'Tüm teröristleri cezaevine atmıştınız da biz mi bilmiyorduk'
 “Terör AKP döneminde arttı”, “Erdoğan şehide kelle dedi” şeklindeki iddiaları madde madde çürüten Peker şöyle konuştu:
 
“Kıymetli Dostlarım, Pazartesi günü paylaşmış olduğum, “TAYYİP ERDOĞAN'I sevmek, nefret etmek, hatta öldürmeyi istemek!..” başlıklı yazımın ruhunu tam olarak anlayamayan bazı arkadaşlar bana cevaben; “REİS sen artık değişmişsin, MİLLİYETÇİLİĞİ ayaklarımın altına aldım diyen, bitme noktasına gelmiş olan pkk’yı tekrardan bu hale getiren, ayrıca da şehide kelle diyen TAYYİP ERDOĞAN'a oy istedin ya sen bizim için artık bittin!” demişler.
 
MİLLİYETÇİLİK PARADAN ALTI SIFIR ATIP, HASTANE KUYRUKLARINI BİTİRMEKLE OLUR
 
Kıymetli Dostlarım, müsadenizle bu arkadaşlarımızın söylediklerini hep beraber bu yazımda tartışmaya açalım. Eğer bizler bir karar veremezsek bundan sonrasında hangi tarafın haklı olduğuna MAHKEME-İ KÜBRA’da YÜCE MEVLA karar versin. Öncelikli olarak ta TAYYİP ERDOĞAN’IN; ‘’MİLLİYETÇİLİĞİ ayaklarımın altına aldım.’’ sözünü tartışmak isterim. TAYYİP ERDOĞAN Bey,bu sözü söyledikten sonra zannediyorum cümleyi eksik kurduğunun farkına varmış olacak ki (bu hepimizin başına zaten devamlı olarak gelmektedir), “Ben,kafatası MİLLİYETÇİLİĞİNE karşıyım, yoksa diğer türlü en büyük MİLLİYETÇİ benim!” demiştir. Daha sonrasında ise milliyetçiliğin tarifini yapmış; “MİLLİYETÇİLİK paradan altı sıfırı atmakla olur, Merkez Bankası'nın kasasını para ile doldurmakla olur, hastane kuyruklarına son vermeyle olur!” demiştir.
 
BAŞBUĞ TÜRKEŞ MİLLİYETÇİLİĞİNİ DEĞİŞTİ Mİ?
 
ALLAH aşkına, bu söylediklerimin doğruluğunu kanıtlamak için elinizde ki akıllı telefonlarla internete girip söylediğim haberi bulup, seyretmeniz yeterli olacaktır. Kafatası MİLLİYETÇİLİĞİ yani faşizm, ÜLKÜCÜ GENÇLİK yemininin içinde mücadele etmek için sıralanan büyük düşmanlardan bir tanesi değil midir (Siyonizm, Faşizm, Komünizm)? Eğer ki BAŞBUĞ ALPARSLAN TÜRKEŞ'in öğrettiği MİLLİYETÇİLİK düsturu değişmediyse ben kafatası MİLLİYETÇİLİĞ'ine karşıyım sözünü nasıl eleştirebilirsiniz?..
 
O TARİHTE KANDİL’DEKİ TÜM TERÖRİSTLER CEZAEVİNE ATILDI DA BEN Mİ HATIRLAMIYORUM
 
Diğer konuya gelirsek; “abdullah öcalan yakalanınca bitme noktasına gelen terörü tekrardan başlatan TAYYİP ERDOĞAN’ı sen övdün ya’’ diyorlar (Dostlarım, aynı şeyi tekrar ede ede bizde bu saçmalığa inandıysak ortada çok ciddi bir sorun var demektir.). Acaba o tarihlerde Kandil’de ki teröristleri yakalayıp cezaevine koyduk da ben mi hatırlamıyorum? Ya da hepsini öldürüp toprağa mı gömmüştük? Ya da Avrupa devletlerini ikna ederek pkk’nın esas gücü olan Avrupa’da ki yapılanmalarını mı yasaklatabilmiştik?
 
ÖCALAN İDAM EDİLİR KORKUSUYLA EYLEM YAPMIYORLARDI
 
O dönem abdullah öcalan’ın idam edileceği korkusuyla pkk hiçbir eylem yapamıyordu. Ne zaman ki idam kaldırıldı o tarihten sonra yaşananlar ortadadır (Yani terör tekrardan başlamıştır.).abdullah öcalan’ın idamının kaldırılmasında ise kimlerin günahı olduğunu bu MİLLET zaten fazlasıyla bilmektedir. Ayrıca terör örgütü ile görüşme o tarihlerde başlamış olan bir şeydir. Yani bu güne ait bir şey değildir.
 
Bu kardeşlerimiz ayrıca; ‘’Şehide kelle diyen birini sen nasıl desteklersin.’’ diyorlar. Kıymetli Kardeşlerim, sizin bu sözünüze Hz.İsa’nın, taşlanarak öldürülmek üzere cezalandırılması karara bağlanmış bir kişiyle ilgili; ‘’Sen taş atmayacak mısın?’’ diye soranlara, ‘’İlk taşı hiç günahı olmayan birisi atsın.’’ öğretisini örnek vermek isterim.
 
ELİNİZİ VİCDANINIZA KOYUN
 
Kıymetli Dostlarım, elinizi vicdanınıza koyarak konuşacaksınız. Eğer ki bugüne kadar diliniz sürçerek hiç hata yapmadıysanız; evet TAYYİP ERDOĞAN’ı suçlamakta haklısınız. Ancak normal bir günde bile dilimiz bir-iki defa sürçerken bir insanı, sırf ağzı sürçtüğünden dolayı suçlamak ne kadar vicdanidir(Kaldı ki TAYYİP ERDOĞAN Bey’in pkk aleyhine senelerdir söylediği ağır sözler dururken).Bunu bu dünya’da adil olan insanların, HAKK Dünya’da ise YÜCE ALLAH’ın takdirine bırakıyorum. Terör, savaş ve bunlar gibi ulusal güvenliği ilgilendiren konularda muhaliflerimize dahi hile yapamayız. Daha doğrusu yapmamalıyız. Çünkü ortada söz konusu olan şey ortak paydamız olan vatanımızdır (VATAN ÜZERİNE OYUN OYNANMAZ!)
 
PKK’NIN ÜLKEMİZE VERECEĞİ ZARARDAN DAHA FAZLADIR
 
Diğer türlü ben bunları söylerim, önce kendimi sonrada insanları kandırırım diye yola çıkanlara ise söyleyeceğim;bu tehlikeli bir bombanın sadece fitilini ateşlemek olur. Başka da hiçbir şey olmaz. MEHMET AKİF ERSOY Üstat’ın tabiriyle; ‘’Amaç alem aldatmaksa aldanan yok nafile!..’’Bu ülkenin en kötü anında gövdesini ortaya koymaktan bir saniye bile tereddüt etmeyecek olan iki partinin MİLLİYETÇİ – MUHAFAZAKAR - VATANSEVER tabanını bu söylemlerle birbirine düşman etmeye çalışmanın pkk’nın ülkemize vereceği zarardan çok daha fazla zarar verdiğinin artık bütün herkes tarafından anlaşılması gerekir.
 
BİR UMUTTUR YAŞAMAK SEDAT PEKER.”

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Vaiz 1 yıl önce

Dün mafya bozuntusu dediklerïnize bugün sarılın bakalım akepeliler. ..

Avatar
Hâce Kerem 1 yıl önce

Sedat peker de kim yahu! Bu adamların hangi bir işi meşru?! Ak partiye kendini atmak icin renk degistirdi munafik herif. Siginacacak yer arıyor! Müslüman ferasetli olmalı yer vermeyin böyle çakallara!