Sözleşmeli İmam Alım Sözlü Sınavı İptal

Diyanet İşleri Başkanlığı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alımı Sözlü Sınavını İptal Etti!

Sözleşmeli İmam Alım Sözlü Sınavı İptal

Diyanet İşleri Başkanlığı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alımı Sözlü Sınavını İptal Etti!

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
16 Temmuz 2016 Cumartesi 14:52
Sözleşmeli İmam Alım Sözlü Sınavı İptal
banner221

2016 Yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alımı Sözlü Sınavı’na (SÖZPER-2016-III) 16.07.2016-17.07.2016 tarihlerinde girecek adayların sınavları 15.07.2016 tarihinde ülkemizde yaşanan olağan üstü olaylar nedeniyle adayların bu olumsuz durumdan etkilenmemesi için ileri bir tarihe ertelenmiş olup  yeni sınav yer ve tarihleri Başkanlığımız internet sitesinde daha sonra tekrar ilan edilecektir.​



 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 06.08.2016 17:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emrah 2016-07-16 18:06:04

Tuzu kuru arkadaslara soyluyorum sizin girdiginiz yerde belki bi sikinti yoktu ama istbulda ankarada sinava girecek arkaadaslarin psikolojik durumunu dusunun ALLAH devletimizin ve milletimizin yardimcisi olsun insanlar bu vatan icin tanklarin onune yatiyor cani pahasina bizim derdimize bak.sunu hic birzaman unutmayalimki soz konusu vatansa gerisi teferruat

Avatar
Naim 2016-07-16 16:05:29

Ya arkadaşlar sınavın tümü iptal diye bişey yok haberi iyi okuyun velevki iptal edildi edilsin ülke gittikten sonra senin sınavı kazanman bişeyi ifade etmez. Üzülüyorumki böyle zihniyette olanlar imam olacak ha olmasınlar biraz vatanınızı düşünün

Avatar
Latif 2016-07-16 16:38:31

Vatan elden giderse sizden de imam olmaz sınav bir daha olur ama vatan olmaz

Misafir Avatar
adalet 2016-07-17 12:28:14 @Latif

merak etme geçmişte de kimse vatana bir şey yapamadı bugün de yapamaz...

Beğenmedim! (0)
Avatar
ALİ 2016-07-16 15:43:41

Siz akıllanmazsınız. Bilinçli biter insan olmak bilinçsiz amaçsız bir imam olmaktan daha iydir

Avatar
Yeterrrr 2016-07-17 15:46:50

Ya kardesim giremeyenler girsin.Girenler bir daha niye girecek.Iptal edilmeden once soyleyecekler onu hakkimi helal etmiyorum.Bu duruma bizleri sokan sinava gelmeyenlere de etmiyorum.Bizde sabahlara kadar sokaklarda bekledik ve sonra sinava gittik.

Avatar
Abdullah 2016-07-16 15:38:37

ne demek iptal ya ben bugün sınava girdim belki kazandım böyle saçmalık mı olur ya.dün girenlerin ki iptal olmadı bari bugün girenlerin bazıları iptal olmaması lazım bir daha o stresimi yaşayacağız.

Avatar
ALİ 2016-07-16 15:44:04

Siz akıllanmazsınız. Bilinçli biter insan olmak bilinçsiz amaçsız bir imam olmaktan daha iydir

Avatar