Umre Görevli Mülakat Sonuçları Belli Oldu

Diyanet İşleri Başkanlığı 2018 Umre Görevli Mülakat Sonuçları Belli Oldu.

Umre Görevli Mülakat Sonuçları Belli Oldu

Diyanet İşleri Başkanlığı 2018 Umre Görevli Mülakat Sonuçları Belli Oldu.

Ömer Yaylalıgüller
Ömer Yaylalıgüller
27 Ekim 2017 Cuma 16:31
Umre Görevli Mülakat Sonuçları Belli Oldu
banner221

​2018 Yılı Umre Organizasyonunda din görevlisi olarak müracaat edenlerin mülakat sonuçları belli olmuştur. 


Mülakat sonucunuzu öğrenmek için lütfen tıklayınız...​

TÜM DUYURULAR İÇİN TIKLAYINIZ

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 27.10.2017 16:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sivaslı58 2017-10-27 16:42:12

mülakattan başarılı oldunuz ama 1. etap semıner sıralamasına giremedınız dıyor... ne demek oluyor yanı bu...

Avatar
Vaiz 2017-10-27 23:33:53

geçen sene de sınava girdim bu sene de sınava girdim. mbsts puanım 84 geçen sene 70 bu sene 76 puan lutfetmişler. kurumda 13 yıl oldu göreve başlayalı ama umreye veya hacca gitmek daha kısmet! değilmiş demekki. her şeyde vardır bir hayır diyerek sabretmeye devam diyoruz. bu sene mülakatta bana sorulan neden şimdiye kadar hiç gitmedin diye. onun dışında kayda değer bir şey sorulmadığı halde 1. görevlendirmede yer almıyorum. bu saaten sonra ben de neden görevlendirilmediğimi gerçekten merak ediyorum. konuyla ilgili bilgi sahibi olanlar birkaç cümle ile bizleri aydınlatırlarsa çok makbule geçecektir.
saygılarımla....

Avatar
erkam 2017-10-27 20:42:16

aynısı benimde başıma geldi.mulakattan başarılı oldunuz .1.etap seminer sıralamasına giremediniz..diyor..hocalarım yardımcı olurmusunuz.bu.ne anlama geliyor..

Misafir Avatar
murat hoca 2017-10-27 23:06:42 @erkam

başarılı oldunuz fakat ilk seminere çağrılmadınız demek seminerler iki grup şeklinde oluyor ilk gurupta puanları yüksek olanlar ikinci grupta puanları düşük olanlar gidiyor..

umre turları 4. tur şeklinde oluyor ramazana kadar bu turlar devam ediyor fakat ramazandan sonra umre turları kapanıp hac başladığı için ramazana kadar gidemeyenlerler ramazandan sonra diğer seneye aksıyor yani anlayacağınız puanları düşük olanlar seneye bu vakitlere kadar bekleyebilirler..
2019'a da uzayabilir.ama eninde sonunda gideceksiniz inşAllah :)

Beğenmedim! (1)
Avatar
barajı geçtin ama ihtiyaç fazlasısın demek 2017-10-27 23:32:36

yani diyor ki aferin sınavı kazandın ama bize lazım olan sıralamaya giremedin....

Avatar
seminer2 2017-10-28 20:31:50

Hocalarım 2 seminer geçen sene Ramazandan önce olmuştu muhtemel bu sene de öyle olabilir başarılıolup çağrılmayanlar 2 seminere cagrilabilirler Benim öyle oldu şu an umre de görevlendirilmek için bekliyorum

Misafir Avatar
ibrahim 2017-10-29 02:15:59 @seminer2

2016 yılında mülakatta başarılı olup sıralamaya giremeyen daha sonra 2017 ramazandan önce seminere çağrılan semerkand adlı arkadaş şu anda görevlendirme iiççin çağrıldınız doğrumu

Beğenmedim! (0)
Avatar
Imam 04 2017-10-27 18:49:05

Mulakattan basarili oldunuz. Ancak 1. Etapta seminere katilamiyorsunuz ne demek ?

Avatar
imam 2017-10-27 20:32:25

1. etap semıner sıralamasına giremedınız dıyor benddede aynı bu yazı var bilen varsa anlatsın

Avatar