Cübbeli yobazlığını tescilledi!

Eski Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez’e yönelik yaptığı açıklamalarla kendini rezil eden Hurafeci Ahmet Mahmut Ünlü, açıklamalarını bir adım daha ileri götürerek yobazlığını tescilledi

Cübbeli yobazlığını tescilledi!

Eski Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez’e yönelik yaptığı açıklamalarla kendini rezil eden Hurafeci Ahmet Mahmut Ünlü, açıklamalarını bir adım daha ileri götürerek yobazlığını tescilledi

12 Ağustos 2017 Cumartesi 20:20
banner221

Eski Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez’e yönelik yaptığı açıklamalarla milletin gözünden düşen yobaz Ahmet Mahmut Ünlü, açıklamalarını bir adım daha ileri götürerek kendini rezil etti.

Hurafeci Ünlü, geçen gün sabah saatlerinde Facebook hesabından “Hadislerin Kaynak Alınmasını Sorunlu Sayan Görmez’in İmanı Sorunludur!” notuyla paylaştığı videoda Görmez’i eleştirdi.

Videoda Mehmet Görmez’in hadislerin günümüzde geçerli olmasının yanlış olduğunu savunduğunu ileri süren yobaz Ünlü, “Bu adam sorunlu bir adam, bu adamın her lafında bir sorun var.  Görüyor musunuz lafları? Sorun, sorun, sorun. Yazdığı kitapların adları sorun!” diye konuştu.

Son Güncelleme: 12.08.2017 20:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hakan61 2017-08-12 22:19:10

diyanet yuksek kurulu butun tarikatlarin ayri ayri yaptigi tahrifi feto gibi uzerinde calisip raporlar hazirlamali(suleymanci mamutcu kadiri menzil vb.

Avatar
DOĞAN 2017-08-12 21:57:24

mehmetgörmez'in ne dediğini anlamak için senin 500 fırın somun yemen lazım, yine de garantisi yok, o kadar ekmek boşa gidebilir...

Misafir Avatar
osman 2017-08-13 23:20:54 @DOĞAN

sen anladınmi :( boğazına dursun :(

Beğenmedim! (1)
Avatar
Abdullah Uymaz 2017-08-12 22:26:27

Bu adam tescilli din tüccarıdır. Şimdi buna tapanlardan birileri çıkar buna alim der.

Avatar
Bilal 2017-08-13 09:21:22

Herkes meydana çıkmıyorken Diyanet vardı şimdi Cübbeli denen şarlatanlar çıkmış Diyaneti eleştrir olmuş Cemaat ve Tarikatlar Osmanlıdan sonra sorunlu olmuştur Ama Diyanet İşleri Başkanlığı ülkemizde payidar kalacak İlmi çalışmalarını da takdirle okuyor ve takip ediyorum bu gibi şarlatanlara hiç taviz vermem kulağımı tıkar geçerim sokaklar boş gezinlesinler dursunlar.

Avatar
orhan 2017-08-12 21:54:49

hadis ilmi cübbeli,taslaman ve sifile mi kaldı, diyanet 2018 i hadis yılı ilan etsin ilim kesimi hadiste derinleşsin bir yıl makaleler ve kitaplar yayınlasın halka hadis okuma ve ezberleme etkinlikleri yapısın memleketin her köşesinde hadis kitapları dağıtılsın memleket adete hadise doysun ve hadis hakkında konuşan şaklabanlara bakın siz ozaman

Avatar
E KAYA 2017-08-13 10:09:06

Bu adam kim oluyor ki bu kadar ciddiye alıp haber konusu yapıyorsunuz. Siz farkına varmadan adamın reklamını yapıyorsunuz. Bırakın kendi haline. Gitsin "yanmaz kefen" ticareti yapsın.

Avatar
adalet 2017-08-13 07:27:16

Yahu zaten bir alim kimseye bulasmaz insanlara tebliğ e uğraşır bulasiyorsa sıkıntılı kişidir bunu en iyi feto ..... gördük o yüzden fazla söze ne hacet!....

Avatar