Adnan Oktar ile kedicikler fotoğrafı ve çılgınca yanıt aradığım 10 soru

Adnan Oktar'ın vur patlasın çal oynasın gayri islami tavır ve yayınları günaydınkocaeli sitesinin yazarı Güngör Arslan'ı bile çıldırttı

Adnan Oktar ile kedicikler fotoğrafı ve çılgınca yanıt aradığım 10 soru

Adnan Oktar'ın vur patlasın çal oynasın gayri islami tavır ve yayınları günaydınkocaeli sitesinin yazarı Güngör Arslan'ı bile çıldırttı

14 Ocak 2018 Pazar 14:17
Adnan Oktar ile kedicikler fotoğrafı ve çılgınca yanıt aradığım 10 soru

Çılgınca yanıt aradığım 10 SORU

Adnan Oktar, yani Adnan Hoca'nın kedicikleriyle havuz başında çektirdiği fotoğraf günlerdir konuşuluyor.

Bense bu fotoğrafa dakikalarca bakıp aynı soruları tekrarlıyorum, umutsuzca yanıt arıyorum.

Çok lüks bir evde, havuz başındaki koltuğuna kurulmuş bir adam.

Yanında onlarca bikinili kadın.

Hepsi bir örnek, fotokopiden çıkmış gibi.

Bol silikonlu, bol makyajlı, fazla seksi.

Onları televizyonda falan izlememiş olsam canlı olduklarına katiyen inanmam, hepsinin son model seks robotu oluğunu söylerdim.

O derece yani.

Bir Adnan Oktar, ve kedicikler fotoğrafı ve çılgınca yanıt aradığım 10 soru

Gelelim bu fotoğrafa bakıp yanıt aradığım sorulara..

1- Adnan Oktar bu gücünü, bu dokunulmazlığını nereden alıyor?

2- 15 yıldır muhafazakar bir iktidar tarafından yönetiliyoruz.

Tek bir hükümet görevlisinden bile bu adama bir eleştiri, bir tepki duymamamız, İslam'ı böyle rencide eden bir insana böyle sessiz kalınması normal mi?

3- Bir Cuma Hutbesi'ni 'Black Friday' lafını eleştirmek için ayıran koca Diyanet İşleri Başkanlığı bu rezilliği nasıl görmez?

Nasıl sessiz kalır?

4- Bu adamın müridi olanlar genelde kendine 'Dindar' diyenler ve eğitimli gençler.

Peki, onlar bir an bile İslam’ın bu olmadığını düşünmüyor mu?

Yaptıklarını İslam ile nasıl bağdaştırıyorlar?

Bu yaşam tarzına nasıl ortak oluyorlar?

5- Adnan Oktar’ın çok ünlü gazetecilerin, yazarların, profesörlerin bile çocuklarını kendine bağladığı biliniyor.

Nasıl bir yöntem bunu sağlayabilir?



6- Adnan Oktar’ın bu sonu gelmez servetinin kaynağı ne?

7- Kedicik olmak için belli bir silikon oranı şartı mı var?

8- Adnan Oktar’ın kediciklerinin anası-babası-kardeşi-dostu yok mu?

Bildiğimiz kadarıyla çoğu eğitimli kadınlar.

Bu noktaya nasıl geliyorlar?

9- Aynı adama deli gibi aşık onlarca kadın nasıl bir arada yaşar?

Bu nasıl hastalıklı bir tarikattır?

10- Bunları sorduğum için başıma bir şey gelir mi?

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bi hoca 2018-01-14 17:08:00

adna hoca israil ajanıdır.haramdam helal çıkmaz

Avatar
Bilal hoca 2018-01-14 17:04:58

Ker....te çevirmiş mason adnan....

Avatar
Canan Güveli 2018-01-14 15:30:49

sn. adnan oktar gücünü Allah ‘tan alıyor. Allah için yaşıyor. Allah da ona her türlü nimeti nasip ediyor. kuran ‘ı okursanız tüm sorularınıza cevap bulursunuz.

Misafir Avatar
Imam 2018-01-15 17:59:44

Peygamber oyle mi yapti be ahmaklar kafanıza göre bir din uyduruyorsunuz sonrada bu kurandandir diyorsunuz hastirin lan ..kerhane ciler

Beğenmedim! (0)
Avatar
ahter çıray 2018-01-14 14:57:55

asıl i̇slam adnan hocanın anlattığıdır. eleştirmek isteyen kuranı 1 kere okusun. kadınların onu sevmesini de baya kıskanmış yazarımız anlaşılan, yapacak bir şey yok :)

Misafir Avatar
reis 2018-01-15 09:28:45 @ahter çıray

biz adnanın yaptıklarını veya takipçilerini eleştirmiyoruz,
eleştirdiğimiz bunu islam adına yaptığını iddia etmesi
yoksa adnanın dinine tabi olanlar kendi tercihlerinde hürdür....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sebati 2018-01-14 23:35:17 @ahter çıray

ahzab 59, nûr 31, nûr 60 ayetlerinin mealini bir okuyun.m üslüman bir kadın nasıl örtünmelidir anlarsınız.kanalınızda kadınların neredeyse memeleri gözükecek .edep ya hu!!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Safa 2018-01-14 20:07:17 @ahter çıray

Ahter zırvalama hakkını kullanmışsın. Unutma yanlışın safında yer alanda ondan sorumludur. Laf olsun diye yazmışsın lakin ben kuranı onca kez okudum okumaya da devam ediyorum. Lakin senin kuranı okuduğunu düşünmüyorum. Kuran okuyan bu tür yazıyla onu aklamaya kalkmaz. Bilesin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
memur 2018-01-14 15:30:48 @ahter çıray

hadi oradan hadsiz. islamı sizden mi öğreneceğiz. kuranı çok defa tefsiri ile okudum sizin yaşantınızla hiç alakası yok.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Hayriye 2018-01-14 14:58:07

Sayın Oktar'ın kitaplarından 1 tanesini okudunuz mu?
Sayın Oktar'ın belgesel programlarından 1 tanesini izlediniz mi?

Yüksek ihtimalle 2 sorununda cevabı "hayır". Eleştirmeye çalışmadan önce öğrenmeyi deneyin. Böylece İnsanlık ve kendiniz için daha fayfalı olursunuz

Misafir Avatar
manyak 2018-01-14 23:51:48 @Hayriye

ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz. adam boy boy dansöz oynatıyor. sen kalkmış kitaplarından bahsediyorsun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ali 2018-01-14 20:54:39

Bu yorumlara bakilacak olursa herhalde bir bey yada bir bayan farkli kiz isimleriyle yorum yapip adnani medhediyorki adnanin ne oldugu ortadadir. Hakkinda konusmaya bile degmez

Beğenmedim! (0)
Avatar
Seda 2018-01-14 15:09:07

Eleştiri yapan insanların genelde çevresinde kendisini seven bir tane güzel kadın olmayan, sevgiyi bilmeyen, kıskançlıktan hasetten kavrulan insanlar oluyor. Adnan Oktar Kuran Müslümanlığını anlatan kadına hak ettiği değeri veren tek insan.

Misafir Avatar
manyak 2018-01-15 00:02:31 @Seda

adnan oktarın etraındakiler mal sürüsü, adnan oktara kanmışlar herkesi de kendileri gibi mal sürüsü zannediyorlar sedacım elhamdülillah adnan oktarı eleştirenler çirkin de olsa kendi helallerini elalemin haramından dansözlerinden kediciklerinden daha değerli görüyorlar. ayrıca siz mal sürüsü olabilirsiniz ama kimse mal değil. herkes kediciklerin ne kadar yapmacıklı konuştuklarını vs. görüyor. dolayısıyla yapmacık tavırların kıskanacak bir tarafı olamaz zaten. ayrıca islamdan olabildiğince uzak olanlar bile bütün bu yaşadığınız şeylerin islamla alakasının olmadığını biliyor. adnan oktar kadına değer veriyor demişsin. bence de haklısın. kadının etine buduna değer veriyor ama aynı normal bir insanın paraya değer vermesi gibi. kadını sadece süfli emellerine ulaşmada bir araç görecek kadar değer veriyor. kadınları cinsel sermaye olarak görecek kadar değer veriyor. adam gibi değer verseydi karşısında raks ettirmezdi. oturur adam fikir muahezesinde bulunurdu.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yasemin Zeliha 2018-01-14 15:20:23

Bence çok gereksiz bir yazı olmuş. Hanımlar kendilerini güvende hissettikleri bir ortamda dilediği gibi giyinebileceğini öğreniyoruz. Nur Suresini ve Ahzap Suresini okumanızı tavsiye ederim. Ayrıca 10 yıldır Adnan Oktar'ı takip ediyorum kitaplarını okuyorum bu kadar hikmetli açıklamalar yapan başka kimse yok.

Misafir Avatar
manyak 2018-01-14 23:49:57 @Yasemin Zeliha

nur suresini de ahzab suresini de okudum ama ikisinde de kadınların yarı çıplak vaziyette nikahlar düşen erkeklerin yanında dans edebileceğine izin veren bir ayete rastlamadım. sen biliyorsan numarasını söylede özellikle o ayete bakayım. hele hele de bir erkeğin, Allahın değerli kıldığı bir bedeni hem de bir kadın bedenini sırf kendi süfli emelleri için teşh,r edebileceğini onun kişiliğinden değil de dişiliğinden faydalanabileceğini onu cinsel bir köle bir reklam malzemesi olarak kullanabileceğini belirten buna izin veren bir ayete de rastlamadım.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
memur 2018-01-14 18:42:50 @Yasemin Zeliha

başka ne okudun ki yok diyorsun bacım.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Nurdan Kavlak 2018-01-14 15:31:25

Cevaplarını beklediğiniz sorularınızın yanıtını yalnızca; kıskanmayı bırakıp, dünyanın İslamiyet hakkındaki genel düşüncesini ve bu önyargının İslam dünyasıına verdiği tahribatı düşünüp, Kuran’ı anladığınız dilde okuduğunuzda bulabilirsiniz… Türkiye’de çöl bedevilerinin develerle gezmediğini, kadınların taşlanarak öldürülmediğini, kirli, kalitesiz ve sevgisiz bir hayatın ülkemizde yaşanmadığını birinin göstermesi gerekiyordu.. Adnan Oktar’a teşekkür etmeniz gerekiyor.