Cübbeli Ahmet Hoca: ''Başkomutana itaat farzdır!''

Cübbeli Ahmet Hoca Kısıklı'da düzenlenen 'Demokrasi Mitingin'de yaptığı konuşmada '' Başkomutana itaat farzdır!'' dedi.

Cübbeli Ahmet Hoca: ''Başkomutana itaat farzdır!''

Cübbeli Ahmet Hoca Kısıklı'da düzenlenen 'Demokrasi Mitingin'de yaptığı konuşmada '' Başkomutana itaat farzdır!'' dedi.

24 Temmuz 2016 Pazar 14:04
Cübbeli Ahmet Hoca: ''Başkomutana itaat farzdır!''
banner221
Cübbeli Ahmet Hoca Kısıklı'da düzenlenen 'Demokrasi Mitingin'de yaptığı konuşmada ''Başkomutana itaat farzdır!'' dedi.
İşte Cübbeli Ahmet Hoca'nın yaptığı konuşma:

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 24.07.2016 18:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hacı 2016-07-23 23:51:44

bir fetöda sensin...fetö dini istismar etmede senin eline su bile dökemez....seni hurafeci seni...muska 6 lira yakmayan kefen kaç lira...sid,ikçi seni

Misafir Avatar
HACI 2016-07-24 12:43:48 @hacı

evet fetöyü sevmi̇yorum cübbelşi̇yi̇de sevmi̇yorum...sen cübbeli̇ sevgi̇si̇ni̇ deği̇l Allah sevgi̇si̇ni̇ sorgula.Allahin ayetleri̇ni̇ üç beş kuruşa muska yapip satan adamdan hayir gelecekse ben i̇stemi̇yorm .varmi di̇yeceği̇n.fetöya geli̇nce fetönü,n tehli̇keli̇ olduğunu bu gün cübbeli̇ i̇çi̇n söyledi̇ği̇m gi̇bi̇ yillar çncesi̇ndede söylüyordum...şi̇mödi̇de cübbeli̇ i̇çi̇n söylü,yorum....fetö demi̇rele söz sultani dedi̇ği̇ndede ben hai̇ndi̇r di̇yordum şi̇mdi̇de aynisini di̇yorum...ben aklimi yanima aldim....si̇zi̇n gi̇bi̇ cübbeli̇ni̇n motoruna yanmasin di̇ye takmadim....sana bol takli̇tler si̇zi̇ gi̇di̇ takli̇tçi̇ler si̇zi̇...

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
YANİ ADAM HAKLI 2016-07-24 12:31:27 @hacı

adam haklı beyler adam fetö dediyse adam fetöya notunu vermiş demektir.facübbeli hocaya gelince adam cumhurbaşkanımıza yan çıkmış aammma unutmayalımki bu gün devlet söz konusu.hdp ve chp kiliçtarolu bi̇le sayin cumhurbaşkanimizin yaninda ama butun bunlar satilan muskalari yakmayan kefenleri̇ kutsanan si̇di̇kleri̇ örtbas etmez....adama hak veri̇yorum...di̇n hurafeci̇lerle anlatilmaz...devleti̇ göreve çağiriyorum.fetönün i̇ğrenç bi̇r di̇n adami olduğunu artik herkes bi̇li̇yor.konuyu çarpitmayalim....adam hakli

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
sırdrya 2016-07-24 10:59:15 @hacı

hükümetimize açikça destek veren cumhurbaşkanimizin davetine itaati ulul emre itaat gören hocamizdan rahatsizlandiğina göre pusmuç fetocusun anlaşılan. ıp adresin tespit edilecek merak etme

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ehli sünnet 2016-07-24 08:24:10

Ulan twrbiyesiz sen kim oluyorda Cübbeli hocaya hakaret ediyorsun fetö zihniyetli kimselerin attığı iftiraya inanıyorsun vatanını seven vatanına ihanet etmeyen Cübbeli Ahmet hocaya hakaret edemezsin haddini bil

Misafir Avatar
gerçek ehli sünnet...dini satmaz 2016-07-24 13:25:17 @Ehli sünnet

fetöyü yolladık sırada üfürükçü din tüccarları var....ehli sünnete ehli sünnetim diye en büyüyük ihaneti edenler var....peygamberlerin ayet ve kefen sattıkları nerde gözükmüş...nebbaş nedir bilirmisin sen...mezarda kefen çalanlar demek...günümüzün kefen ticareti kimin elinde :)))) ehli sünnetin elindemi:))))yalancısınız yalancı

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
hacı ehli sünnetin mudafii din tuccarlarına karşı 2016-07-24 13:20:49 @Ehli sünnet

terbiyesiz enbüyük fetöcü sensin...fetö gibi yılanlar senin gibi muska satanların koynunda beslenip bu milleti soktu...fetöyü bitirdik sıra size geldi hiç merak etmeyin....artık yakmayan kefen ve muska satamayacasınız bu ülkede sattığınız belli yerininiz belli zaten...kuranı üç beşe sattığınız yeter oldu...

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
HACI 2016-07-24 12:53:04 @Ehli sünnet

ehli̇ sünnetten aldiğim dersle karşi çikiyorum...kurana bak Allahin ayetleri̇ni̇ ki̇mler üç beş kuruşa satiyor görürsün....maşalllah cübbeli̇ni̇n üç beş cahi̇l muri̇di̇ ehli̇ sünnnetten olan cübbeli̇yi̇ di̇nledi̇ ya....cennnet garanti̇ deve di̇şi̇ gi̇bi̇ olan ahli̇ sü,nnet ali̇mleri̇ i̇se hep dalalette ....onlar hadi̇s bi̇lmez cübbeli̇ bi̇li̇r..onlar i̇lahi̇yatçi cübbeli̇ medreseli̇..onlar evli̇yayi ki̇rami bi̇lmez belki̇de cübbeli̇ evli̇yadir....herkes hai̇n tek ki̇şi̇ kalmiş ehli̇ sünnet cübbbeli̇...onlar Allahin ayetleri̇ni̇ muska yapmazlar satmazlar amma cübbeli̇ 6 li̇raya satar...yakmayan kefen satar ...dua ki̇tabini fahi̇ş fi̇yata satar..ki̇mse görmedi̇ o gördu....hay maşşşşalllah cahi̇li̇ kymetli̇ bi̇r di̇n....çünkü para var.....tövbe edi̇nde Allahin ayetleri̇ ve hadi̇si̇ şeri̇fleri̇ satmaktan vazgeçi̇n di̇n ti̇caret malzemesi̇ deği̇l.gi̇di̇nde adam gi̇bi̇ ti̇caret yapin helal kazanin.di̇n ti̇careti̇ di̇ne devlete mi̇llete zarar veri̇r....bu yaptiğiniz ti̇caret bakara 16. ayet

Beğenmedim! (3)
Avatar
hacı ehli sünnetin mudafii. 2016-07-24 13:24:39

fetöyü yolladık sırada üfürükçü din tüccarları var....ehli sünnete ehli sünnetim diye en büyüyük ihaneti edenler var....peygamberlerin ayet ve kefen sattıkları nerde gözükmüş...nebbaş nedir bilirmisin sen...mezarda kefen çalanlar demek...günümüzün kefen ticareti kimin elinde :)))) ehli sünnetin elindemi:))))yalancısınız yalancı

Avatar
Antifetooo 2016-07-24 17:00:35

Bakiyoruzda cubbeli hoca karsi gelenler zoruna gitmis sanirim baskomutana itaat etme hakkinda verdigi fetva fetoculer lafim size bizim baskomutanimiz rte zorunuza gitmesin bayragimiz belli sapida bayragimiz zoruna giden varsa sapida var iste sizin gibi hainlerin cenazesine diyanet olarak yardimci olmadik olmayizda en iyi mundar cesetlerinizi alin amerikada mundar sunnetsiz hocaniz sahip ciksin ordanda ya yahudi yada hristiyan cukuruna koysun size bu yakisir

Misafir Avatar
imam hatipli genç 2016-07-24 20:41:34 @Antifetooo

cübbeli talebesi bu kadar olur balık hafızalı olduğun için meseleyi anlamamışsın...yazanlar haklı ...cübbeli ikinci fetö olmasın diye böyle yazmış hacı...Allah ondan razı olsun....fetöcardı gönderdik.şimdi birde cübbelimiz yeni fetö olmasın mesele bu anladın...yani fetöyada fetöyü aratmayan cübbeliyede hayır....bu fetvada ona kalmamış...bizim fetvamızı diyanetimiz veriyor.ilahiyatlarımız var.imam hatiplerimiz var.cübbbeliye gerek yok....verdiği fetva fuzuli yani....

Beğenmedim! (2)
Avatar
ilyas çaıkıcı 2016-07-24 12:27:10

dini fetö cübbeli ve kuytul istismar ederlerse devlet ne işi yapıyor.....burdan sesleniyorum....fetö cübbeli kuytul evreneosoğlu adnan oktar ve diğerleri için bunlar için acilen önlem alınmalı.....fetö gençliğimizi bozdu bunlarada bedel ödemesin.... bu halka yazıktır....

Avatar
MUSTAFA 2016-07-24 12:32:39

başbakan seni̇n fetvana kalmişti....di̇yanet var di̇yanet

Avatar
hacı 2016-07-24 13:31:32

dini haberler bu adamın haberini böyle milli bir günde vermekte vicdanınız sızlamadımı. bizler hurafeye ve din tüccarlarına karşı savaş açmış kuytulu cübbeliyi adnanı fetöyü kınarken sizin yaptığınızda işmi yani....merdiven altı fason din üreticilerden yeterince çekmedikmi...devletimiz fetöya zamanında mudahale etmese idi bu gün çok daha kötü olmayacakmıydı...milletin malına canına evladına dinine göz dikmiş insanlardan islam dinine devlete millete hayır gelirmi?

Avatar
Yaziklar olsun 2016-07-24 15:22:01

Lan cubbeli Allahin emri farz olur ondan gayrisi farzdir dersen dinden cikarsin

banner261

banner260