Diyanet'e laf söylemek senin ne haddine!

Bugün Herkul-org sitesinde yayınlanan son sohbetinde Gülen, üstü kapalı Diyanet'i hükümetin uydusu olmakla suçladı.

Türkiye'de namazın doğru kılınmadığını söyleyen Gülen, cemaati eğitmesi gereken Diyanet'in güncel meselelerle ilgili konularda hutbe okuttuğunu savundu. İşte Gülen'in tartışma yaratacak o sözleri:

"İnsan namazda namazlaşması lazım. Namazın içinde namazın dışındaki her şeyden sıyrılması. Kıvrım kıvrım olma secdede efendimize mahsus bir keyfiyet.

AKTÜEL HUTBELER OKUTTURULUYOR

Türkiye'de çok namaz doğru kılınmıyor. Camilerde. Verip veriştirmek şeklinde oluyor. Bu da imama vaize, müezzine, Diyanet İşleri teşkilatına düşüyor. İşin dinin ruhuyla alakalı bir şey söylemekten daha ziyade aktüaliteyle alakalı hutbeler okutturuluyor.

DEVLET ADAMLARININ ALDIĞINA RÜŞVET DENİR Mİ DENMEZ Mİ?

Devlet adamlarının aldığına rüşvet denir mi denmez mi? 'Hizmet ediyorlar, ne biliyorsunuz rüşvet olduğunu belki hediyedir' filan. 'Günaha giriyorsunuz başınızda kim olursa olsun ona itaat edin' filan. Sanki esas mevzular bunlarmış gibi. Din esası anlatılacağına bu türlü şeylerle hipnozlaştırılıyor insanlar. Evet maalesef. "

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
imam 2 yıl önce

arkadaşlar onlar ne derse desin bu kadarda münafık gibi sözler bizim kurumumuzun mensuplarına yakışmaz diye düşünüyorum .O seviyeye inmemek için .....

Avatar
Eski İmam 2 yıl önce

Bu adamcık namazla ilgili birşeyi gözardı ediyor. O da namazın insanı nurlandıracağıdır, bu anlamda bu adamcık biraz aynaya baksa iyi olur. Aynaya baktıktan sonra da eğer adam gibi adamsa artık konuşmamalıdır.

Avatar
nafile 2 yıl önce

Bu ulkede birisi dogrulari soyluyorsa ona hemen karalama geliyor...dogru mu degil mi diye dusunmek yok...eski imam senin bu adama laf etmek ne haddine...sen bir okul acabildinmi.Allah rizasi icin suuuus....bu adamin yaptiklarina birde hayatina bir bak.Allah askina yaa...imam hatip okumakla sadece kibriniz artiyor biliyorum zannedip hic birsey anlamayan zavallilar...

Avatar
feto 2 yıl önce

hey amerikan ajanı sen arkandakiler türkiyede ve dünyada ne kadar din,müslüman cami düşmanı varsa köl köla oldunuz ama bu aziz millet size osmanlı tokatı attı .SİZ hala hangi hakla konuşmaktasınız. SİZİN ajanınız doğru yolda değil .EĞER DOĞRU YOLDA OLSA BU MİLLET SİZE İNANIRDI.

Avatar
mehmet 2 yıl önce

____ADMİNİN YORUMU___Paralel İhanet Çetesinin üyelerine yorum kapalıdır...

Avatar
imam 2 yıl önce

haber başlığı biraz ağır olmuş

Avatar
Hemeda 2 yıl önce

Şimdi burada iki kelam etsem benide paralel çetenin mensubu falan lanse edeceksiniz hatta ihanet şebekesinden falan bahsedeceksiniz ya Allah aşkına bu başlık dini haberler sitesine yakışmışmı ben hakikaten çok üZüldüm ve kusura bakmayın teessüflerimide bildiriyorum

Avatar
hak 2 yıl önce

islami ölçüler kaçırılıyor.bu çeşit dalaşmalardan kimler nemalanıyor. seviye gözetilmelibiz bu siteye çok önem veriyoruz diyanetin sitesi gibi.