Başbakan'dan 'ilahiyat' mezunlarına büyük müjde!

Başbakan Binali Yıldırım, ilahiyat mezunlarının öğretmenlik haklarının ellerinden alınması konusuyla ilgili açıklama yaptı.

Başbakan'dan 'ilahiyat' mezunlarına büyük müjde!

Başbakan Binali Yıldırım, ilahiyat mezunlarının öğretmenlik haklarının ellerinden alınması konusuyla ilgili açıklama yaptı.

Hakkı Görür
Hakkı Görür
25 Kasım 2017 Cumartesi 14:54
Başbakan'dan 'ilahiyat' mezunlarına büyük müjde!
banner221

Grup Sayfamız İçin _BURAYA Tıklayınız

Başbakan Yıldırım, ''İlahiyat mezunlarının öğretmenlik haklarının ellerinden alınmasına izin vermeyiz. Bu konudaki değişiklik neyse bunu yapacağız. Başbakanımızla, Cumhurbaşkanımızla ve Milli Eğitim Bakanımızla bu konu istişare edilmiştir. Önümüzdeki günlerde bununla ilgili bir yasal düzenleme yapacağız ve bu haksızlığı ortadan kaldıracağız.'' dedi.

Son Güncelleme: 26.11.2017 11:10
Anahtar Kelimeler:
öğretmenikİLAHİYAT
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sude 2017-11-26 04:48:31

Kpss yeterli puani alan herkesin ogretmenlik hakki vardir.ustelik din kulturu ogretmenlik fakultesi 2 yil once kapatilmistir.28 subatta madur olan nice ablalarimiz yas sinirindan dolayi memur olamiyor.ilahiyati diyanete hasretmek asil haksizliktir.madem ilahiyatin onu bu kadar acik din kulturu ogretmenlik fakultesini degil ilahiyati secsin onlar da

Avatar
Yusuf 2017-11-26 11:35:26

Din kültürü öğretmenliği bölümü tamamen 28 şubat ürünüdür. İyi niyetle kurulmuş bir bölüm değildir. Onun için kimse haksızlık oluyor demesin. Mezun arkadaşları nda ilahiyatçılar gibi öğretmen olarak atanmasında bir problem yok zaten. Puanla olacak bir şey sonuçta

Avatar
Veli 2017-11-25 17:22:54

yeniakít 1 haftadir gundemine tasiyor, baska da alakadar olan yoktu. simdi heryerde cikar bu mujde haberi

Avatar
Hafiz 2017-11-25 18:50:17

Arkadaslar bence ilahiyatci öğretmen olmasın. O zaman din kültürü Öğrt. Niye imamlik muezzinlik murakkiplik vaizlik aklına Diyanet ile ne gelirse giremiyor. Din Kültürü Öğrt tek yolu öğretmenlik ama ilahiyat mezunu önü açık. İmam oluyor. Muezzinlik oluyor murakip vaiz şef. Şube müdürü eğitim görevlisi yurtdışı görev daha sayayim mi.ama din kültürü sadece Öğrt. Onu da çok görmeyin.

Misafir Avatar
hikmet4402 2017-11-25 21:57:09 @Hafiz

hafız biz ortaokulda öğretmen olalım demiyoruz zaten burada anlaşılmayan mesele de bu zaten lise öğrencisine ve imam hatip öğrencilerine en iyi eğitimi inanıyorum ki sadece ilahiyatçılar verebilir

Beğenmedim! (1)
Avatar
Vaiz 2017-11-27 13:03:40

Ben de ilahiyat mezunuyum doğal olarak fakat ortada bir haksızlık olduğunu düşünüyorum. Dikapçılar bu ülkenin üvey evladı mı. İlahiyatlıların önü bir kaç alana açık ya bu gariban dikapçılar ne olacak. Nerede ise elma ile armudu aynı kefeye koyuyorsunuz diyeceğim. Binlerce ilahiyat mezunu ile nasıl yarışacak bu çocuklar hiç düşündünüz mü?
Müjdeymiş...
Resmen haksızlık bu evlatlara
Pozitif ayrımcılık daha hayırlı olur kanaatindeyim hiç değilse bir iki dönem daha...
Saygılar hepinize

Avatar
Ali 2017-11-25 15:33:23

Admin lütfen bu işin takipçisi olursanız iyi olur.... ilahiyat ile Dini ilimler ve İslami ilimler fakültesinin müfredatı aynı sadece tabela isim farkı var. Dini ilimler ile dkab arasında atanmada fark Yok ama ilahiyat 2.sınıf. Bu ne lahana bune turşu...

Avatar
Aslihan 2017-11-26 16:52:08

Allah buyuk.acze ve celle..tabiykide olmasi gereken bu.ilahiyat mezunları din kulturu derslerine girmeyecekte açığa diger biranj ogretmenleri girsin.girsinde dinimizi yanlış anlatsin.yilbasina caiz ,kurban kesmeye farz desin.cok karsilastik.cuma namazlarina gondermesin.okulda namaz kilmayi yasaklasin.

Misafir Avatar
misafir 2017-11-27 13:42:50 @Aslihan

azze ve celle acze değil

Beğenmedim! (0)
Avatar
d 2017-11-27 07:54:43

öğretmenlikle vaizlik ayrıdır.dkab mezunu kaliteli eğitim görüyordu ama 10 bin mezun veren ilahiyatçılar arapça öğrendimle öğretmenliği karıştırıyor