Torba yasa kabul edildi

Yasa meclis genel kurulunda kabul edildi.

Torba yasa kabul edildi

Yasa meclis genel kurulunda kabul edildi.

27 Mart 2015 Cuma 00:40
Torba yasa kabul edildi
banner221

Çocuk yardımı, çeyiz hesaplarına devlet katkısı, 47 bin öğretmen kadrosu düzenlemelerini de içeren "Torba Kanun" teklifi TBMM Genel Kurulunda kabul edilerek yasalaştı.
 
Buna göre, Milli Eğitim Bakanlığı'na 47 bin yeni öğretmen kadrosu verilecek, 35 bin öğretmen atanacak.
 
Çocuk, konut ve çeyiz yardımı da Genel Kurul'da kabul edildi. Konut almak ve çeyiz için para biriktirene destek verilecek.
 
İlk bebeğe 300 TL, ikinciye 400 TL, üçüncüye 600 TL yardım yapılacak.

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ysn 2015-03-27 01:47:44

Kadro?

Avatar
a.c 2015-03-27 05:40:43

ne varsa öğretmene verin zaten

Avatar
nihat 2015-03-27 08:23:37

bu yasada vaizlere yönelik bir çalışma da var mı? bilen varsa cevab yazsın

Avatar
BİRİLERİ GÖRSÜN 2015-03-27 08:25:28

ROTASYONDA MEB İN PEŞİNE TAKILAN DİYANET.İMAMLARIN HALARI KONUSUNDA BUNLARI GÖRMÜYOR.ADAMLAR İSTİYOR ALIYOR.BİZİM KURUM BU KONULARLA HİÇ DERTLENMEDİ.ŞİMDİ TEK UĞRAŞLARI VAR ODA ROTASYON.

Avatar
veysel 2015-03-27 08:58:52

memura bir derece yok

Avatar
Şemsettin Karaduman 2015-03-27 09:52:47

Kabul edilen torba yasada dikkat çeken en önemli husus çocuk yardımı. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip ERDOĞAN'ın da belirttiği gibi önümüzdeki 15-20 sene içerisinde nüfus artış hızımız bu şekilde devam ederse Avrupa ülkeleri gibi yaşlı bir nüfusa sahip olacağız. Onun için nüfus artışına başlamak lazım. Vira bismillah....

Avatar
fakir 2015-03-27 09:58:21

emekliliği dolmuş kurumlarda para uğruna yer işgal eden binlerce personel var biz ünivetsite mezunları 900 tl ye hamallık ediyoruz 900 tl ye biz evimize ekmek götüremiyoruz 2 yada 3 cocuğu emekliliği hak etmiş para uğruna yer işgal edenler yapsın zaten birşeye de yaramıyorlar ac ayı oynamaz .

Avatar
vekil 2015-03-27 10:01:40

vekile fahriye geçiciye ezilene hor görülene itilene kakılana yine bişe yok sağlık olsun...!