Ekrem Dumanlı'dan muhalefet çıkartması!

İstanbul'da yapılan Paralel Yapı operasyonları kapsamında tutuklama talebiyle mahkemeye sevk edildikten sonra serbest bırakılan Zaman Gazatesi Genel Yayın Müdürü Ekrem Dumanlı, muhalefet liderlerini ziyaret etti.

Ekrem Dumanlı'dan muhalefet çıkartması!

İstanbul'da yapılan Paralel Yapı operasyonları kapsamında tutuklama talebiyle mahkemeye sevk edildikten sonra serbest bırakılan Zaman Gazatesi Genel Yayın Müdürü Ekrem Dumanlı, muhalefet liderlerini ziyaret etti.

05 Şubat 2015 Perşembe 14:09
Ekrem Dumanlı'dan muhalefet çıkartması!
banner221

Mahkeme tarafından serbest bırakıldıktan sonra adliye önünde bir siyasetçi gibi konuşma yapan Ekrem Dumanlı, Kemal Kılıçdaroğlu, Mustafa Kamalak ve Mustafa Destici ile görüştü.

Muhalefete gitti

Ekrem Dumanlı'nın teşekkür ziyaretleri adı altında gerçekleştirdiği bu görüşmeler, 7 Haziran'da yapılacak genel seçimlere yönelik bir çalışma olarak yorumlandı.



Çatı kuruluyor mu?

Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Recep Tayyip Erdoğan'a karşı birleşen muhalefet partileri ve Cemaat, Ekmeleddin İhsanoğlu'nu aday olarak göstermişti. Ekrem Dumanlı'nın bu ziyaretleri, akıllara genel seçimler öncesi yeni bir çatı mı kuruluyor sorusunu getirdi.



Muhalefetin sesi olmuştu

Cemaat'in gazetesi Zaman'ın başında olan Ekrem Dumanlı, daha önce yerel seçimler ve cumhurbaşkanlığı seçimlerinde muhalefet partilerinin sesi olmuştu.



Devlet Bahçeli'ye gitmedi

Teşekkür ziyaretleri adı altında muhalefet parti liderlerini ziyaret eden Dumanlı, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'ye gitmedi. 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Erbakancı 2015-02-05 15:49:38

Sn kamalak. Çok yanlış yoldasınız. Erbakan hocamızı sevmeyen bu insanlardan sanada vatanada hayır gelmez siz bunlarla görüştükçe. Oylarınız sırfıra inecek

Avatar
vaiz 2015-02-05 17:04:02

Kamalak'ın ne konuştuğunu biliyor musunuz ki yanlış yolda olduğunu söylüyorsunuz. Başkalarını itham etmeyi bırakın işinize bakın. görüşlerine söylediklerine katılmayabilirsiniz ancak akıl vermeye de kalkmayın, saygı duymasını da bilin lütfen. Biz diyanet camiası olarak hiçbir zaman kavgadan yana olmamalıyız. devletin polisi var yargısı var, biz işimize bakalım.

Avatar
M.G.V.Bşk. 2015-02-05 20:11:47

Sayın Erbakan hocama kalbinde sevgi yolu olmadığını söyleyen fetullah değilmi ? Yurtlarından M.G.V. programlarına katılanları atankar bunlar değilmi ? 28 şubatta başörtüsü kıyamını teferruat diyerek kıran ve .........vb şekilde şuurlu müslümanlara zulüm edenler bunlar değilmi ? Kamalak büyük yanlışlarında ısrar ediyor.

Avatar
K.MARAŞ 2015-02-05 22:25:54

Bie Saadet seçmeni olarak bu görüşmeden çok rahatsız oldum.SayınKamalağın böyle ne idi belirsiz insanlarla buluşması Saadet Partisini tabele Partisi haline getirdi.

Avatar
DOST 2015-02-05 23:37:51

KIYMETLİ İNANÇLI DOSTLAR! ŞU YAZILANLARI OKUDUKÇA; İSLAM COĞRAFYASININ NEDEN KAN GÖLÜ OLDUĞUNU DAHA İYİ ANLIYORUM. ALLAH, (CC) BİRLİK OLUN DER BİZ AYRILIK DERİZ. ALLAH, KARDEŞ OLUN DER BİZİM İÇİMİZDEN KALLEŞLER ÇIKAR.ALLAH,ALLAHA VE RESULE İTAAT EDİN DER BİZ NEFSİMİZE VE BAŞKA MECRALARA YÜZÜMÜZÜ DÖNERİZ.DAHA NİCE HATALAR..BUNU SADECE RABBİMİN HATRINA YAZMA GEREĞİ DUYDUM. SİZİ YARADANDAN DOLAYI SEVİYORUM. ALLAH'A EMANET OLUN CUMANIZ MUBAREK OLSUN...

Avatar