İlçe Müftülüğü (Sözlü) Sınav Sonuçları Belli Oldu

2015 Yılı Diyanet İşleri Başkanlığı İlçe Müftülüğü (Sözlü) Sınav Sonuçları Belli Oldu.

İlçe Müftülüğü (Sözlü) Sınav Sonuçları Belli Oldu

2015 Yılı Diyanet İşleri Başkanlığı İlçe Müftülüğü (Sözlü) Sınav Sonuçları Belli Oldu.

19 Kasım 2015 Perşembe 17:40
İlçe Müftülüğü (Sözlü) Sınav Sonuçları Belli Oldu
banner221

Diyanet İşleri Başkanlığı, 2015 Yılı İlçe Müftülüğü Sınavına (sözlü) katılan adaylar sınav sonuçlarını

https://ikys.diyanet.gov.tr/

adresinden kullanıcı hesapları ile giriş yaparak öğrenebileceklerdir.
 
Sözlü sınav sonucuna göre ilan edilen kontenjan sayısına giren (ilk 30 kişi) atanmaya hak kazanmış olup tercih yapacaktır. Başarılı olan diğer adaylar ise yedek olarak sıralanmıştır.
 
Tercih ve atama işlemlerine ilişkin hususlar daha sonra Başkanlığımız tarafından ilan edilecektir.
 
İlgililere duyurulur.
 
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Adaylara Bak 2015-11-19 22:41:13

Sınavı kazananayınca sağa sola sataşanlara yazık diyorum. Demekki komisyon adilmiş. Böyle adamları kazandırmamış.

Avatar
yedek8 2015-11-24 15:13:43

arkadaşlar ben yedeklerde kazanmışım. geçen yıllarda da yine yedekte kazanmıştım. ne dayım nede geometrik bir desteğim var. sadece kendime güvenerek girdim. kişi kifayetli ise torpil veya benzeri bir şefaate çok ihtiyacı olmaz. torpil yaptırsaydım belki ilk 30 za girebilirdim. yaptırmadım, yapmak isteyenleri de engelledim. zira hayatımın sonuna kadar aileme haram yediremezdim. arkadaşlar sınavı kazanmayı hak edenler mutlaka kazanmıştır. bunu engellemeye hiç kimsenin gücü yetmez. ben buna inanıyorum. dua ile...

Avatar
hayirli olsun 2015-11-19 18:33:41

Kazanan arkadasları tebrik ediyorum. Acaba kac kisi atanacak. Yedek olarak kac kisi kazanmış. Yedek varsa şayet bu sene atanacak mı yedekler.

Avatar
Hayde bree 2015-11-19 19:26:04

Şu ana kadar iki yüzde yüz paralelci adamın müftü olduğunu öğrendim ne adalet dimi hergün. Devlete küfür edenleri müftü yaparlar dayısı yok diye gariban olamiyooo sinav mi dedi birisi bundan daha iyisini komisyondakiler yeminle yapamazdi.

Avatar
Adem 2015-11-19 21:47:31

Herşey önceden belirlenmiş. Göstermelik sınav. Geçen sene yapılan sınav daha objektif idi.

Avatar
FANİ 2015-11-19 22:00:09

Sınav sonucu 63. 7
63 ü anladım da bu virgülden sonra 7 nedir?
Şunu anlıyorum gerçekten objektif ve adaletli bir değerlendirme olmuş!!!!???
Ahirete imanım ziyadeleşiyor.
Komisyon üyelerimizle bu fani alemde değil, baki alemde muhakkak hesaplaşacağım.

Avatar
Bir başka bahar 2015-11-19 22:12:30

Arkadaşlar 62.6 almışım. Bir çok arkadaşla konuştum. Kazanan kazanmayan. Herkes birşey diyor. Ben sınavda torpil olduğuna pek inanmıyorum. Torpil koyanlardan olan vardır ama sınav performansı da iyidir. Bana Mecelle çıktı onu yapamadım. Eğer usul veya hadis veya kavram çıksa idi bilirdim ve olurdu . Yani sınav performansı ve nasip işi arkadaşlar. Seneye biraz daha çalışacağız artık.

Avatar
Talha 2015-11-19 23:13:38

Kazan isimleri yazarsaniz hangi arkadaşlarımızın muftu olduğunu görmüş oluruz.