Zafer Kur'an Kursundan ses getiren etkinlik!

İzmir İli, Bergama ilçesi Zafer Kur'an Kursunda yapılan coşkulu etkinliklere bir yenisi daha eklendi.

Zafer Kur'an Kursundan ses getiren etkinlik!

İzmir İli, Bergama ilçesi Zafer Kur'an Kursunda yapılan coşkulu etkinliklere bir yenisi daha eklendi.

10 Nisan 2015 Cuma 16:58
Zafer Kur'an Kursundan ses getiren etkinlik!
banner221
Grup Sayfamız için

100.yılını kutladığımız 18 Mart Çanakkale Zaferi münasebetiyle aziz şehitlerimizin ruhlarını yâd etmek adına yapılan programda,Bergama Zafer Kur\'an Kursu fahri kurs òğreticisi ELİF GENÇ'in; Çanakkale Zaferi ile ilgili vermiş olduğu kısa tarihi bilgiler ve anlattığı anektodlar, öğrenciler ve programa katılan dinleyici hanımlar arasında yoğun duyguların yaşandığı manevi bir atmosfer oluşturdu.

Akabinde,Zafer Kur\'an Kursu öğrencileri tarafından okunan Hatm-i şerifler ve sayısı 100'e ulaşan "Yasin-Mülk-Fetih" sureleri ile yapılan dua,Tekbir ve Salâvat-ı şerifelerle taçlandırıldı.

Çanakkale Zaferi ve şehitlerimizi anma vesilesi ile yapılan bu program, öğrenciler tarafından yapılan ikramlarla ve programa katılan hanımların samimi duaları ve sonsuz memnuniyetleri ile noktalandı.

 ELİF GENÇ'İN OKUMA BAYRAMI HABERİ İÇİN RESİME TIKLAYINIZ:


Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kkö 2015-03-19 13:29:13

Bu ve benzeri etkinlikleri biz de ve birçok kuran kursu da yapıyor. Ama reklam yapmıyoruz. Ya da abartmıyoruz. Hiç yapılmamış projeleri görmeyi yeglerdim. Saygılarımla.

Avatar
Mustafa ŞEN 2015-03-19 13:52:07

Camimizle birlikte mahallemizde hizmet veren Zafer Kur'an Kursu, bizlerin ve Bergama nın gururu olmaya devam ediyor. İslamı, Kur'an ı ve Efendimizi öğrencilerine ve mahallemizin bayanlarına hem anlatan hem de sevdiren kurs hocamız Elif GENÇ, Azmi, çalışkanlığı ve başarısı ile izmir bölgesindeki bayan kuran kursu hocalarına örnek Model olmaya devam ediyor. Allah hocamızdan razı olsun, hizmetlerini daim eylesin inşallah.

Avatar
almu 2015-03-19 13:55:00

Tebrik ederim. yapılan etkinliklere bir yenisinin eklendiğini görmek güzel. Bu tür programların, sair kurumlarca yapıldığını düşünen zihniyeti yıkmak ve k.kurslarının geniş manada hizmette bulunduğunu göstermek adına sayıları artan güzel etkinlikler diliyoruz. Selametle

Avatar
K.K.Ö. 2015-03-19 14:12:03

Zafer Kuran Kursu öğrencileri ve öğreticisinin başarılarının devamını diliyorum.Kuran Kurslarının öğrencisizlikten çınladığı bu son yıllarda bukadar öğrenci toplayıp eğitim vermek bile en büyük başarı ve etkinliktir..sizi kutluyorum sayın meslektaşım.yarışlarımız sözde değil hayırda olsun inşaallah.

Avatar
tuba 2015-03-19 22:57:46

yapılan güzellikleri paylaşmak en güzel haber ......sadece kadro atama zam haberleri mi haber niteliği taşır ?

Avatar
mesut AKBURAK 2015-03-20 00:30:45

Zafer Kuran Kursu öğrencileri ve öğreticisinin başarılarının devamını diliyorum.Kuran Kurslarının öğrencisizlikten çınladığı bu son yıllarda bukadar öğrenci toplayıp eğitim vermek bile en büyük başarı ve etkinliktir..sizi kutluyorum sayın meslektaşım.yarışlarımız sözde değil hayırda olsun inşaallah.Ama bir eleştiride yapmadan duramayacağım herşey güzel baş örtülerinin rengi hariç bildiğim kadarıyla cazip renkler helede kırmızı renk yasak olsa gerek ...

Avatar
Handan Sevinç 2015-03-20 07:44:29

Elif hocamın çalışmalarını her zaman takdir etmişimdir.Kendisi Bergama'nın gülen yüzü, Dini, Kur'an-ı insanlara sevdiren,tatlılıkla anlatan fedakar bir Kur'an gönüllüsü. Bu çalışmasından dolayı kendisini yürekten tebrik ediyor.

Başarılarının devamını diliyor ve daha böyle etkinlikeri çoğaltmasını istirham ediyorum. Ayrıca Bergama'daki diğer kurs öğreticileri çalışmalarını niçin göndermiyorlar dinihaberlere. maili belli adresi belli. KKÖ rumuzlu şahıs yaptığınız ala programları gönderdiniz mi de çamur atıyorsunuz. Felak suresi okuyalım lütfen..:)))

Avatar
Güler yüz 2015-03-20 15:12:10

Elif hocamızı başarılarından dolayı tebrik ediyor, başarılarının daim olmasını diliyoruz. Bize hem kur'anı öğreten, hem İslami bilgilerle doğruları anlatan, dik duruşuyla ve de kişiliğiyle örnek olmayı başaran Elif Hocamızdan Allah razı olsun. İyi ki Zafer Kur'an Kursuna gitmişim iyi ki de Hocam Elif GENÇ olmuş. Kursa katılmak isteyen arkadaşlara da hiç ertelemesinler hemen başlasınlar derim. Herkese başarılar.

banner261

banner260