Hükümetten Mevlid Kandili açıklaması

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bakir Bozdağ 'Mevlid-i Nebi Haftası'nın artık Hicri Takvime göre kutlanacağını açıkladı.

Hükümetten Mevlid Kandili açıklaması

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bakir Bozdağ 'Mevlid-i Nebi Haftası'nın artık Hicri Takvime göre kutlanacağını açıkladı.

Hacı Ali Ekber
Hacı Ali Ekber
25 Kasım 2017 Cumartesi 14:34
Hükümetten Mevlid Kandili açıklaması
banner221

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bozdağ 'Mevlid-i Nebi Haftası'nın artık Hicri Takvime göre kutlanacağını açıkladı. Bozdağ'ın açıklaması şöyle:

Diyanet İşleri Başkanlığı'nın aldığı yeni bir kararla, Peygamber Efendimizin doğduğu, dünyamızı ve alemleri şereflendirdiği günün içinde yer aldığı hafta, 'Mevlid-i Nebi Haftası' adıyla Miladi Takvime göre değil, Hicri Takvime göre kutlanacaktır. Önümüzdeki hafta bu konudaki yönetmelik değişikliği yayınlanacak ve 2018'den itibaren de Hicri Takvime göre Peygamber Efendimizin dünyayı şereflendirdiği hafta, 'Mevlid-i Nebi Haftası' adıyla kutlanmaya başlanacaktır.

Kaynak: AA

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mehmet 2017-11-25 22:01:08

mehmet görmez sonrası diyanet'te at izi it izine karışmış durumda. şu başkan'ın bakan karşısında oturuşuna bir bakar mısınız. emre amade bir duruş. çok yazık. anlaşılan siyaset iyice herkesi esir alıyor. gık diyenin kellesi gidiyor. bakan bekir efendinin biraz saygısı olsa bu açıklamayı başkan'a yaptırırdı. ama tencere-kapak işte...

Misafir Avatar
Siyasetçi sınırı korumazsa ... 2017-11-25 23:21:39 @mehmet

Diğer yorumcular gibi ben de bu açıklamanın Başkan tarafından yapılması gerektiğini düşünüyorum.
Son günlerdeki açıklmalarıyla sayın "Bakan" bilerek veya bilmeyerek kurumun vakar ve saygınlığını törpülüyor. Bu da onlardan biri...
Ayrıca "Bakan"ın yanında sayın başkanın resimdeki beden dili de maalesef çok can sıkıcı. Allah hayırlar versin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dingnüllüsü 2017-11-25 14:49:06

haberin başlığında sayın başkanımız erbaş hocamızın resmi var ancak açıklamayı ve duyuruyu haberde sayın bekir bozdağ bey yapıyor. bekir bey hükümetimiz adına diyanet i̇şleri başkanlığından sorumlu ve aynı zamanda da bir siyasetçi. kendisini her daim seveiyor ve takdir ediyoruz. bununla birlikte bu mevlidi nebevi açıklmasını keşke sayın başkanımız prof dr ali erbaş hocamız yapsa idi daha iyi olacak gibi geldi bana . gönlümden geçeni samimice paylaştım. kastım kimseyi veya konuyu eleştirmek değildir. saygılarımlaa

Misafir Avatar
Realist 2017-11-25 16:04:37 @Dingnüllüsü

kardeşim! diyanet artık cumhurbaşkanlığına bağlanmalı yeter artık!!!
tıraşçı gibiler orada olmamalı...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ademoğlu 2017-11-25 15:43:59

yeni di̇b sayın bozdağ mı acaba? sayın ali erbaş hoca varken neden bakan bu konuda açıklama yapar. denildiği gibi diyaneti sayın bakan mı yönetiyor? ayıp denen bir şey var. kurumun genleriyle bu kadar da oynamanın ne alemi var. sizin saygı duymadığınıza başkaları nasıl saygı duyacak?

Avatar
Faniyim... 2017-11-27 23:26:58

Diyanetimizin ve milletimizin Yıllardır süregelen en onemli sorunu hukumetimizin, bakanlarımızın ve dahi cumhur reisimizin ve diyanet reisimizin gayretleri ile çözüme kavuşturulmuşturGelinen bu durumaIçim yanıyor,için kan ağlıyor:(ne diyelim başka

Avatar