33. İl Müftüleri İstişare Toplantısı Adana'da Yapılacak

Diyanet İşleri Başkanlığı 33'üncu İl Müftüleri İstişare Toplantısını Adana İlinde Yapacak

33. İl Müftüleri İstişare Toplantısı Adana'da Yapılacak

Diyanet İşleri Başkanlığı 33'üncu İl Müftüleri İstişare Toplantısını Adana İlinde Yapacak

Erdi KARADENİZ
Erdi KARADENİZ
11 Ekim 2016 Salı 07:13
33. İl Müftüleri İstişare Toplantısı Adana'da Yapılacak
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL

Diyanet İşleri Başkanlığı Eğitim Hizmetleri Genel Müdürlüğünce organize edilen 2016 yılının son "İl Müftüleri İstişare Toplantısı" Adana'da yapılacak.

Diyanet İşleri Başkanlığı'ndan edinilen bilgilere göre, resmiyette 34'üncüsü düzenlenecek olan "İl Müftüleri İstişare Toplantısı" 28 Kasım 2016 tarihinde başlayıp 1 Aralık 2016 Perşembe günü sona erecek.




 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 17.11.2016 10:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
memur 2016-10-10 22:40:16

adana müftüsünün misafiri olarak mı? gerçekten manidar değil mi?

Misafir Avatar
ali 2016-10-18 10:27:10 @memur

böyle giderse yurtdışından ücretsiz izne gelip ihraç ediilme riskini görünce kaçan ayrılan fetö elemanlarını müftü yaparlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
imam hüseyin 2016-10-10 23:06:09

diyanet toplanacak yer mi bulamadı. bunun anlamı ne. fetöcü müftüyü görevden alamadınız da meşrulaştırma derdine mi düştünüz. tüm adanalı din görevlilerine küfretmek gibi bir şey bu

Avatar
Yahya aslan 2016-10-10 22:25:03

Değerli dini haber sitesi yetkilileri sözleri sürekli takip ediyoruz ve inanıyoruz ki sizlerin haberleri bir çok konuda etkili oluyor onun için ricamız şu 4b sözleşmeli imamlara kadro talebini zaman zaman dile getirmeniz rica ediyoruz vesselam.

Avatar
Muhafazakar 2016-10-10 23:07:07

Diyanet bu konuda hata etmiştir. Adana dan derhal vazgeçilmelidir

Avatar
Sözleşmeli 2016-10-11 04:53:13

Evet 2 sene oldu 4b sözleşmeli lere kadro istiyoruz

Avatar
seyhan 2016-10-11 08:46:31

müftü hocalar fetocu müftü yü anlamaya mı geliyor dediniz??????

Avatar
selam 2016-10-11 10:28:43

müftüler toplantısı adana da yapılacak.adana müftüsü fetöcülerle el ele kol kola aldığı payeler sunduğu imkanlar..o kendini kamufle etmeyi çok iyi bilir. şimdi şirinlik yaparak başkana yutturacağını zannediyor. onu bilen niçin adana da yapılmasını istediğini de iyi bilir...yazık adana ya

Avatar