3 İl Müftüsü Müşavir Oldu

3 ilin müftüsü Müşavirlik sınavını kazandı

3 İl Müftüsü Müşavir Oldu

3 ilin müftüsü Müşavirlik sınavını kazandı

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
10 Aralık 2016 Cumartesi 10:30
3 İl Müftüsü Müşavir Oldu
banner221
Erdi KARADENİZ
DiNiHABERLER.COM / öZEL



Diyanet İşleri Başkanlığı yurt dışı teşkilatında münhal bulunan, yurt dışı görev süresi dolacak personelden boşalacak olan ve yeni ihdas edilen Din Hizmetleri Müşavirliği ve Din Hizmetleri Ataşeliği kadrolarına atanacak personelin seçimi amacıyla sözlü sınav yapmış ve bu sınavı kazanan adaylar bir kaç gün önce açıklanmıştı.

Din Hizmetleri Müşavirliği sınavını kazanan adaylar arasında 3 ilin müftüsü de bulunuyor.

Isparta İl Müftüsü Galip Akın, Artvin İl Müftüsü Kemal Uçkun ve Amasya İl Müftüsü İsmail İpek.

Kısa bir süre önce Amasya İl Müftüsü İsmail İpek Tekirdağ İl Müftülüğüne tayin edilmişti. Müftü İpek, Tekirdağ İl Müftülüğündeki görevine başladıktan sonra Yurtdışı görevine gidecek mi yoksa feragat mı edecek ilerleyen günlerde belli olacak. 










 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 14.12.2016 09:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Abdullah 2016-12-10 12:21:42

müşavirlik kazanan bir hocamız da bursa'dan m.nedim bakır. çok değerli bir hocamızdır

Misafir Avatar
adem hoca 2016-12-12 17:10:37 @Abdullah

nedim hocamızın müşavirlik sınavını kazanmasına çok sevindim.kendisiyle kırsehir'de beraber çalışma fırsatı buldum.çok takvalı çok degerli ilim sahibi bir alim.gorduğum arapçayı en iyi bilen hocamızdır.almanca ve farsçayı da iyi konuşur.kendisini tebrik ederim onun adına sevindim .başarılarının devamını dilerim.rabbim muşavirlik gorevinde de hizmetlerinin devamını nasip eylesin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ismail hakki 2016-12-10 20:28:21

Diyanet il muftulerini musavirlige atamakla cok isabetli karar verdi kutlarim. Daha onceden diyanet dişindan gelen guya isimlerinin onunde prof. Olan bazbazi musavirlerin yoneticilikle hic de alakalari olmadiklari goruldu. Yeni musavirlerimize basarilar dilerim

Avatar
Ayşe Gül 2016-12-11 09:22:04

Galip akın hoca candır.. Rabbim muvaffak eylesin.. Kendisinin de deyimiyle "ilmiyle amil olan kullardan eylesin" ... Onun mütevaziliği çalışanı takdir edişi her toplantıda hem kendisini hem bizi görevimizin Hakkı'nı vermek konusundaki sohbetleri ile bazen ağlatan bazen güldüren benim karşılaştığım yegane müftüydü.. Yolu açık olsun...

Avatar
Fahri kko 2016-12-10 14:34:58

Herkes birşey oluyor bir yerlere atanıyor biz hala başladığımız yerdeyiz.Ey diyanet bizi de gor...Aldığımız puanları çöpe atma..Bize de sahip çık. Tüm müftülük vaizlik mbsts sorularını cozebiliyoeum çok şükür ama neye yarar?? Fahrilikte bir adım ötesi yok şimdilik... Bekliyoruz büyük bir ümitle..inşAllah sınav sonuçlarından bsonra ciddi bir alim olur

Avatar
hafız 2016-12-10 11:14:40

rabbi̇m yar ve yardimcisi olsun.çok değerli̇ bi̇r i̇nsan kendi̇si̇.zor günleri̇mde yanimda olup beni̇ hakli davamda savunan ki̇şi̇ydi̇ .yolun açik olsun hocam.

Avatar
Artvinli 2017-01-27 15:25:14

sayin kemal uçkun hocamın müşavirliği kazanmasına çok sevindim. gittiği yerde başarılı, gönüllere hitap, din görevlilerinin azim ve şevklerini en üst düzeye taşıma noktasında güzel hizmetler sunacağına inanıyorum. hocamın başarıları için yaptığımız dualar hep devam edecektir.

Misafir Avatar
ÖNCE...! 2017-01-27 16:22:41 @Artvinli

önce ki̇bi̇rden bi̇r kutrtulsun. ki̇mseni̇n sevmedi̇ği̇ sahis

Beğenmedim! (0)

banner220