Ehli Sünnetçi(!) İhlaslı Mücahit Ören'in Paris keyfi

İhlas Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mücahit Ören'in Paris'te eşiyle birlikte çekilmiş fotoğrafları sosyal medyada günün konusu oldu...

Ehli Sünnetçi(!) İhlaslı Mücahit Ören'in Paris keyfi

İhlas Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mücahit Ören'in Paris'te eşiyle birlikte çekilmiş fotoğrafları sosyal medyada günün konusu oldu...

28 Ağustos 2017 Pazartesi 17:27
Ehli Sünnetçi(!) İhlaslı Mücahit Ören'in Paris keyfi
banner283

Arkadaşlar İmamı Rabbani'nin şefaatine nail olup fenafillah makamına erdikleri için her hangi İslami bir sorumlulukları bulunmuyor. Bu nedenle vur patlasın çal oynasın hayatlarını yaşıyorlar. Aşağıdaki saftirikler ise Yahudi Murdoch'un kanalı için kendilerini heba edip oraya buraya saldırıyor.

Olayın gerçeğine bakıldığında İmamı Rabbani ile kandırılan ehli sünnetçi tayfanın Pelin Batu kadar bile gerçekleri göremediği ortada...

Allah Resulü dışında İmamı Rabbani ve İngiliz veliler ordusunu rehber edindiren bu şer yapılar millete aşıladığı grup/cemaat taassubiyeti ile en bariz hataları dahi Müslümanlara müdafa ettirmektedirler. 

Pelin Batu, İhlas Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mücahit Ören'in Paris'te çekilmiş fotoğraflarını Twitter'da paylaştı.

Pelin Batu, "İhlaszedelerin Hac ve Umre parasıyla Türkiye Gazetesi sahibi Mücahit Ören'in Paris tatili. Yorumsuz!  Mücahit Ören'in eşi. Obama ile fotoğraf çektirmek için 50 bin $ verdi. Hac ve Umre bedellerini kaptıran İhlaszedelerin parası ile Mücahit Ören eşine tek taş yüzük almayı da ihmal etmemiş" diyerek fotoğrafları paylaştı.

Fotoğraflara ise en çok tepkiyi İhlaszedeler gösterdi.

Son Güncelleme: 28.08.2017 18:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
münafık gazete 2017-08-28 18:15:21

606 trilyon kar aciklamasi yapan ihlas holding öz mal varligi 800 trilyonun üzerinde oldugunu bildiren ihlas holding niyemi bunlari bu kisa zamanda acikliyor. cünki bu ayin sonunda tasfiye süresi bitiyor. 15 senelik süre tamamlanop bir sonn5 sene daha umut ediyorlar.

Avatar
lanet olsun 2017-08-28 18:15:43

Allah yediginiz her hakkimizi lokma olarak bogazinizdan gecerek kansere dönûsdürsün insAllah. yedirdiginiz her sevdiklerinizden ailenizden colugunuz cocugunuzdan ciksin kan zeyir olsun yuttuklariniz hastalik yucasina dönüssün bedeninizvsoluk alamiyasiniz insAllah her biriniz ama rabbim öldürmesin nezamana dek biliyormusunuz borclarinizi ödiyene dek.

Avatar
imam 2017-08-28 18:16:08

mücahit ören bu vebalin altından nasıl kalkacaksınız neden ödemiyorsunuz bu madurların parasını hakkımızı helal etmiyoruz Allah en com sevdiklerinden çıkarsın belki ozaman aklınıza gelirde ödetsiniz

Avatar
hırızlar 2017-08-28 18:17:11

mücahit ören denen hırsız dini kullanarak halkı sömürdünüz şimdide milletin parsıyla keyif çatıyorsunuz. enver ören mezarında rahat olmasın bende bir ihlas finans mağduruyum hakkımı helal etmiyorum. harammm olsun. olmasın

Avatar
allah var... 2017-08-28 18:16:35

bu ihlasçı indra gandiciler, Allah'tan korkmaz devletten otoriteden korkarlar. aklı başında vicdanlı bir yönetimin ihlasın başına atanarak ödemelerin baslamasını istiyoruz.

Avatar
Cengiz 2017-08-28 18:17:34

hlascilar hemen toplanip salsiriya gecmisler. ihlas in nasil kuruldugunu, tgrt nin yayina girebilmesi icin ozellikle anadoludan toplanan o paralar, bilezikler neler neler... bizimde bi kanalimiz olsun diye ne umutlarla paralar feda edildi, sonrasi malum seda sayan a sibel can a yedirildi paralar. enver oren kanali gazeteyi tarikatini iktidarda kim varsa ona yanasarak nemalandi. guc kimde enver dibinde. gooogle ye yazin hepsi cikar karsiniza. bosuna yesil sermaye senmiyor, dini kullanip insanlaein kanini emdiler yillarca.

Avatar
Muhammet 2017-08-28 23:04:47

Gözlerine dizlerine dursun milletin parasını yediler

Avatar
memur 2017-08-28 23:55:04

yazık çok yazık. herkes niyeti yaşantısı ne ise onun temsilcisi olsun lütfen.