Yaz Kursları 22 Haziran’da Açılıyor

Her yıl yaklaşık 4 milyon öğrencinin dini eğitim aldığı yaz Kur’an kursları bu yıl Haziran ayında eğitime başlayacak.

Yaz Kursları 22 Haziran’da Açılıyor

Her yıl yaklaşık 4 milyon öğrencinin dini eğitim aldığı yaz Kur’an kursları bu yıl Haziran ayında eğitime başlayacak.

25 Mayıs 2015 Pazartesi 03:48
Yaz Kursları 22 Haziran’da Açılıyor
banner221


Her yıl yaklaşık 4 milyon öğrencinin dini eğitim aldığı yaz Kur’an kursları bu yıl Haziran ayında eğitime başlayacak. Kursların verimli geçebilmesi için Diyanet İşleri Başkanlığı da hazırlıklarını tamamladı. Diyanet İşleri Başkanlığı Eğitim Hizmetleri Genel Müdürü Prof. Dr. Ali Erbaş, ailelerin çocuklarının sağlıklı bir dini eğitim alabilmesi için yaz tatili sürelerinden biraz fedakarlık etmelerini istedi. 
 
TÜİK’in yaptırdığı Türkiye’de Dini Hayat Araştırması, vatandaşların çoğunun dini bilgilerini yaz Kur’an kurslarında edindiğini ortaya çıkardı. Diyanet İşleri Başkanlığı bu nedenle kurslara giden öğrencilerin sayısını daha da arttırmayı hedefliyor.
 
Yaz Kur’an kurslarında çocuklar en temel dini bilgileri doğru bir şekilde öğrenme imkanı buluyor. 2 ay sürecek olan kursların verimli geçebilmesi için Eğitim Hizmetleri Genel Müdürü Prof. Dr. Ali Erbaş ailelerden fedakarlık istedi:Yaz Kur’an kursları bir fırsattır. Velilerimize bu konuyu hatırlatmak isterim. En azından 3-4 sene yaz tatillerinden fedakarlık etsinler ve bu 9 haftayı çocuklarının temel dini eğitimine ayırsınlar istiyoruz.”
 
22 Haziran’da başlayacak kurslar, 22 Ağustos’a kadar devam edecek.
 






Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
MURAT 2015-05-25 09:43:03

Rabbim ihlaslı samimi hizmetler nasip etsin

Avatar
Gülümser Demiryürek 2015-05-25 10:52:32

Minik kalplere damla damla sevgi ile dini eğitim i verirken,o kalpleri yaradana Sevgi yolu açmaktır.yaz kurslarında yavrucuklara en derinden muhabbetle yaklaşmak gerek.gözlerden kalplere giden yolu bulmanın zamanıdır

Avatar
religion man 2015-05-25 14:29:20

çok prosedur var gorevliler için kayıttı kuyuttu yoklamaydı defterdi falandi filandı derse ayrılacak sureden cok prosedur var orgun egittimmi, bu yaygın egittimmi okullarla yanı milli egitimin sistemiyle benzetilmeye çalısılıyor ama olmuyor bizde oluyormus gibi yapiyoruz maaalesef.....

Avatar
fahri 2015-05-25 17:08:19

Ben 3 yıldır kısa ve uzun dönem görev yapıyorum, her yıl 2 defa uzun ve kısa dönemde kpss ve alan sınavının üstüne müftülüğün mülakatına giriyorum..her defasında bizi strese sokan bu sınav bizi müzdarip ediyor..Haziranda mülakat olduktan sonra Eylülde yeniden mülakat ile (2 ayda ne değişiyor bilemiyorum) bizi sıkıntıya sokuyorlar bunun düzeltilmesini rica ediyorum..

Avatar
Niyazi abi 2015-05-25 18:21:37

yıl lardir prosedür ler bitmedi yokla ma defter yeter artik

Avatar
Osman 2015-05-25 18:55:02

Ek ders konusunda tam hakkaniyetli davranılmıyor. 14 talebe okutan alamıyor. 15 talebe okutan alabiliyor. Kırsal kesimlerde görev yapan bir arkadaşda aynı müfredatı uyguluyor. Ama 15 sayısını bulamadığı için ekders alamıyor. Bence 15 talebe okutan bir görevlinin aldığı ekdersi öğrenci başına pay ederek. Kaç öğrenci okutmuşsa okuttuğu öğrenci sayısına göre ek ders alabilir. Bu konuda bir çok arkadaş hakkını alamamakta. Umarım bu sözlerim yetkili hocalarım tarafından okunurda, bir düzenleme yapılır. Bütün hocalarıma saygılar sunarım.

Avatar
Ahmet 2015-05-26 01:15:45

Biraz düzene koysak. Mesela milli eğitim bir öğrenciyi 4 yılda bir kaydederken diyanet personeli 2 ayda 3 kez kaydediyor oysa gelen ve giden öğrenci yoksa neden 3 defa kaydediyoruz bunun matığı yok.lütfen bu yanlışları kurs başlamadan düzelte bilsek çoook iyi olacak.

Avatar
AFYON03 2015-05-26 10:45:24

Ek Ders Konusunda Sendikaların bu konuya el atması gerekiyor,Malesef Şu anki Diyanette yetkili sendika Kendi yandaşlarını,İllerde Sendika yönetimin de görev almış arkadaşlar önce kendi çocuklarını en iyi yere getiriyorlar,Maalesef bu yetkili sendika, üyelerinin haklarıyla uğraşmıyor,Diyanette Personel Daire başkanlığından işlerini yaptırıp çocuklarını akrabalarını en iyi yere,ne mülakat nede yazılı doğrudan yer değiştirme,mazeret grubuna koyarak,zavallı gariban din görevlileri madur,diyanet buna alet oluyor,yazık, yazık isterseniz bu sendikanın illerde ne tür müftülere baskı yaparak iş yaptığını sizlere çok açık ve net açıklayabilirim,ben sendika yönetimindeyim benim çocuğum şöyle bir yere gelecek diyebiliyor ve gerçekten Diyanetten işlerini yaptırıp geliyor,Lütfen bu din görevlilerinin haklarıyla oynamayın,kul hakkından da bahsetmeyin,İnsanları tehditle Sendikaya üye yapıyorlar.

banner220