İmam, Müezzin ve Kur'an Kursu Öğretici alım ilanı açıklaması

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, 2018 Yılı Bütçesi hakkındaki 1.Tur konuşmasında yapmış olduğu açıklamasında Diyanet'in personel alımına gideceğini açıkladı.

İmam, Müezzin ve Kur'an Kursu Öğretici alım ilanı açıklaması

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, 2018 Yılı Bütçesi hakkındaki 1.Tur konuşmasında yapmış olduğu açıklamasında Diyanet'in personel alımına gideceğini açıkladı.

13 Aralık 2017 Çarşamba 06:34
İmam, Müezzin ve Kur'an Kursu Öğretici alım ilanı açıklaması

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ'ın, Cumhurbaşkanlığı,TBMM, Diyanet, Sayıştay, Yargıtay, Danıştay, AYM, Kamu Denetçiliği, Başbakanlık ve Bağlı Kuruluşlar'ın 2018 Yılı Bütçesi hakkındaki 1.Tur konuşmasını gerçekleştirdi.

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, 2018 Yılı Bütçesi hakkındaki 1.Tur konuşmasında yapmış olduğu açıklamada:  "Diyanet İşleri Başkanlığı İmam-Hatip, Müezzin-Kayyım ve Kur'an Kursu Öğretici alımı için bu ay ilana çıkılacağını dile getirdi.

İşte o açıklama: 

TÜM DUYURULARA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 13.12.2017 08:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
veli 2017-12-13 12:29:14

rasulullah ne diyor.. diyanet ne diyor.."işlerini kadınlara bırakan topluluk felah bulmaz" buhari hadis bu diyanet hıyanet mi yapıyor

Misafir Avatar
hafız07 2017-12-13 18:40:40 @veli

"Yöneticileriniz hayırlılarınız; zenginleriniz cömertleriniz olduğu, işleriniz de aranızda danışarak görüldüğü sürece yerin üstü sizin için yerin altından daha hayırlıdır. Yöneticileriniz şerirleriniz; zenginleriniz cimrileriniz olduğu, işleriniz de kadınlara kaldığı zaman yerin altı sizin için yerin üstünden daha hayırlıdır" (Tirmizi fiten 78 )

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
fatih42 2017-12-13 18:12:11 @veli

veli kardeş hadi başka kapıya be 'cennet anaların ayağı altındadır' hadisi şerif hadi başka kapıda ürü

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
hasan 2017-12-13 14:41:30 @veli

üşütmüşsün heralde. kendine dikkat et. malum kış mevsimindeyiz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
hafız07 2017-12-13 15:31:12

sayın admin alım ilanı aralık2017 içinde yapılacak mı?

Misafir Avatar
MUSTAKBEL MÜEZZİN. .. 2017-12-25 12:34:51

Sayin Bakanım sizin için ay kavramı yıl olarak mı ifade ediyor anlamış değilim. ..lakin eğer unutmuşsaniz hatırlatalım sayın Bakanım 6 gün sonra yeni bir yıla giriyoruz.....NERDE KALDI ALIM İLANI......BIKTIK ARTİK SAYIN BAKANIM BIKTIK BEKLEMEKTEN...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Haci yildirim. 2017-12-13 22:57:10

Kadinlar kuran ogrenmesinlermi.onlara kurani ilmihali kim ogretecek.

Misafir Avatar
CVP 2017-12-14 00:24:25 @Haci yildirim.

yöneticileriniz şerirleriniz; zenginleriniz cimrileriniz olduğu, işleriniz de kadınlara kaldığı zaman yerin altı sizin için yerin üstünden daha hayırlıdır" (tirmizi fiten 78 ) gizle hapi şap anlama i̇yi̇ oku

Beğenmedim! (0)
Avatar
lutfen yapmayın. 2017-12-13 21:38:24

sayın bekir bozdag beyefendi hükümetimizi seviyoruz malum diyenete personel alımı mevcut hukumet zamanında kat kat fazla olmustur. bu konuda personel ve dib de görev almak isteyen kardeslerimiz minnettardir ama 20 gun once kasım sonu alım icin ilana cıkacagız dendı ama aralık ta bitti sayılır halen tık yok bu sekılde ınandırıcılıgınızı kaybedıyorsunuz sizin 20 gün once yaptıgınız acıklama sonrası nice aday kardesımız heyecandan uyuyamaz hale gelmıstır lutfen verilen sozlerın tutulacagını karsı tarafa hissettırın.

Avatar
hak veriyorum 2017-12-14 21:04:37

veli̇ bey hakli kadinlari toplumun her yeri̇nde bulundurmak uygun olmaz ondan sonra çocuk yapiın diye yasa çıkar durur

Avatar