Yurtdışı Din Görevlisi Sınav Tarihi Belli Oldu

Diyanet İşleri Başkanlığı, Yurtdışı Uzun Süreli Bay/Bayan Din Görevlisi Mesleki Ehliyet Sınavı Tarihlerini Açıkladı

Yurtdışı Din Görevlisi Sınav Tarihi Belli Oldu

Diyanet İşleri Başkanlığı, Yurtdışı Uzun Süreli Bay/Bayan Din Görevlisi Mesleki Ehliyet Sınavı Tarihlerini Açıkladı

Erdi KARADENİZ
Erdi KARADENİZ
29 Eylül 2016 Perşembe 21:08
Yurtdışı Din Görevlisi Sınav Tarihi Belli Oldu
banner221

Yurtdışı Uzun Süreli Bay/Bayan Din Görevlisi Mesleki Ehliyet Sınavı Tarihleri Belli Oldu

Adaylar Sınava giriş tarihlerini DİBBYS sistemine giriş yaptıktan sonra İKYS başlığı altında bulunan Sınav/Sınav İşlemlerim menüsünden sınav tarihlerini öğrenebilirler.








 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 29.09.2016 21:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İmam43 2016-09-30 00:08:22

Kaç puanla kapattı acaba

Avatar
Metin 2016-09-29 23:50:06

11 ekimde gireceğim inşAllah sınava girecek olan arkadaşlara başarılar diliyorum

Misafir Avatar
sorun 2016-09-30 00:16:14 @Metin

s.a. hocam. ben de başvurdum. ama sayfamda başvuru görünmüyor ? nerden baktınız ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yasar Hoca 2016-09-30 10:53:11

Sa. Ben 81,9 ile çağrıldım. En düşük puanı DİYANET bilir.

Avatar
Abdullah 2016-09-30 06:03:12

Metin Hocam kaç puan almıştınız

Avatar
Tahsin 2016-09-30 08:19:30

selamun aleyküm arkadaşlar. sınava çağrılınanlar içerisinde en düşük puanın kaçta bittiğini nereden öğrenebliriz? kısa süreli yurt dışı din görevliliği sınavında en düşük puan 72.36'da kalmıştı. bilgilendirirseniz sevinirim inşAllah.

Avatar
hasbi 2016-09-30 08:29:50

kaç puana kadar çağrıldı neden sölenmiyor

Misafir Avatar
haydem 2016-09-30 15:24:08 @hasbi

yurtdışı uzun süreli bay/bayan din görevlisi mesleki ehliyet sınavı tarihleri
29.9.2016

ankara-başkanlık

.
​adaylar sınava giriş tarihlerini di̇bbys sistemine giriş yaptıktan sonra i̇kys başlığı altında bulunan sınav/sınav i̇şlemlerim menüsünden sınav tarihlerini öğrenebilirler. ​



not: yurtdışı uzun süreli bay/bayan din görevlisi mesleki ehliyet sınav başvurusunda yapılan sıralamada mbst puanı en son 79.63 puandır.

mbst puanı ​79.63 puandan aşağı olanlar sınava çağrılmamıştır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
imam 2016-09-30 15:13:48

Taban puan 79.63

Avatar
Sabir 2016-09-30 15:29:28

En dusuk puan.79.63.diyanet dis iliskiler sayfasinda bu bilgi duyuru tiklandiginda goruluyor. Bende 81.999 puanla sinava cagrildim. Burada merak ettigim sey.iki kati aday cagrildigina gore.kazananlar direkt gidecekmi,yoksa ortak kultur komisyonundanda gececekmi.

banner261

banner260