2018 yılı memur ve memur emeklisi maaşları ne kadar oldu!

2018 yılında yapılacak zamla birlikte en düşük memur maaşı 2.857 liraya çıkacak. Emekli memurlar ise en az 1.964 lira alacak.

2018 yılı memur ve memur emeklisi maaşları ne kadar oldu!

2018 yılında yapılacak zamla birlikte en düşük memur maaşı 2.857 liraya çıkacak. Emekli memurlar ise en az 1.964 lira alacak.

28 Aralık 2017 Perşembe 13:51
2018 yılı memur ve memur emeklisi maaşları ne kadar oldu!
banner283

Yeni yılın gelmesiyle birlikte milyonlarca memur maaş zamlarını hesaplamaya başladı.

ÇİFTE ZAM

Ocak ayında zamlı maaşlarına kavuşacak olan memurlar, çifte zam almış olacak.

Yapılan hesaplamalara göre; yüzde 4'lük zam ile en düşük memur maaşı 2.829 liraya çıkacak, bunun üzerine enflasyon farkı da eklenince en düşük memur maaşı 2.857 liraya çıkacak.

En düşük memur maaşı 2017 yılında 2.721 liraydı.

EN DÜŞÜK MEMUR EMEKLİSİ MAAŞI

Emekli memurların maaşlarında da belli bir yükselişe gidildi.

Memur emeklilerinin en düşük maaşı ise, yeni yılla birlikte 1.964 liraya yükseliyor.

En düşük memur emeklisinin maaşı şu an 1.871 liraydı.

İŞTE YENİ MAAŞLAR

Kaynak: Ensonhaber

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Seyfullah 2017-12-28 14:09:18

vaizin maaşa bak acaba yaptıkları görev ney bir imam olarak vaizin görevinide yapıyoruz peki bunların görevi ney boş beleş işler

Misafir Avatar
hasan 2018-01-07 10:56:46

Yazık ne yazık hasedi kendi içimizde bile halledemezsek kürsulerde cemaate bu konuyu nasıl anlaticaz.Adam universite okusun üç sene ihtisas okusun vaiz olsun ondan sonra bu maaş nadir denilsin. Başkaları bize zaten bunu yapıyor biz bunu kendimize yapmayalım. Vaizlik kadrosu açılsın ilk önce bu arkadaslar koşar. Hased ne kadar da çirkin. hele din görevlisine bir de kendi meslektaşına.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ne farkeder 2017-12-29 10:52:29 @Seyfullah

seyfullah rumuzlu arkadaş herhalde diyanette çalışmıyordur. kürsüye çıkıp 5 dakika konuşsun ama boş konuşma değil. o zaman anlar her görevin ağırlığını. kardeşim din görevliliği vebaldir. onun değeri maaşla zamla ölçülmez. aldığımız maaşlar yaptığımız görevin değil belki işgal ettiğimiz kadronun karşılığı olabilir. devletimizin o kadroya tahsis ettiği maaşı alıyor her memur. yoksa aynı ünvanda görev yapan herkesin aynı şekilde çalışması zaten mümkün değil. ücra köydeki bir arkadaşımızla daha kalabalık yerdeki arkadaşımızın aynı performansla çalışması mümkün değil elbet. ama aynı maaşı alırlar. hased yok .şükür ve itminan var.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Seyfullah 2017-12-28 16:56:11

davulun sesi uzaktan hoş gelmiyor vaiz kardaş neyin ne olduğunun farkındayız görüyoruz saf değiliz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
memur 2017-12-28 16:23:09 @Seyfullah

yazık be kardeşim uğraşacak başka şey bulamadınız vaizin aldığını gündeme getiriyorsunuz. din anlatacak vaizimiz tabi ki o kadar alacak temsil ettiği makama göre az bile. bizim talep etmemiz gereken vaizleimizin etkili hizmet yapmaları kendilerini iyi yetiştirmeleridir.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
BİNGÖL 2017-12-28 16:15:42

Haklisin seyfullah kardeşim.vaiz efendiler.yarim saat vaaz veriyor kafasına göre hepsi için demiyorum fakat %87si hepsi bu şekilde yapıyorlar.ama imam hem önde hem ezanda hem cenazede hem cemaate vs.sabahin köründe rabbim için yapıyoruz fakat adalet olmuyor.memurlat haftada 2 gün izin kullanıyor biz bir gün kullanıyoruz.adamlar iki gününde parasını alıyor.neyse keşke adalet olsa.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
VAİZ 2017-12-28 15:47:57 @Seyfullah

davulun sesi uzaktan hoş gelir.

Beğenmedim! (3)
Avatar
manak 2017-12-28 19:37:06

değerli hocalarım. memurlara maaş verilirken tek bir nokta gözetilmez aksine bir çok husus aynı anda göz önünde bulundurulur. yaptığı işin fiziki zorluğu, kişinin yüklendiği risk durumu, kişinin eğitim seviesi,yaptığı işin önem derecesi vs. vs. kim bilir daha nice faktörler göz önünde bulundurulur. bunlardan sadece birine bakarak insanların maaşını değerlendirmek hata olur. vaizler sadece vaaz ediyor, namaz kıldırmıyor diye değerlendirmek işte bu açıdan hatadır. sabahtan akşama kadar bürosunda oturan itfaiye erine zate oturuyor niye para alıyor denir mi? denmez çünkü senede beli bir-iki defa mesai yapar ama ölümle karşı karşıyadır. ayrıca bilinmesi gereken bir nokta da şu ki her vaizin geldiği görev imamlıktır. inanın her vaiz imamlıktaki rahatlığı arar. dışardan bakınca bir iş yapmıyor gibi gözükse de vaizin sorumluluğunda hem dini hem resmi işler var. ama imamlığa göre güzeldir. çünkü belli bir yere çakılıp kalmazsın. iznini rahat kullanırsın vs. vs. ama imamlık daha kutsaldır bence.

Avatar
GARDAŞLAR 2017-12-28 21:15:31

i̇mamin müzzi̇ni̇n asil maaşi ahi̇rette
tabi işini hakkıyla yapmaya çalışana

Avatar
Zafer 2017-12-29 10:10:34

Diyanet te en az maaş alanlar cami görevlileri. Sendika üyelerinin neredeyse tamamı cami görevlileri. Ama en az maaş alanlar onlar. Ben Vaizin aldığı maaşı eleştirmiyorum ama Vaizden daha mı az iş yapıyorum diye de sormak istiyorum. Hepimiz üniversite mezunuyuz. Devletin diğer kademelerindeki teknik elemanlarla aynı konumdayız. En az alan 4200 lira alıyor. Cami görevlileri düz memurlar ile değerlendiriliyor bu yanlış ve adil değil.

Misafir Avatar
Halis er 2017-12-29 21:00:39

Zafer kardeşim çok doğru bir açıklama yaptı katılıyorum

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hatip 2017-12-28 16:48:16

Her görevin kendine göre ağırlığı,sorumluluğu ve sıkıntıları vardır.Imam olmadan bu imamlar ne iş yapar;biz de namaz kılıyoruz,diye düşünüyordum. Ancak vazifeye başlayınca işin ehemmiyetini kavradım.Görev yaptığım yıllarda cemaat hep imamların maaşını konuşuyordu. Şimdi de din görevlileri birbirinin görevinin mahiyetini ve konumunu çekemiyorlar. Gayede sapmalar olunca bu tür sapmaların olması kaçınılmazdır.

Avatar
Imam 2017-12-28 17:32:34

Memurlara maaşını istediği bankadan şecme hakkı verilsin. Maaşımı katılım bankasından çekmek istiyorum.

Avatar
Müezzin kayyim 2017-12-28 16:59:01

Sende vaiz ol kardeşim ama senin kafan basmaz.ışte senin kafanın basmadığı için vaizler o kadar maaş alıyor.

Avatar
Hakan 2017-12-28 17:01:41

Seni Tutan mı var.Sende Vaiz ol..