Kabir Başında Risale Okudular

Bir grup, kabristanı ziyaret ederek kabir başında Kur'an yerine risale okudular

Kabir Başında Risale Okudular

Bir grup, kabristanı ziyaret ederek kabir başında Kur'an yerine risale okudular

28 Kasım 2014 Cuma 11:05
Kabir Başında Risale Okudular
banner221





YORUMSUZ..........



Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
imam85 2014-11-28 11:46:55

Emin olunuzki kuran da okumuşlardır.sadece bir ölümü hatırlama niyetiyle nasihat olarak o niyetlen okunmuştur. kimse bunu başka yere çekmesin ama keşke bunu mezarda değil de başka yerde okusalardı.yani gerçekten yeri değil ama öyle başka yere de kimse çekip abartmasın.

Avatar
hafız 2014-11-28 13:05:59

ey sapkınlar kur'andan yüz mü çeviriyorsunuz.? bu sapkın zümreden uzak durun kim ki kur'andan başka şey okuyor.!ondan uzak durun

Avatar
hafız20 2014-11-28 13:45:53

hocam defin proğramı 3 dakika olmaz bunun önce ve sonrasınıda gösterin lütfen

Avatar
DAVET 2014-11-28 14:37:26

KUR'AN SİZLERDEN ŞİKAYETÇİ OLACAKTIR.. ALLAH İSLAH EYLESİN..

Avatar
fatih 2014-11-28 14:45:04

Kabir ziyaretinin ölüden ziyade diriye faydasının olduğu düşünülürse, dirilerin sözkonusu ziyaretten ibret alması düşünülürse kabirde insanların ölümü çokça hatırladığı bir anda nasihatin etkili olduğu/olabileceği bir zamanda dini sohbet yapılmasının, dini kitap okunmasının ne gibi zararı var ki? Dini sohbet ölüye mi yapılıyor, ölüye mi kitap okunuyor böylemi algılıyorsunuz olayı yani?

Avatar
bilal 2014-11-28 14:47:15

asıl kur an kimden şikayetçi olacak bilirmisiniz .kur an ı kabirler kitabı yapanlardan. ölülere kuran okuyanlar .trafik kazasında ölene trafik kurallarını hatırlatmak. .dirilerde birbirini yesin. eyyy falan oğlu falan sakın zinaya yaklaşmayın deyin ölülere belki kurtulurlar

Avatar
recep 2014-11-28 15:28:57

Hocam bu haberle siz neyi hedefliyorsunuz.

Avatar
reis 2014-11-28 15:32:37

kuran okumaktan daha iyi

banner220