Sözleşmeli İmamlık Sınavını Kazanan Adaylar Belli oldu

Diyanet İşleri Başkanlığı, 2016 Yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alım (SÖZ-PER-2016-III) sözlü sınavı kazanan adayları açıkladı

Sözleşmeli İmamlık Sınavını Kazanan Adaylar Belli oldu

Diyanet İşleri Başkanlığı, 2016 Yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alım (SÖZ-PER-2016-III) sözlü sınavı kazanan adayları açıkladı

07 Ekim 2016 Cuma 17:30
Sözleşmeli İmamlık Sınavını Kazanan Adaylar Belli oldu
banner221
Grup Sayfamız İçin BURAYA Tıklayınız  
 

2016 Yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alımı (SÖZPER-2016-III) Sözlü Sınavı'na katılan adaylar, sınav sonuçlarını https://dibbys.diyanet.gov.tr/IKYS/Sinav/KurumDisi/ adresi üzerinden öğrenebileceklerdir.

Sözlü sınav sonucuna göre ilan edilen kontenjan sayısına girerek tercih yapmaya hak kazanan adaylar, tercih işlemlerini 07.10.2016 ile 14.10.2016 tarihleri arasında saat 23:55'e kadar https://dibbys.diyanet.gov.tr/IKYS/Sinav/KurumDisi/ adresi üzerinden gerçekleştireceklerdir.

1.       Adaylar yerleştirme sonuçlarını https://dibbys.diyanet.gov.tr/IKYS/Sinav/KurumDisi/  adresi üzerinden 18.10.2016 tarihinde öğrenebileceklerdir.

2.    Tercihlere yerleştirme işlemleri sözlü sınav başarı puanı en yüksek olandan başlamak suretiyle Başkanlığımızca bilgisayar ortamında gerçekleştirilecektir. Puanların eşit olması durumunda KPSS puanı yüksek olana, onunda eşit olması halinde KPSS'ye katıldığı öğrenim belgesinin mezuniyet tarihi önce olana, bu süreninde eşitliğinde doğum tarihi önce olana öncelik verilecektir.
3.      Tercih yaptığı halde tercihlerine yerleşemeyen adaylar, ait olduğu kontenjan grubu veya münhal kalan yerlere Başkanlıkça re'sen yerleştirilecektir.

4.        Tercih yapmayan adayların yerleştirme işlemi yapılmayacaktır.
​BAŞVURU UNVANI VE KONTENJAN GRUPLARINA GÖRE TERCİH YAPMAYA HAK KAZANAN SON SIRADAKİ ADAYLARIN SÖZLÜ SINAV VE KPSS TABAN PUANLARI  ​ ​
GRUP ADI SÖZLÜ
TABAN PUAN
KPSS
TABAN PUAN
İlahiyat Fakültesi + Hafız 70 57,31558
İlahiyat Fakültesi 70 51,66390
İlahiyat Ön Lisans + Diğer Lisans + Hafız 75 61,17884
İlahiyat Ön Lisans + Diğer Lisans 70 51,48579
İlahiyat Ön Lisans + Hafız 70 50,84481
İlahiyat Ön Lisans 70 69,00540
İ.H.L. + Diğer Lisans + Hafız 75,3 56,38578
İ.H.L. + Diğer Lisans 70 60,67954
İ.H.L. + Diğer Ön Lisans + Hafız 70 57,18158
İ.H.L. + Diğer Ön Lisans 70 63,94789
İ.H.L. + Hafız 70 58,58629
İ.H.L. 78,3 81,15341
 
İlgililere duyurulur.

D.İ.B.İNSAN KAYNAKLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

 
Son Güncelleme: 08.10.2016 02:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ABDULLAH Ç. 2016-10-07 19:56:47

70,3 le hayirlisi bi̇rdahaki̇ne daha i̇yi̇ çalisiriz amacimiz vatanimiza islama hi̇zmet olduktan sonra önemi̇ yok

Avatar
fahri imam 2016-10-07 19:57:43

ben kazanamadım yaşta geçti 20 yıldır mücadeleden sonra pes ediyorum hakkım varsa helal etmiyorum bir daha imamlıkta yapmıyorum beni istemiyeni bende onu istemiyorum

Misafir Avatar
yeni imam 2016-10-10 08:26:15 @fahri imam

yolun açık olsun bi daha da imamlık yapma....

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
imam11 2016-10-07 21:23:42 @fahri imam

güle güle...

Beğenmedim! (10)
Avatar
Hafiz 2016-10-08 00:08:15

ELHAMDULİLLAH 85 puan la geçtik

Avatar
Mehmet 2016-10-08 04:21:41

Arkadaslar siz nasil imam-hatip olmayi dusunuyordunuz dilinizden beddua eksik degil.. eksikleri biraz da kendimizde arasak diyorum.mesela namazlarimizi tam olarak husu icinde kiliyor muyuz veya okudugumuz kuran-i kerimi hayatimiza idrak ettiriyor muyuz. Birskin baskalarini elestirmeyi kendinizi elestirin

Misafir Avatar
muammer 2016-10-08 17:00:43 @Mehmet

tabiii hocam tabii haksızlık dizboyuu millet sssun

Beğenmedim! (2)
Avatar
Fatsalı 2016-10-07 19:26:38

Arkadaslar ilahiyat onlisansdan girdim 53 puan almisim boyle bi puan sistemi varmi bunasil adalet itirazlar nasil olacak bilgisi olanlar lutfen yorum yazsin

Misafir Avatar
yeni imam 2016-10-10 08:29:48 @Fatsalı

neye itiraz edicen acaba...

Beğenmedim! (0)
Avatar
mele 2016-10-07 20:49:11

bu sınav şaibelidir. diyarbakırda önüne gelene 55 60 vermişler. soruyorum çok güzel hatasız şen şakrak geçti diyorlar ama sonuç 55 veya 60 3 arkadaşım da 60 almış onların arkadaşları da

Misafir Avatar
Mele 2016-10-08 16:38:19 @mele

ben hafızım ve şuan görevde çalışıyorum. sınava kendim girdim demedim girenlere sordum aldığım cevap bu. arkadaş sınava giren kişileri biliyorum nasıl okuduklarını da. adam bunun için özel ders almış ücretli imamlık yapmış bu komisyonlarda 80-90 arası puan alan şahıs bu komisyonda nasıl olur 60 alır. üstelik herkes 60 almış. 2 arkadaşım 60 almış 3. sünü aradım durumu anlattım daha bakmamış bile oda kendi arkadaşlarını almış 5 kişi onlara da öyle bu arkadaş ta 55 almış oysa sınavım süper geçti diyor. insan bilmez mi nasıl geçtiğini

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kerım 2016-10-08 14:19:11 @mele

adalet yok bu ülkede sahıpsız ulke bıde dın diyorlar Allah hepınızın belasını versın

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
molla 2016-10-08 05:43:13 @mele

sevgili kardeşim! bu sınavlara kaç yıldır hazırlanıyorsun.kraatın nasıl ezberler ne alemde,müfredat tam mı? tecvid nasıl? neden komisyona taş atıyosun!! hakkıyla kazanan insanlara ayıp etmiyomusun..biraz tefekkür gerisi tevekkül.inşAllah

Beğenmedim! (3)
Avatar
Müezzin 2016-10-07 18:06:24

Görüntülenmiyor sonuçlar arkadaşlar neden ?

Misafir Avatar
imam 2016-10-07 20:30:42 @Müezzin

arkadaşlar sonuçlara di̇b kurum dışı sınav adresinden bakabilirsiniz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
imam 2016-10-07 18:21:12 @Müezzin

sonuçlarda hata çıkıyor aa tercih işlemleri açılıyor sonuç göremedim puanı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
karpuz 2016-10-07 18:43:36

Hafız
İmam hatip
İşletme lisans
İlahiyat ön lisans
Alınacak kişi 5 ki şu
Başvuru sayısı 10
Ve ben kazanamadı m herkesi seviyor um. Saygılarımı sunuyorum.
Allaha emanet olun.

Misafir Avatar
yeni imam 2016-10-10 08:29:11 @karpuz

10 kişi alınacak diye illa kazanman mı gerekiyo...

Beğenmedim! (0)