İmam ve Müezzinleri sevindiren gelişme!

Diyanet İşleri Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim Semineri için flaş bir karar aldı.

İmam ve Müezzinleri sevindiren gelişme!

Diyanet İşleri Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim Semineri için flaş bir karar aldı.

15 Aralık 2017 Cuma 14:06
İmam ve Müezzinleri sevindiren gelişme!

Bilindiği üzere Diyanet İşleri Başkanlığı B,C ve D grubu cami görevlileri için Hizmet İçi Eğitim Semineri adı altında Din Görevlileri Buluşması gerçekleştiriyordu. Etkili Din Görevlisi, Etkin Din Hizmeti seminerine katılan din görevlilerinde yaş sınırı aranmamaktaydı. Yanı bütün din görevlileri katılabiliyordu.

Başkanlık yeni bir karar alarak 3. Dönem Hizmet İçi Eğitim Semineri de dahil olmak üzere 01.01.1970 ve sonrası doğumlu olan din görevlileri katılacak. Bu karar emekliliği gelmiş veya yakın olan ve görev süresi 25 yılı bulan din görevlileri böylelikle rahatlamış oldu.

TÜM DUYURULARIMIZ İÇİN TIKLAYINIZ

Diyanet İşleri Başkanlığı eğitim planı çerçevesinde; cami hizmetlerini yürüten personelin etkinlik ve verimliliklerini artırmak, görev heyecanlarını ve hizmet kalitelerini yükseltmek, taşra teşkilatında görevli personelle yakın iletişime geçmek ve bilgi paylaşımında bulunmak, ulusal ve küresel düzeyde din ve diyanet hizmetlerinde farkındalık oluşturmak amacıyla Din Görevlileri Buluşması gerçekleştirecek.

Etkili Din Görevlisi, Etkin Din Hizmeti adı altında düzenlenecek olan "4. Dönem Hizmet İçi Eğitim Semineri" 25-29 Aralık 2017 tarihleri arasında  Antalya'nın Serik ilçesindeki Port Nature Luxury Resort Hotelde gerçekleşecek.

B, C ve D grubu camilerde görevlilerinin katılacağı seminere:

 1. Kadrolu olup, asaleti tasdik edilmiş olmak,

2. İmam-hatip ya da müezzin-kayyım olarak fiilen görev yapıyor olmak,

3. Halen Başkanlıkça düzenlenen bir kursa katılıyor olmamak,

4. Cami cemaati ve çevresiyle iletişim kabiliyeti yüksek olmak,

5. Cami cemaati yoğun olup, görev yaptığı camide vaaz yapabiliyor olmak.

* 6: 01.01.1970 ve sonrası doğumlu olmak;

4. Dönem seminere katılacak olan personel isim listesi müftülüklerce özel duyurulacaktır.

TÜM DUYURULARIMIZ İÇİN TIKLAYINIZ

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 15.12.2017 23:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mehmet okciyanlı 2017-12-15 16:00:11

adeletsizlik olarak kabul ediyorum 1968 doğumluyum hala daha emekliliğime 7 yıl var bende seminere gitmek isterdim ama iki yılla kaybettim çok üzgünüm

Avatar
28 yıllık imam 2017-12-16 22:34:25

arkadaşlar ben bu karari adaletsizlik olarak kabul ediyorum. 28 yillik görevliyim. böyle bir kursa (otellerde düzenlenen) hiç gitmedim. cuma günleri camide vaaz veriyorum, kursa gitmek istedim göndermediler. 2 senede bir kursa giden arkadaşlar tanıyorum ve ne güzel tatil yaptığını söylüyor.

Misafir Avatar
öneri 2017-12-18 15:50:24 @28 yıllık imam

hocam al mangalı, ailenle beraber bi yaylaya git. en güzeli bu boş ver antalyayı falan, üzülme.

Beğenmedim! (40)
Avatar
mehmet okçiyanlı 2017-12-16 13:59:07

ne sevinçli haber, ne sevinçli haber ben sevinmedim ama çok üzüldüm ben 68 doğumluyum ben çok üzüldüm sevinmedim niye derseniz hizmet içi eğitim kursu ya beş haftadır yada bir aydır 1970 ve üzeri doğumlu olanlar dört günlüğüne antalyaya gidecekler biz gitmeyeceğiz bende isterdim her ilden gelen arkadaşlarla tanışmak isterdim yolumuzu kapattınız 7 yıl var emekliliğime Allah ömür verirse belki ben atmış beş yaşını bekliyecem niye beni seminerden mahrum ediyosunuz ha benim yaşım geçmişse şimdiye kadar torpilli olanlar haca gitti o zaman size diyiyorum ki bu yaşlı hocazı emekli olmadan haca gönderinda berçi yaşım geçmis haca göndermesiz ya

Avatar
mustafa 2017-12-15 23:07:26

ben de alınan bu kararı,büyük bir üzüntüyle karşılıyorum.keza ben 69 doğumluyum bu sene kursa gitmeyi umut ederken böyle bir kararın alınması bizleri tamamen atıl duruma sokacaktır.

Avatar
neytullah 2017-12-16 15:43:13

1- eğer bu karar yerindeyse niçin geç alındı?
2- i̇llede bu karar alınması gerekiyorsa mecburi emeklilik yaşının son 5 yılı gözetilmesi gerekmez miydi? ( bunada karşıyım)
3- sosyal olan her insanın faydası olduğunu düşündüğüm bu seminere her yaşta personelin katılması gerekmektedir. diye inanıyorum.

Avatar
sebati 2017-12-16 23:46:22

7-8 sene önce t.e.mrk.kursuna alınmıştık.o zamanlar yaşım 40 idi.lakin o dönem yaşları 50-55'i bulan imam arkadaşlar da vardı.bu yaşlı hoca arkadaşların bazıları emekliliklerini istemek zorunda bırakıldılar.bir müftü 65 yaşına gelmeden emekliliğe ayrılmazken, bir imama 50 yaş çok görülüyor.müftü 50 ve üzeri imamları emekliliğe zorlamak için ya kursa göndererek onun onuruyla oynuyor ,ya da görev yerini değiştirmeye zorluyor.i̇nşAllah bu uygulama eğitim merkezindeki kurslar için de geçerli olur.

Avatar
selam 2017-12-16 11:56:42

çok yanlış bir karar kim neye göre vermiş anliyamadim her imam böyle bir seminere gitmek ister bu nereden cikti neresi sevincli haber ayrıca gitmek istemeyen gitmez

Avatar
i.h 2017-12-15 16:08:03

rahatlamış oldu :)