Sözleşmeli İmam Alımı Sözlü Sınav Yer ve Tarih Duyurusu

Diyanet İşleri Başkanlığı 2016 Yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alımı Sözlü Sınavı (SÖZPER-2016) Yer ve Tarih Duyurusu

Sözleşmeli İmam Alımı Sözlü Sınav Yer ve Tarih Duyurusu

Diyanet İşleri Başkanlığı 2016 Yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alımı Sözlü Sınavı (SÖZPER-2016) Yer ve Tarih Duyurusu

06 Mayıs 2016 Cuma 17:52
Sözleşmeli İmam Alımı Sözlü Sınav Yer ve Tarih Duyurusu
banner221
D U Y U R U

2016 Yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alımı Sözlü Sınavı'na (SÖZPER-2016) başvuran adaylardan sözlü sınava katılmaya hak kazananlar, "Sınav Giriş Belgesi"ni https://dibbys.diyanet.gov.tr/IKYS/Sinav/KurumDisi/ adresinden alabileceklerdir.

Adaylar, "Sınav Giriş Belgesi" ve T.C. Kimlik No'lu kimlik belgelerinden (nüfus cüzdanı, pasaport) biri ile birlikte sınav giriş belgesinde belirtilen sınav tarihi ve sınav merkezinde saat 08:30'da hazır bulunacaklardır.


 
Son Güncelleme: 08.05.2016 20:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İmam adayı 2016-05-06 19:39:21

Bravo ihl diğer lisans 10 değil miydi 19 olmuş diğerlerinde azalma olmus

Misafir Avatar
Ismail 2016-05-07 02:39:53 @İmam adayı

cçünkü digerlerindekimse başvurmamış oyle oluncada adamlar birbranşı artırmış

Beğenmedim! (0)
Avatar
misafir 2016-05-06 19:56:52

geçen kadrolu sözleşmeli ve kadrolu alımlarda i.h.l puanları 83 lere gerilerken 70 alımda nasıl tekrar 85 lere geri cıkıyor anlayamadım

Misafir Avatar
Ismail 2016-05-07 02:37:18 @misafir

ggeçen sefer 250 kisialmıştı 750. kkişinin puaniydi83. aaralıktaki 86.9 dakapadi. bbiraz arastirgayet normalbile

Beğenmedim! (2)
Avatar
Hidayet 2016-05-06 22:12:48

Allah bu diyanete hidayet nasip etsin bunların iyi bir hidayete ihtiyacı var 13 bin bos var 550 alım șaka gibi gene sınava gir para ver ne biçim kurum ya ne duzen var nede insaf Allah bildiği gibi yapsın mehmet gormez gitmedeb adam olmaz bu kur siyaset yalamakla kurum yonetilmez en aciz kurum sensin nasıl duzelcek bu kurumya fahri calıstır sömür insanları alım yapma adında diyanet olsun insanları enayi yerine koyun bakalım nereye varcak bu işin sonu Alkah yardım etsin alımlarda bile adaletsizlik diz boyu önlisans okuyan cezalandırılsın dini bilgisi yüksek olan alınmasın hafızde alımlarda insanlara umut verme umut hırsīzı ve umut tacirisun mehmet gerçekten görmez soy ismin t bu kuruma göre Allah gözlerini acsın

Avatar
Dhbt mağduru 2016-05-06 23:10:26

Yaa ne zaman doğru dürüst bi atama olcak arkadaş Diyanet İşleri neden böyle yapio ihl ye nden önem verilmiyo

Misafir Avatar
Zeki çocuk 2016-05-11 09:16:58 @Dhbt mağduru

Kendin Allah biliyor önlisans okuyorsundur ama bitirecek beyin olmadığı için bu yorumu yapman gayet normal...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
imam adayı 2016-05-07 12:17:36 @Dhbt mağduru

arkadaşlar lisans ve ön lisans mezunu olup da kaç imam görev yapıyor... buradan söylemek istediğim ihl mezunu ve hafızlardan daha çok aday alınması dileğimiz...

Beğenmedim! (2)
Avatar
ilitam 2016-05-07 15:40:47

abi ilitam okuyoruz biz tamda final sınavlarımız var 14-15 mayısta. 14 mayıs ta mülakat mı olur :(

Avatar