Sözleşmeli Kur'an Kursu Öğreticisi, İmam-Hatip ve Müezzin-Kayyım Alımına İlişkin Duyuru

Diyanet İşleri Başkanlığından Sözleşmeli Kur'an Kursu Öğreticisi, İmam-Hatip ve Müezzin-Kayyım Alımına İlişkin Duyuru

Sözleşmeli Kur'an Kursu Öğreticisi, İmam-Hatip ve Müezzin-Kayyım Alımına İlişkin Duyuru

Diyanet İşleri Başkanlığından Sözleşmeli Kur'an Kursu Öğreticisi, İmam-Hatip ve Müezzin-Kayyım Alımına İlişkin Duyuru

03 Ocak 2018 Çarşamba 14:39
Sözleşmeli Kur'an Kursu Öğreticisi, İmam-Hatip ve Müezzin-Kayyım Alımına İlişkin Duyuru
banner283

​Başkanlığımız taşra teşkilatında bulunan 3.000 Kur'an kursu öğreticisi, 6.000 imam-hatip ve 500 müezzin-kayyım 4-B sözleşmeli pozisyonlarında istihdam edilmek üzere 2016 yılı KPSS puan sıralaması esas alınarak yapılacak sınav sonucuna göre toplam 9.500 sözleşmeli personel alımı yapılacaktır.

Başvurularda 2016 yılı KPSS puan türlerinden; lisans mezunları için P124, önlisans mezunları için P123, orta öğretim mezunları için P122 esas alınacaktır.

Sınav işlemleri ve yerleştirmeye ilişkin diğer hususlar daha sonra ilan edilecektir.

İlgililere duyurulur.​

Son Güncelleme: 03.01.2018 16:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İlmiyle amel eden Hafız 2017-12-31 16:00:03

Kuran kursu öğreticiliğine öncelikli olarak ilahiyat önlisans mezunu hafızlar alınmalıdır.imamhatip lisesi kökeni aranmalıdır. 98 Maduru hafızlara çok büyük haksızlık yapılmış olur. O dönemde kuran kursunu bitirip hafız olan çok sayıda bayan imamhatiplerin ortaokul bölümünün kapatılması ile yaşıtlarından 3 yaş büyük diye düz ortaokullara dahi alınmamış. Açık ortaokul ve liselere yönlendirilmışlerdir.4 yıllıklara alım her yıl yapılıyor. Önlisanslar 4 yıldır bekliyor.

Misafir Avatar
OSMAN HOCA 2018-01-21 17:34:40 @İlmiyle amel eden Hafız

her şey diploma ile olmaz , liyakat diplomada değildir. gerçek din gönüllülerini seçmek lazım. bu kutsal görevi bir memur edasıyla değil bir hizmet şuuruyla yapacak olanları seçmek lazım.
bi̇mem anlatabi̇ldi̇m mi̇?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hafiz 2017-12-31 16:34:41 @İlmiyle amel eden Hafız

evet imamhatip lisesi kokeni aranmamalidir

Beğenmedim! (5)
Avatar
Abc 2017-12-31 20:46:08

Müezzin alım duyurusundaki kelime oyununu görün. ihl+önlisans+hafız müezzin oluyor. Önlisans+hafız müezzin olamıyor taktir sizin. kul hakkı yiyenlere selam olsun!!!

Avatar
Fahri.. 2017-12-31 15:06:57

Dhbt puaniyla cagrılmayacakmı kkö lermevzuatta kpss diyor

Misafir Avatar
Abdurrahim bulun 2017-12-31 15:38:49 @Fahri..

Bilmiyorum yaa kafam cok karıştı

Beğenmedim! (1)
Avatar
can 2017-12-31 15:17:24

inşAllah bu seferde fazla oyalamazlar ihl+önlisans 72 puanım var

Avatar
Nuri 2017-12-31 16:04:45

Dhbt puanı esas alınmayacak mı yani?

Avatar
İlmiyle amel eden Hafız 2017-12-31 16:25:55

Kuran kursu öğreticiliğine öncelikli olarak ilahiyat önlisans mezunu hafızlar alınmalıdır.imamhatip lisesi kökeni aranmamalıdır.İmam
İmam hatip lisesi kökeni aranırsa 98 Maduru hafızlara çok büyük haksızlık yapılmış olur. O dönemde kuran kursunu bitirip hafız olan çok sayıda bayan imamhatiplerin ortaokul bölümünün kapatılması ile yaşıtlarından 3 yaş büyük diye düz ortaokullara dahi alınmamış. Açık ortaokul ve liselere yönlendirilmışlerdir.4 yıllıklara alım her yıl yapılıyor. Önlisanslar 4 yıldır bekliyor.

Misafir Avatar
hafiz 2017-12-31 23:06:52 @İlmiyle amel eden Hafız

cok dogru. Katiliyorum.

Beğenmedim! (2)
Avatar
hafiz 2017-12-31 17:42:33

kisi hafizsa +ilahiyat onlisans mezunu ise ,ayrica imamhatip lisesi mezun olma sarti aranmamalidir

Avatar
Ugur 2018-01-07 22:19:31

Kadro derken 4b liler kastedilmiş.bizde 4a alım bekliyorduk.