Kurum İçi Naklen İmam-Hatip ve Müezzin-Kayyım Alımı Tercih Duyurusu

2014 Yılı Kurum İçi Naklen İmam-Hatip ve Müezzin-Kayyım Alımı Tercih Duyurusu

Kurum İçi Naklen İmam-Hatip ve Müezzin-Kayyım Alımı Tercih Duyurusu

2014 Yılı Kurum İçi Naklen İmam-Hatip ve Müezzin-Kayyım Alımı Tercih Duyurusu

18 Nisan 2014 Cuma 17:57
Kurum İçi Naklen İmam-Hatip ve Müezzin-Kayyım Alımı Tercih Duyurusu
banner221
DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI'NDAN DUYURU
 
07.04.2014 – 11.04.2014 tarihleri arasında Rıfat Börekçi Eğitim Merkezi Müdürlüğünde yapılan Kurum İçi Naklen İmam-Hatip ve Müezzin-Kayyım Alımı Sözlü Sınavı” sonucunda başarılı olarak atama kontenjanına giren adaylardan sözlü sınav puanına göre tercihle 113 imam-hatip kadrosuna naklen atama yapılacaktır.
 
Atanma işlemlerine esas olmak üzere;
 
Adaylar Tercih işlemlerini 18/04/2014 - 23/04/2014 tarihleri arasında http://ikys.diyanet.gov.tr web adresi üzerinden kendi kullanıcı hesapları vasıtasıyla;
 
1-  15 cami ismi tercihi yapacaklardır.
 
2- Tercihlere yerleştirme işlemleri sözlü sınav başarı puanı en yüksek olandan başlamak suretiyle Başkanlığımızca bilgisayar ortamında gerçekleştirilecektir. Puanların eşit olması durumunda, MBSTS puanı yüksek olana, onun da eşit olması halinde hizmet süresi fazla olana, bu sürenin eşitliğinde yaşı büyük olana öncelik verilecektir.
 
3-  Söz konusu tarihler arasında müracaat etmeyen adayların atama işlemleri yapılmayacaktır.
İlgililere duyurulur.
 
D.İ.B. İNSAN KAYNAKLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
 
 
 
 
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hafız 2014-04-18 18:16:52

bu alıma vekil imamlarda girebilirmi

Avatar
burak arı 2014-04-18 19:45:23

yeter be kardeşim neden yeterlılık yapıosunuz o zaman bole alım mı alır

Avatar
Ebutaha 2014-04-18 19:51:33

Hafız Kardeş bu alıma vekil İmamlar giremezler. Kadrolu Müezzin-Kayyım olarak görev yapan ve İmam-Hatiplik müktesebi olmayanlar için Başkanlığımızın açmış olduğu Kurum İçi Naklen İmam-Hatip ve Müezzin-Kayyım sınavına girip başarılı olanların tercihte bulunacağı bir atama şeklidir.

Avatar
murat bacer 2014-04-18 19:53:36

73 ve ustu alim nedir ya boyle saçma sistem olmaz. KPSS taban puani olacak ta (70) ben 72,35 aldim ne olacak 3 aydir calisiyorum KPSS m doluyor bidaha KPSS ye mi girecegim. 40 ve ustu sinava girebilir diyorsunuz 73 ve ustu oluyor accil yanit bekliyorum

Avatar
Ebutaha 2014-04-18 20:10:35

8 yıldır Müezzin-Kayyım olarak görev yapıyorum kendi Camim hariç birçok Camide Namaz kıldırdım arkamda da birçok Müftü Beyler Namaz kıldılar hiçbirisi uyarmadı Hocam senin kıldırdığın namaz olmadı diye. Ne yapalım Canları sağolsun kıymetli komisyon üyelerimiz sen Köyde de olsa İmam-Hatiplik yapma becerisine sahip değilsin diye sınav sonucuna olumsuz not düşmüşler. Bugüne kadar arkamda namaz kılan kıymetli cemaatim affetsinler ve namazlarını tekrar iade etsinler. Çünkü İmamlık yapma ehliyetini alamadığım için namazları hükümsüzdür. Şimdi Ehl-i Fıkıh bana yardımcı olsun. İmam-hatip arkadaşın izin gününde namazları kim kıldıracak. Ya da Müftü Bey'e Hocam benim ehliyetim yok namazları kıldıramam dersem yönetmelik ne diyecek. Çünkü yönetmelik İmam-Hatip olmadığında Müezzin-Kayyım imamlık görevinide yapar diyor. Kafam bayağı karışık, yorumlarınızla bana yardımcı olursanız sevinirim.

Avatar
garip müezzin 2014-04-19 18:41:53

tercih yapacak arkadaşlar gitmeyeceği yeri tercih etmesinler birde aldığınız puanları paylaşırsanız tercihler kolay olur belki

Avatar
garip müezzin 2014-04-19 21:20:01

diyanetin adaletine bak imamlığa ilk defa başlayanlar merkezdeki camilere atanabiliyor benim üvey evlat muamelesi gören 10 15 yıllık müezzin kardeşlerim atanamıyor Allah sonumuzu hayreylesin.

Avatar
Ebutaha 2014-04-19 21:41:03