Cumhurbaşkanı'nın fotoğrafı gündem oldu

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan şehit Kaymakam Safitürk'ün evinde abdest aldı. Abdest sonrası çekilen fotoğrafı sosyal medyada büyük ilgi gördü.

Cumhurbaşkanı'nın fotoğrafı gündem oldu

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan şehit Kaymakam Safitürk'ün evinde abdest aldı. Abdest sonrası çekilen fotoğrafı sosyal medyada büyük ilgi gördü.

13 Kasım 2016 Pazar 11:14
Cumhurbaşkanı'nın fotoğrafı gündem oldu
banner221
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ziyarete gittiği şehit olan Derik Kaymakamı Muahmmet Fatih Safitürk'ün evinde abdest aldı.

Erdoğan'ın abdest sonrası çekilen fotoğrafı ise sosyal medyada övgü ve sevgi dolu ifadelerle defalarca paylaşıldı.

İşte o paylaşımlardan bazıları:



Son Güncelleme: 13.11.2016 11:44
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Ali turabi 2016-11-13 11:44:50

Cumhurbaşkanımız gerçek bir üstad dır. Allah yolunu açık etsin.

Avatar
el hak 2016-11-13 12:47:29

Turkiyeyi yöneten yöneticilerin hangisinin ağzından ayet hadis çıkmıştır cumhuri reisimiz ve rahmetli erbakan hariç...inşAllah başkan olur ülkemizi dahada dünyada söz sahibi yapar çok yakın süper guc türkiye ....evet ümitvar olunuz su istikbal inkılabı içinde en yüksek gür sada islamin sadasi olacak ve hakiki hakim hakaik-i kuraniye olacak bediuzzamanin mujdesi

Avatar
Mardinli 2016-11-13 14:25:10

Ben bu mümini sevmesem kimi seveyim söyleyin bana?!

Avatar
E. T. 2016-11-13 15:31:44

El öptürmeyen ama el öpen, haktan halktan birlider

Avatar