Hain Gülen'in konuştuğu Arap kanalında ilginç detay

FETÖ lideri Gülen, Arap dünyasında İsrail'e yakınlığı ile bilinen Filistinli iş adamı Dahlan'ın TV kanalına konuştu. İngiliz gazeteci Hearst, Ortadoğu'da karanlık işleri ve ilişkileri ile bilinen Dahlan'ın 15 Temmuz darbe girişimine finansal destek sağladığını açıklamıştı.

  
 Gülenin konuştuğu kanalın sahibi bakın kim çıktı!

Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ) elebaşı Fetullah Gülen, Birleşik Arap Emirlikleri tarafından finanse edilen Filistinli muhalif lider Muhammed Dahlan'ın televizyon kanalına konuştu.

Nilesat uydusundan yayın yapan El Gad Televizyonu'nda dün gece yayınlanan mülakatta FETÖ elebaşı Gülen, Türkiye'nin kendilerini terör örgütü olarak kabul etmesi için farklı ülkelerin hükümetlerine baskı yaptığını öne sürdü.

Türkiye hükümetinin görünüşte Rusya ve Çin ile ekonomik anlaşmalar imzaladığını ve bu anlaşmaları kendilerine baskı yapılması için bir koz olarak kullandıklarını iddia eden Gülen, "Bizi terör listesine alması için ABD yönetimine İncirlik Üssü kozunu kullanarak baskı yapıyorlar." dedi.

Teröristbaşı Fetullah Gülen, "Erdoğan kendisini dünya lideri ve Müslümanların emiri "Emiru'l Müninin" olarak görüyor. Müslüman Kardeşler Teşkilatı (İhvan) ve Gazze'yi şahsi çıkarları için kullanıyor. Onlara herhangi olumlu bir yardımda bulunmuyor. Uygulanan demir yumruk politikalar, tutuklamalar ve özgürlüklerin kısıtlanması gibi nedenlerle Türkiye, ileriki dönemlerde halkın zor durumda kalacağı bir çıkmaza giriyor." iddialarında bulundu.

SEÇTİĞİ KANAL DİKKAT ÇEKTİ

Gülen'in Arab dünyasına hitap etmek için Filistinli muhalif Dahlan'ın televizyon kanalını seçmesi dikkati çekti. Arap dünyasında İsrail'e yakınlığı ile bilinen Dahlan'ın İsrail yönetimi tarafından Muhmud Abbas'a alternatif olarak desteklendiği biliniyor.

Ortadoğu'da karanlık işleri ve ilişkileri ile bilinen Muhammed Dahlan'ın Türkiye'deki darbeye finansal destek sağladığı İngiliz gazeteci David Hearst tarafından dile getirilmişti.

"TV KANALI DARBECİLERE PARA AKITAN DAHLAN'A AİT"

David Hearst "Middle East Eye" isimli haber sitesinde darbe girişimi öncesinde Birleşik Arap Emirliklerinin darbecilere para akıttığını ve ilişkiyi Fetullah Gülen'in röportaj verdiği El Gad TV'nin sahibi Muhammed Dahlan'ın kurduğunu iddia etmişti.

..

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.