Kamudaki FETÖ temizliğinde 11 kriter

Kamudaki temizliği sürüyor. Ekonomi yönetimi, ayıklama çalışmaları kapsamında 11 ayrı kriter belirledi. FETÖ’cü bürokratlar; mesai arkadaşları, komşuları hatta üniversitedeki çevresi ile görüşülerek tespit edilecek..

Kamudaki FETÖ temizliğinde 11 kriter

Kamudaki temizliği sürüyor. Ekonomi yönetimi, ayıklama çalışmaları kapsamında 11 ayrı kriter belirledi. FETÖ’cü bürokratlar; mesai arkadaşları, komşuları hatta üniversitedeki çevresi ile görüşülerek tespit edilecek..

Erdi KARADENİZ
Erdi KARADENİZ
09 Ağustos 2016 Salı 03:34
Kamudaki FETÖ temizliğinde 11 kriter
banner221

Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ) üyesi bürokratların temizlenmesi ile ilgili çalışmalar devam ediyor. Devletin finans kuruluşları başta olmak üzere birçok alanda terör örgütü üyesi memurlar tespit edilerek açığa alınıyor. Söz konusu memurlar için ekonomi yönetimi 11 kriter belirledi. 70 bin kamu çalışanı görevden alınırken, müfettiş, uzman ve murakıplar başta olmak üzere 'A Kadro' görevde bulunan kripto bürokratların tespiti için sahaya iniliyor. Vergi Denetim Kurulu (VDK), Sermaye Piyasası Kurulu (SPK), Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK), Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) ile Borsa İstanbul gibi çok sayıda kritik kurumda saha çalışması yapılacak. 11 kriter ile verilen nota göre takiyyeci ve kendini gizleyen terör örgütü üyeleri deşifre edilerek görevden el çektirilecek. FETÖ'cülerin ayıklanması için bakanlıkların üzerinde durduğu 11 önemli kriter ise şöyle:

GİRDİĞİ SİTELERE BAKILACAK

1 Öncelikli olarak üniversitedeki yakın arkadaşlarına ulaşılarak, geçmişte cemaat evinde kalıp kalmadığına bakılacak.
2 Yine yakın akrabaları ile görüşülerek kanaatleri sorulacak.
3 Oturduğu binadaki veya mahalledeki komşuların bürokrata ilişkin düşünceleri alınacak.
4 Buradan bürokratların cemaatin haftalık sohbetlerine katılıp katılmadığı tespit edilecek.
5 Mesai arkadaşlarından kişi hakkında bilgi alınacak.
6 Kamu çalışanının Bank Asya'da hesabının olup olmadığı kontrol edilecek.
7 İnternette takip ettiği siteler incelenecek.
8 Kriptolu mesaj içeren yazılım kullanıp kullanmadığına bakılacak.
9 Kimse Yok Mu Derneği'ne bağış yapılmış mı araştırılacak.
10 Milli İstihbarat Teşkilatı ve Emniyet istihbarat raporları incelenecek.
11 Güvenilir ihbarlar dikkate alınacak.

İNCELEMELER TEK TEK SÜRÜYOR

Kamudaki görevden almalara yenilerinin eklenebileceğine dikkat çeken hükümet yetkilileri ise Kanun Hükmünde Kararname (KHK) kapsamında bir komisyon kurulması gerektiğine dikkat çekerek, "FETÖ üyesi olduğu belirlenenler Bakan oluru ile görevden atılacak. İncelemeler tek tek sürüyor. Saha araştırmasından gelen bilgileri de değerlendirip son kararımızı vereceğiz" dedi. Görevden alınanlar arasında ekonomiyle ilgili kurumlarda görev yapan 6 binin üzerinde personel bulunuyor.


 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 09.08.2016 07:23
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Hiçbiri 2016-08-09 09:48:51

Yukarıdaki kriterlerin hiçbiri olmadığı halde açığa alınanların onuru şerefi nasıl olacak bunun vebalini nasıl ödeyeceksiniz Allah'a havale ediyorum

Misafir Avatar
mağdur 2016-08-11 20:27:43 @Hiçbiri

sırf hasetleri yüzünden çekemeyenlerin iftirasına uğramış,fetö denilen teröristlerle hiç bir bağlantısı olmayan,hiç bir sohbetine katılmamış,olimpiyatlar, banka yardım vs.bizzat içinde olmamış biri bu durumda ne yapar!.hepsini rahman ve rahi̇m olan Allahima havele edi̇yorum...suçsuzluğumuz tesbit edildiğinde bizim duygularımız onurumuz gururumuz nasıl telafi edilecek...

Beğenmedim! (0)
Avatar
ismo 2016-08-09 11:57:16

Sırf bankada hesabı var diye olacak işmi? Hesabı varsa ne zaman açılmış? Nerelere para yatmış? İs icin mi yoksa abuk subuk isler için yapmış? 17_25 aralikdan sonra u
Yapmis mi yapmamismi? Ayrica yıllar önce hesap açıp unutanlar var birde hesabını kapamamis olanlar bunlarin günahı yokken olacak is değil. Hakkaniyet adalet cok onemli..

Misafir Avatar
engin 2016-08-09 16:20:14 @ismo

fetönün bankasından başka hesap açıcak banka yokmuydu memlekette

Beğenmedim! (5)
Avatar
imam 2016-08-09 11:40:08

Eskiden hep onlarin evleri dershaneleri vardi okullari vardi ogrenciler mecburiyetten buralara gidiyordu ve bu cemaatin evlerine dershanelerine gidipte onlarin hicbir faaliyetine katilmayanlarin sucu ne onlarin evlerinde mecburiyetten kaldigi ve tek derdi okuyup bir yerler e gelmek isteyenlerin sucu ne ben devlete sesleniyorum boyle kriter belirlenmez yanlislik yapiyoryor bu sekilde kriter yaparlarsa ulkenin yuzde yetmisinin bir sekilde bu cemaatle bir iliskisi oldugu gorulecektir ulkeye ihanet eden sucu olanlar cezalandirilsin ama kurunun yaninda yas da giderse bu ulke basina buyuk bir bela alir ben boyle sacma sapan kriterleri belirleyenlerin aklindan sasarim akil zayifligi olabilir sizofreni hastasi olabilir ya da dusunmeden el acele alinan kararlar donup dolasip bu karari alanlarin basina dert olur

Avatar
Ali ak 2016-08-09 05:13:33

Bu kıriterler olmadığı halde açığa alınan varsa onların Onur'u şerefi Nasıl korunacak Buradan Beşiktaş müftülüğündeki açığa alınmaların araştırılmasını komploların araştırılmasını istiyorum

Misafir Avatar
fazıl 2016-08-09 08:55:29 @Ali ak

amerikaya pensilvanyaya kim gitti kim gitmedi,icma toplantılarına kim katıldı,yurtdışı gezilerine kim gitti diyanet görevi dışında,pasaportlara bakın yeter

Beğenmedim! (2)
Avatar
Kütahya li 2016-08-09 16:52:41

Devletin açılmasına onay verdiği sendikaya üye diye veya beş yıl önce bankadan ev kredisi çekmiş hatta kredisini ödemiş kardeşim açığa alindi bunun dışında hainlerle hicbir ilişkisi olmamış banka da bir kuruşluk.mevduat hesabi yok yetkililerden bunların göz onunde bulundurulur ona gore işlem yapmalarını istiyoruz yoksa suçsuz günahsız kardeşlerimizin geleceğine çocuklarının riziklatina darbe yapmış olursunuz feto den farkımız kalma bunu hasta bir AKP ki olarak.söylüyorum

Avatar
ss 2016-08-09 15:23:13

napalım varsa? belki kapatamadık borcunu . ödeyemedik. keşke yardım etseydiniz de ödeseydik bizde kapatsaydık. kredi batağına batıp kullanmak zorunda kalmasaydık değil mi ?

Avatar
sss 2016-08-09 15:27:26

napalım varsa? napalım kapatamadıysak. keşke yardım etseydiniz de kapatsaydık değil mi? kredi batağına saplanıp kullanmak zorunda kalmasaydık.

Avatar
imam 2016-08-09 11:49:56

Ben onlarin evinde ogrenci olarak kaldigim bir bucuk sene zarfinda bu cemaat yuzunden cok sikintilar cektim sirf onlarin yuzunden dort bes yilda bitirmem gereken fakulteyi ancak yedi yilda bitirebildim zaten onlar bize zulum yaptilar bi de bunun ustune devlet kalkip ayrica bize haksizlik yapsa kimse bunu kaldiramaz

banner220