Gün Hz. Muhammed'in (S.A.V) Günüdür

İşte Diyanet'in Genç Alimi... İşte Geleceğin Ehl-i Sünnet alimi...

Gün Hz. Muhammed'in (S.A.V) Günüdür

İşte Diyanet'in Genç Alimi... İşte Geleceğin Ehl-i Sünnet alimi...

03 Ocak 2015 Cumartesi 23:59
Gün Hz. Muhammed'in (S.A.V)  Günüdür
banner221











Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Müezzin 2015-01-04 00:21:59

Allah, İhsan hocaya sıhhat selamet afiyet versin. Bu hakk davada bizim de onun da ayaklarımızı sabit kılsın. Dediğiniz gibi Ehl-i Sünnet alimi.

Avatar
Yakışıklı İmam 2015-01-04 00:32:06

Cübbelinin peşinde giden imamlar alim görsün. Gerçek alimi bilmesek bize alim diye yutturacaklar. ne kadar kör ve cahil immalarımız var allah ıslah etsin. bunlarla yola çıkılır mı? Kurumuza allah sabırlar versin...

Avatar
hamdibey 2015-01-04 00:51:38

Adam gibi adam ihsan hoca

Avatar
burak 2015-01-04 00:55:22

Nureddın YILDIZ ve İhsan ŞENOCAK Rabbim onlardan ve onun gıbılerden razı olsun . İslamı nasıl anlamamız ve yasamamız gerektıgını en ıyı anlatan alımlerdır .

Avatar
mühim değil 2015-01-04 00:58:42

____ADMİNİN YORUMU___ Bre cahil araştır gel ondan sonra yorum yap...

Avatar
azade 2015-01-04 00:59:56

cübbeli hocamı ihsan hocama sorun bakalım ne cevap verecek ehli sünetmi değilmi

Avatar
ali 2015-01-04 01:00:04

Yakısıklı kardeşim onlar aynı ağacın meyveleri onun peşinden giden aynı zamanda cüppelinin de peşinden gitmiş olur.cüppelinin alimligine inanmıyorsaniz kendisi hafızdır bari ona biraz saygınız olsun

Avatar
muezzin 2015-01-04 09:51:41

Arkadaslar ulkemizde yetisen guzel temiz alimlerimiz var bunlari bir iki kisiyle sinirlandirmak dogru degil...halil gonenc mehmet keskin siry aydinlarda molla buthanettin vb.

banner261

banner260