet 0kçiyanlı 2018-01-12 18:49:05

hay mırtaza hocam ağzına sağlık güzel anlatmışsın

Avatar
Ayyıldız 2018-01-11 16:40:44

ÇİLEKEŞ bana masal okuma ilim öğrenecekmiş işine bak git eline kitabı al oku Antalya'ya gidipte gezecektim tatil yapacaktım de bari

Misafir Avatar
mırtaza 2018-01-12 18:06:03 @Ayyıldız

ayyıldız hocam peygamberimiz hz.muhammed mustafa (s.a.v.) islamı anlattığı zaman , müşrikler ne dediler esatirul evvelin yani eskilerin masallarını anlatıyosun dediler bir meslaktaşımız olan çilekeş hocama bana masal anlatma itham etmeniz sümme haşa o zaman ki müşriklerin söznü benim aklıma gettirdi hocam biz din görevlisi olarak konuşmamıza dikkat edelim

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Marer 2018-01-11 22:20:51

Ne güzel özetlemişsin be hocam

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
derbeder 2018-01-11 20:11:19 @Ayyıldız

ayyıldız : sen hocalığı bırak avukatlığa soyun iyi yaparsın çilekeş hocamı masalınıda sevmişsin bundan sonra iyi masal ve hikaye dinlersin avukat bey sen antalyaya gidip tatil yaptın yiyip içip gezdinmi güzelmiydi hoşmuydu yalaka avukat bey, bende senin gibi yalakaların yüzünden taşaradan tayın yapıp gelemedim sizin gibi yalakalar olunca halimiz yaman

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
çilekeş 2018-01-11 18:28:05 @Ayyıldız

ayyıldız avukatlığa ne zaman başladın sizin gibi yalakaların yüzünden hem tayi işlerinden hemde seminerden mahrum kaldık mahrum kaldık

Beğenmedim! (5)