İşte gerçek cübbeli

Yorumcular nerdesiniz..?

İşte gerçek cübbeli

Yorumcular nerdesiniz..?

31 Aralık 2014 Çarşamba 00:12
İşte gerçek cübbeli
banner221



Allah Cübbeli Hakkında Mahmud Efendiye Vahiy İndirdi...(!!)



Cübbeliyi Dinden Çıkaran Sözleri



Cübbeli: Bize kaynak sormayın! Ne dersek inanmak zorundasınız!

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Yakışıklı İmam 2014-12-31 00:26:34

Diyanet bu cemaatleri kesinlikle denetlemelidir. Zıvanadan çıkmış bunlar

Avatar
hamdullah 2014-12-31 00:33:40

cübbeli hakkında talha hakan alp bey'in yazılarını okumanızı tavsiye ederim. Ehl-i sünnet kavramını cübbeli üzerinden değerlendiren insanlar ehl-i sünneti maalesef Allah ve Resulünün taleplerine aykırı uydurulmuş yorumlar manzumesi olarak tanıyacaklardır. Söz konusu şahıs ile ilgili çevremizdeki insanları yıllardır uyarıyoruz ancak Müslümanların içinde derinleşmiş taassub hakikati görmelerine engel oluyor. Yukarıda yayınlanan videolar devede kulak. Daha yeni mezarlarda mum yakmak hususunda diyanete eleştiri yaptı. facebook sayfasında duruyor.

Avatar
Misafr 2014-12-31 00:39:48

Daha dune kadar Cubbeliyi haberlerinizde kaynak gösteren siz site yöneticileri,bugün ne oldu.
Çok seviyesizsiniz...

Avatar
Mazlum 2014-12-31 00:42:37

cemaati mal yerine koyuyor.

Avatar
davet 2014-12-31 00:43:46

Sapık herif. Allah ım sen müslümanları böyle sapıkların şerrinden koru.

Avatar
Seccade 2014-12-31 00:44:00

Ya adam dalgacı taklitçi bi de hoca olacak halkla dalga geçiyor resmen hayranları da sanki hipnoz olmuş öyle dinliyo pess

Avatar
MEB'de öğretmen 2014-12-31 00:48:06

Yeni bir müslüman olarak sizlere şunu önermek istiyorum. Cemaatlerin faydasından çok zararı var. Bu işi Diyanete bırakmak en mantıklısı. Cemaatler kendilerini sorgulayamıyor, müritler eleştiremiyor eleştiri yapınca da kafir ilan ediliyor. Ahmey hocanın vaazları etkili olabilir. Bir islam alimi böyle olmamalı. İslama zarar veren en çok kendisidir taraftarlarıdır bunun farkında değil. Bütün yorumları okudum. Yusuf İslam çok doğru söylüyor.

Avatar
hamdi suphi 2014-12-31 00:53:53

Aha işte buraya yaziyorum, bu cübbeli ümmetin başina bela olacak! Çok reklami yapildi. İnsanlar artik diyanete değil, cubbeliye inaniyor.Yaydiği mesnetsiz hurafeleri, rüya, zuhurat, israiliyat vs. kendinden menkul keramet dayanakli din anlayişini düzeltmek çok zor olacak! Halk dini cübbeliden öğreniyor, diyanet susuyor, seyrediyor. Halki islam dini hakkında bilgilendirmek anayasal olarak diyanetin görevi değil mi?

banner220