Murakıplık Sözlü Sınav Sonuç Duyurusu

Diyanet İşleri Başkanlığı 2016 Yılı Murakıplık Giriş Sınavı (Sözlü) Sonuç Duyurusu

Murakıplık Sözlü Sınav Sonuç Duyurusu

Diyanet İşleri Başkanlığı 2016 Yılı Murakıplık Giriş Sınavı (Sözlü) Sonuç Duyurusu

İsmet Demir
İsmet Demir
12 Temmuz 2016 Salı 17:05
Murakıplık Sözlü Sınav Sonuç Duyurusu
banner221


2016 Yılı Murakıplık Giriş Sınavına (Sözlü) katılan adaylar sınav sonuçlarını kullanıcı hesapları vasıtasıyla https://dibbys.diyanet.gov.tr internet adresinden öğrenebileceklerdir.

Tercih ve atama işlemlerine ilişkin hususlar daha sonra Başkanlığımız internet sitesi ana sayfasında ve İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü sayfasında ilan edilecektir.

İlgililere duyurulur.


 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 14.07.2016 14:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
adalet 2016-07-12 17:45:35

maalesef sınavda adaletli not verilmemiş. şahsen bir sorunun sadece 4 te birini bilemedim. diğer bütün sorulara doğru cevap verdim. kur'an da da meali bildim. hadi diyelim ki kıraatte biraz not kırsınlar. en az 80 almam gerekiyordu. ama 65 vermişler.3 günde açıklanması gereken bir sınav sonucu nedense yaklaşık 50 gün sonra açıklandı. haksızlık yapan varsa hakkımı helal etmiyorum. diyanete adaletin hakim olabilmesi için mülakatlara son verilmesi gerekir.

Avatar
misafir 2016-07-12 19:42:19

diyanette böyle bir adaletsizliğin yapılması çok acı! diyanet bütün sınavlardan elini çeksin!

Avatar
08imam 2016-07-13 11:41:11